Gogonuts

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

In deze ben ik het absoluut met Lisa eens. Er is een groot verschil tussen een sexboerderij en een parenclub. Met name dat van die prostituees. Parenclub is gewoon een gelegenheid waar men als stel met elkaar een leuke avond kan hebben in een eens wat andere atmosfeer dan de huiselijke kring en desgewenst ook met anderen erbij. Ook in de sexuele zin van het woord maar dat hoeft niet perse. In een sexboerderij zijn er speciaal mensen om sex mee te hebben. Die prostituees dus en dat maakt het een heel andere soort gelegenheid. Voornamelijk in doelgroep. Waar bij een parenclub de stellen de doelgroep zijn. Dus gewoon man en vrouw vriend en vriendin of gelegenheidsstellen. In een sexboerderij zijn voornamelijk de single mannen de doelgroep. Op sommige avonden worden in parenclubs de single mannen zelfs geweigerd omdat ze te opdringerig zijn of de sfeer verpesten door het "gegeil".
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik heb er helemaal geen ervaring mee.
Ik kom niet op zulk soort plekken.
Een keer dan het travestie.org feest in Fun4Two en eens in een sexbios in Rotterdam (Roxanna) waar een travestie avond werd gehouden door een chatvriendin.
Zag daarboven bij Funn4Two allerei donkere kamertjes met vreemde attributen en mijn gedachten ging.
Dat zal wel voor de sex zijn.....

Sorry als ik jullie beledigt hebt, want dat was niet mijn bedoeling geweest.
Ik wist niet beter
Liefs,
Derya
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Nee joh je beledigt ons niet. Ben gewoon een beetje fel op de misvattingen die er heersen over parenclubs. Veel mensen stellen het gelijk aan een bordeel en dat vind ik jammer.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Komt door onwetenheid.
Zo iemand als ik dus.
Het heeft niet mijn interesse dus gooi je het vlug allemaal op een hoop.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Nee joh je beledigt ons niet. Ben gewoon een beetje fel op de misvattingen die er heersen over parenclubs. Veel mensen stellen het gelijk aan een bordeel en dat vind ik jammer.
Zie je Joanne, ook in een posting verder boven zeg je het ook al, kun je mij nu vertellen wat ik in een parenclub moet????? Ik ben alleen!!! Ik ben echt geen paar, zal ook echt niet weten met wie ik naar zulke clubs moet gaan :roll: om als paar er te wezen, hmmmm

Ik zet het in ieder geval niet gelijk aan een hoerenkast, daar zul je mij namelijk nog minder zien, ik weet wat parenclubs zijn, heb er genoeg van binnen gezien, maar dat schreef ik al erder, maar het is echt niet mijn wereldje,ook hou ik van lolmaken, erotiek en dergelijken, maar moet dat expres in zo'n duur tempel??

Ik ben in die opzichte echt bekrompen :roll: :-? ik geef ut ja toe :oops: :oops:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Hoi Mara,
Zou je dan ook niet naar het feest van travestie.org gaan?
Die in een paren boerderij word gegeven.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Derya schreef:Hoi Mara,
Zou je dan ook niet naar het feest van travestie.org gaan?
Jewel, was er graag geweest, moest die dag wel naar Essen/D en me kwam niemand afhalen, heb namelijk een erge vervoersprobleem :roll: :-?
Geloof maar best dat ik jullie hier van de site toch ook heel graag in real life had leren kennen, trouwens was het HET feestje, er was geen normale avond daar.....

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Derya schreef:Komt door onwetenheid.
Zo iemand als ik dus.
Het heeft niet mijn interesse dus gooi je het vlug allemaal op een hoop.
Tja, dat soort opmerkingen wordt er vaak gemaakt over ons T*'s. Doorgaans niet met de meest vriendelijke bedoelingen.
Derya schreef:Sorry als ik jullie beledigt hebt, want dat was niet mijn bedoeling geweest.
Ik wist niet beter
Derya schreef:Zou je dan ook niet naar het feest van travestie.org gaan?
De uitdrukking "paren boerderij" bestaat niet. Of was het wel jouw bedoeling om nu beledigend te zijn?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Lisa wat heb je tegen mij?
Volgens mij mag je mij niet...
Je zit mij overal al mee te katten.
Met je bewoordingen zit je begripppen te veranderen.

Over T's heb ik geen slecht woord gehad wat jij wel wil suggereren.
+ Ik heb geen slecht woord over het travestie.org feest gehad.
Het lijkt zelfs erop dat je wil beweren dat ik geen T... ben.

Ik vind het juist harstikke leuk het travestie.org feest
Helaas kon ik maar met een feest meedoen.
Maar het Funn4Two dat hoeft voor mij niet.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Derya,

Ik heb niks tegen je; ik ken je niet en heb geen idee waarom jij denkt dat ik je niet mag. Als dat je indruk is, dan denk ik dat wij dat via PB's moeten bespreken, want dat is zeker niet mijn bedoeling. Bij mijn weten heb ik alleen geprobeerd je uit te leggen dat een seksboerderij en een parenclub twee totaal verschillende dingen zijn. Over jouw T-zijn heb ik geen twijfel willen saaien. Maar er komen een heleboel verschillende soort mensen naar onze site en een opmerking zoals "Seksboerderij of parenclub, is voor mij een pot nat, interesseert mij niet", net zo ongenuanceerd en beledigend voor sommige kan zijn als "Turk of Marokkaan, is voor mij een pot nat..." of "travestiet of transseksueel, is voor mij een pot nat, interesseert mij niet". En ik denk dat je terecht beledigt zou zijn als je iemand zoiets zou horen zeggen.

Maar ik ben blij dat je het wel een leuk feest vond, en hoop dat je volgende keer weer bij bent, ook al is het weer in Fun4Two.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Lisa met een S schreef:Voor de goede orde, Fun4Two en Gogonuts zijn geen sexboerderijen. Een sexboerderij is een bordeel, waar je de diensten van een prostituee kan gebruiken. Fun4Two is een parenclub, waar je eventueel met andere gasten gebruik mag maken van de voorzieningen. Bij mijn weten, zijn prostituees niet aanwezig, tenzij meegenomen door een bezoeker.

Lisa
Maar wat is er mis met een prostituee ? Het is in onze samenleving een nuttig beroep, net als de bakker en de slager :-?
En om op de topic terug te komen. Ik ben zeker van plan om eens naar de GoGo club te gaan, al is het alleen maar om een doel te hebben om "en femme" ergens naar toe te gaan.

Afbeelding
[/img]
A candle loses nothing by lighting another candle.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Volgens mij is er niets mis met een prostituee maar het maakt verschil of ze aanwezig zijn in een club of niet. Doorgaans is dat bij parenclubs niet het geval en bij een sexboerderij wel. Dat was alles. En hoop je een keer te mogen begroeten in Gogo Dorothy.
Joanne
ForumDiva 2000

Bi Unlimited

Bericht door Joanne »

Zo even een kleine update hoor want het gaat lekker met de avond die ik samen met een leuk team host in de Gogo. Vooral nu het zomer is geniet ik met volle teugen in de tuin en het zwembad en er komen steeds meer leuke mensen langs. We hebben de naam holebitravestie verandert in Bi Unlimited en de muziek is stukken beter sinds we een nieuw VJ hebben die toevallig ook post-opje is;o) He C. hihihi....
We hebben ook een prachtige flyer laten maken en gaan die met het hele team per witte stretch limo (als ie die dag vrij is) en compleet in het roze gekleed ronddelen op de roze maandag in Tilburg. Ik verwacht eigenlijk dat ik best wat mensen van deze site kan tegenkomen dus let op de Limo hihihi. De link staat bij de uitagenda dus als je wil kan je er even gluren.
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

Ik heb de discussie nu al een paar dagen gevolgd.
Waarom laten we een ieder niet gewoon in z'n waarde, als je graag in zo'n “Konijnenclub" vertoeft (zoals het o.a. ook genoemd is) is dat toch prima en als je er een hekel aan hebt en je er niet thuis voelt is dat toch ook prima.
Ik ben 1 maal bij de GoGo geweest op woensdag, en ook 1 maal bij Mistique.
Beide op de speciale HOLEBI avonden.
Beide clubs zijn niet wat ik zoek, echter dat de clubs er zijn betekend dat ze voorzien in een behoefte, nou is toch prima dat dat kan.
Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat de GoGo het leukst was, maar dat komt geheel en al omdat we daar met 4 meiden hadden afgesproken en de hele avond aan de bar hebben zitten kwekken.
En alleen daarvoor vind ik het zeker veeeeel te duur, maar als je de intentie hebt om van alle faciliteiten gebruik te maken heb je waarschijnlijk de intree er wel voor over.

Iedereen moet toch gewoon dat doen waar ze zin in heeft en waar ze plezier aan beleeft.
Of dat nou een hele avond seks met paren is, gewoon doorzakken aan de bar, of thuis voor de PC hangen is om het even.

Kus, Carla
Joanne
ForumDiva 2000

Roze maandag

Bericht door Joanne »

Maandag 25 juli is het Gogonuts Bi Unlimited Promoteam te vinden met haar GogoLimo bij het raadhuis in Tilburg.
Het Promo team bestaat onder andere uit Carola en Ik zei de gek.
Hoop nog mensen van hier te zien die dag.

Voor info over Bi Unlimited kun je op de link in de uitgaansagenda klikken.
Plaats reactie