"heb mijn tekkel maar ingeruild voor een lief poesje"

Moderator: Moderators
Excuse, maar wat is er dan meer wat het geslacht bepaald?Chantal C. schreef:Dat vind ik een domme redenering. Ik ben ook een vrouw, maar heb per abuis het lichaam van een man gekregen. Je geslacht word niet bepaald door alleen je lichaam. Vind ik dan.Maruscha schreef:Hoezo ben je vrouw? Je hebt de operatie toch nog niet gehad? Je voelt je misschien vrouw, maar dat wil niet zeggen dat je er echt een bent.
Excuse, maar kun je iets mee over jezelf vertellen. Je bent ws geen man maar ook geen vrouw. Hoe kun je zelf een plaats geven in de maatschappij die bestaat uit een 2deling?Maruscha schreef:Mijn huidige situatie (voornamelijk als man/androgyne, maar ga zowel uit als bijv. ook de stad in als vrouw) staat er niet bij .. Mijn nieuwe situatie zal (2) worden dus heb die maar ingevuld.
Fa, is het misschien een idee als je eerst eens wat andere threads leest voor je reageert? Volgens mij heeft Marusha daar de laatste tijd toch al het een en ander over geschreven.Fa schreef:Excuse, maar kun je iets mee over jezelf vertellen. Je bent ws geen man maar ook geen vrouw. Hoe kun je zelf een plaats geven in de maatschappij die bestaat uit een 2deling?
groet,