jij ook bedankt voor je reactie. Het zal je wel opluchten zulke dingen eens kwijt te kunnen. Dat deed het mij tenminste wel. Ongewone verlangens zoals wij die ervaren, kunnen je erg terughoudend maken in het opzoeken van intimiteit met meisjes. Je denkt immers dat ze alleen maar om een "echte man" zitten te springen. Maar dat is lang niet altijd zo, heb ik inmiddels van veel mensen begrepen. Als ik jouw ervaringen zo lees, heb ik wel het idee dat jij de ware zult vinden, als je er eenmaal van doordrongen bent dat er met je gevoelens niks mis is.
Ik wens je veel geluk, Jeanet
Aan een kant lucht het op, maar aan de andere kant had ik iets van heb ik hier wel goed aangedaan om dit op een forum te plaatsen... Men zegt wel eens schrijf het van je af... ik ben een binnenvetter.
Wat is een "echte man" is dat een macho of iemand die emoties durft tonen en toch wel interesse heeft in de dingen die zijn vriendin doet???
Ik wil niet zeggen dat een macho geen interesse toont he ik weet niet hoe ik het omschrijven moet. Wat ik denk wat een echte man is = iemand die emotie durft tonen betrokken is bij alle dingen ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel Geen macho dus
Je hebt het idee dat ik de ware wel zal vinden... ik hoop dat je gelijk hebt
Greetzz Nataschja