Is sex vanzelfsprekend in een relatie?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Is sex vanzelfsprekend in een relatie?

Ja ik vindt het belangrijk!
14
88%
Nee ik vindt het niet belangrijk!
2
13%

Totaal aantal stemmen: 16

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Moet toegeven dat ik het volgens mij ook belangrijker vind een soulmate te hebben dan een sexpartner. Maar blijft voor mij een feit dat een soulmate zonder sex eigenlijk gewoon een vriend of vriendin is voor me.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Moet toegeven dat ik het volgens mij ook belangrijker vind een soulmate te hebben dan een sexpartner. Maar blijft voor mij een feit dat een soulmate zonder sex eigenlijk gewoon een vriend of vriendin is voor me.
Ik vind nou ook weer, dat ik met iemand niet alleen maar een seksrelatie kan hebben, ik had het afgelopen zomer geprobeerd, nee het gaat echt niet :-?
Maar om o.t. te blijven, sex hoort wel in een relatie, maar verder, ik weet het niet, het is een leuke bezigheit, maar het moet niet al je aandacht erop afgaan, het moet niet je leven beheersen, als je op zo'n nivo uitkomt, komt er ook snel een eind aan, dan gaan snel de spanning en de pret eraan en het hele gedoe word een saaie ingesleten sportoefening, vind ik tenminste :roll: nou, dan mis ik liever dit soort hoogtepunten :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie