Gogonuts
Moderator: Moderators
Dat begreep ik al uit je verhaaltje dat je alleen woensdag er bent.
Leuk dat in Lelystad ook zo iets is.
En dat het er iedere week is.
T en T Lelystad?
Ik was eens in Rotterdam bij Rexanna geweest waar ook zo'n dag voor T's word georganiseerd. Ik kon Wilma die daar gastvrouwe was van de chat en clubs.nl dus vond het eens leuk om langs te gaan.
Maar zo iets is niets voor mij, ik voelde mij helemaal niet op mijn gemakt. Het was daar een sexbioscoop, met allemaal geile mannetjes.
Ik vond het leuk om Wilma eens in het echt te ontmoeten, maar was blij dat ik weer veilig in de auto richting huis ging.
Ik denk dat het bij de gogonots er niet zo erg aan toe is.
Zal zeker een keertje langs komen, helaas kan het nu even niet.
Groetjes,
Derya
Leuk dat in Lelystad ook zo iets is.
En dat het er iedere week is.
T en T Lelystad?
Ik was eens in Rotterdam bij Rexanna geweest waar ook zo'n dag voor T's word georganiseerd. Ik kon Wilma die daar gastvrouwe was van de chat en clubs.nl dus vond het eens leuk om langs te gaan.
Maar zo iets is niets voor mij, ik voelde mij helemaal niet op mijn gemakt. Het was daar een sexbioscoop, met allemaal geile mannetjes.
Ik vond het leuk om Wilma eens in het echt te ontmoeten, maar was blij dat ik weer veilig in de auto richting huis ging.
Ik denk dat het bij de gogonots er niet zo erg aan toe is.
Zal zeker een keertje langs komen, helaas kan het nu even niet.
Groetjes,
Derya
Hehehe T&T Lelystad wil ik nou niet echt zeggen want het blijft natuurlijk een parenclub dus ook daar lopen geile mensen rond maar er wordt met respect met elkaar omgegaan. Nee is nee en als iemand dan nog doorgaat worden ze er zonder pardon uitgekeild. Ik voel me er in ieder geval op mijn gemak en ben nog nooit ongewild lastig gevallen. Dus wanneer je er klaar voor bent voor je gevoel dan zie ik je graag daar.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Joanne, never nooit!!! Ik ben al in genoeg clubs en studios geweest door het werk van mijn ex, ik weet waar ik over praat, wat moet ik nou in een tent waar het alleen maar om sex draait, neejjj hoor, dat zijn intieme dingen en ik hoef het mij niet aan te kijken hoe andere het met mekaar doen, ik ga liever op feestjes waar dit soort geil volk niet loopt maar waar ik toch met de blote kont kan lopen, zonder dat daar iemand op kikt!Joanne schreef:Konijneclub? Geilerts? Eerst bezoeken voor je oordeelt meis. Is echt veel minder konijnerig dan je denkt
Sorry, maar ik ken me best uit in dat soort uitgaansgelegenheden, niks voor mij
En noemd mij allemaal nou niet preuts of zow, dat ben ik allerminst
- Deedee
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Joanne schreef:
Ik ben echt geen geilerd, en sex staat op zo'n avond bij mij zeker niet voorop, maar ik ga het ook niet uit de weg mocht ik een leuk iemand daar ontmoeten.
Dat is ook de reden dat ik er naar toe wil gaan.Maar toch draait het bij Gogo niet alleen om sex dat wou ik maar even gezegd hebben. Vooral het wederzijds respect en de T vriendelijkheid is voor mij de reden waarom ik er kom.
Ik ben echt geen geilerd, en sex staat op zo'n avond bij mij zeker niet voorop, maar ik ga het ook niet uit de weg mocht ik een leuk iemand daar ontmoeten.
Als ik de reacties zo lees dan is er nog veel werk voor je te doen, Joanne, om mensen over de streep te trekken om naar gelegenheden als de Gogonuts te gaan te gaan. Maar je kunt mensen niet dwingen, als ze niet willen dan kun je er beter ook geen druk op uit oefenen, ook al is de sfeer er opperbest en is het iedere euro waard.
liefs, Josette
Ik probeer niemand over de streep te trekken Josette. Ik beveel alleen de woensdag in Gogo aan omdat het een leuke avond is. Niets meer en niets minder. En niet om wat, maar er komen best al een paar leuke TV's de laatste tijd die het allemaal stuk voor stuk naar hun zin hebben daar. Die maken dan weer mond op mond reclame en zo wordt het toch steeds weer gezellie. En daar gaat het om. Niet om druk uit te oefenen of om over de streep te trekken. Tevens probeer ik een beetje de taboesfeer die hier op het onderwerp parenclub ligt te doorbreken door vanuit mijn ervaringen te spreken. Geen ordinair *** maar gewoon een leuke avond uit met net dat stukje extra als je dat wil.
Het travestie.org feest word ook in een sexboerderij gegeven.
En is harstikke leuk er word niets aan sex gedaan..
Alhoewel ik de kamertjes boven niet vertrouw.....
Er moet toch ergens een gelegenheid gecreeerd worden waar je als T. veilig kan zijn.
Voor de een is het een T en T avond. maar voor de ander is de afstand te ver en schikt de datum niet.
Ik vind Joanne's initiatief heel goed. In flevoland heb je nergens zo'n soort gelegenheid. En je kan er elke week terecht.
Zit nu in een hoop herrie en gedoe anders was ik al lang eens langs geweest.
En is harstikke leuk er word niets aan sex gedaan..
Alhoewel ik de kamertjes boven niet vertrouw.....
Er moet toch ergens een gelegenheid gecreeerd worden waar je als T. veilig kan zijn.
Voor de een is het een T en T avond. maar voor de ander is de afstand te ver en schikt de datum niet.
Ik vind Joanne's initiatief heel goed. In flevoland heb je nergens zo'n soort gelegenheid. En je kan er elke week terecht.
Zit nu in een hoop herrie en gedoe anders was ik al lang eens langs geweest.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Voor de goede orde, Fun4Two en Gogonuts zijn geen sexboerderijen. Een sexboerderij is een bordeel, waar je de diensten van een prostituee kan gebruiken. Fun4Two is een parenclub, waar je eventueel met andere gasten gebruik mag maken van de voorzieningen. Bij mijn weten, zijn prostituees niet aanwezig, tenzij meegenomen door een bezoeker.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-->