masturberende man.....
Moderator: Moderators
-
Colline
- is nieuw hier
masturberende man.....
Beste collega's,
Afgelopen woensdag (7 september) stond er een artikeltje over een zich misdragende T in het Deventer dagblad. De tekst is als volgt:
Man masturbeert in pashokje
Ze oogt vrij rustig, maar geeft toe dat ze zich toch wel ongemakkelijk voelt. Pien Zomerhuis, eigenaresse van kledingzaak Pien aan de Brink in Deventer, ataat rond vier uur bij de deur van haar winkel net op het punt naar de politie te gaan om aangifte te doen. Ze heeft een tas in de hand, besmeurd met sperma.
Ze doet in het bijzijn van haar man Fred haar relaas. Rond twaalf uur gisterenmiddag kwam er een netjes uitziende jongeman in de winkel. Hij keek naar de dameskleding. 'Zoekt u iets speciaals" vroeg ik aan de klant. "Een jurk" antwoordde hij. "Voor uw vriendin?" vroeg ik weer. "Nee, voor mezelf."
Ik wilde het discreet houden en dacht: Het zal wel. De kleding bij het achterste rek die leek hem wel wat. De man zocht volgens Pien een driedelig satijnen pakje uit. Laat hem maar gewoon passen dacht ik. Maar toen hij het pashokje uit kwam had hij een erectie. hij zei: "Dit kan zo niet." "Nee zei ik, dat kan zo niet." Ik begon me al wat ongemakkelijk te voelen. Vervolgens ging hij terug het pashokje in. Toen hij er uit kwam zatern er spermavlekken op de rok.
Daar bleef het echter niet bij. Hij kwam dicht bij me staan, betastte me en zei dat hij mijn beha en jurk wilde passen. Toen heb ik hem gezegd dat hij moest vertrekken. Dat deed hij gelukkig, maar hij zei dat hij zaterdag zou terugkomen.
Fred Zomerhuis weet een ding zeker. "We weigeren voortaan mannen een jurk te laten passen"zegt hij als zijn vrouw naar de politie is vertrokken. "En Pien die redt zich wel, ze is geen type voor slachtofferhulp".
Bar vervelend dat iemand zich zo gedraagt, en erg vervelend dat er zo'n negatief beeld van een travestiet in de krant komt. Het is ook een aanrander, en zeker die koppeling moet er niet zijn. Slechte beeldvorming heb je zo voor elkaar, die weer opheffen valt niet mee. Mijn ervaringen in Deventer met het passen en kopen van dameskleding zijn tot nog toe prima, ze zijn daar niet moeilijk, zoals trouwens in de meeste plaatsen.
Ik ga proberen iets van de schade te herstellen.
Mocht de dader dit bericht ook lezen: Schaam je, probeer je verantwoordelijkheid te nemen en doe iets aan je obsessie!
Groetjes, Colline
Afgelopen woensdag (7 september) stond er een artikeltje over een zich misdragende T in het Deventer dagblad. De tekst is als volgt:
Man masturbeert in pashokje
Ze oogt vrij rustig, maar geeft toe dat ze zich toch wel ongemakkelijk voelt. Pien Zomerhuis, eigenaresse van kledingzaak Pien aan de Brink in Deventer, ataat rond vier uur bij de deur van haar winkel net op het punt naar de politie te gaan om aangifte te doen. Ze heeft een tas in de hand, besmeurd met sperma.
Ze doet in het bijzijn van haar man Fred haar relaas. Rond twaalf uur gisterenmiddag kwam er een netjes uitziende jongeman in de winkel. Hij keek naar de dameskleding. 'Zoekt u iets speciaals" vroeg ik aan de klant. "Een jurk" antwoordde hij. "Voor uw vriendin?" vroeg ik weer. "Nee, voor mezelf."
Ik wilde het discreet houden en dacht: Het zal wel. De kleding bij het achterste rek die leek hem wel wat. De man zocht volgens Pien een driedelig satijnen pakje uit. Laat hem maar gewoon passen dacht ik. Maar toen hij het pashokje uit kwam had hij een erectie. hij zei: "Dit kan zo niet." "Nee zei ik, dat kan zo niet." Ik begon me al wat ongemakkelijk te voelen. Vervolgens ging hij terug het pashokje in. Toen hij er uit kwam zatern er spermavlekken op de rok.
Daar bleef het echter niet bij. Hij kwam dicht bij me staan, betastte me en zei dat hij mijn beha en jurk wilde passen. Toen heb ik hem gezegd dat hij moest vertrekken. Dat deed hij gelukkig, maar hij zei dat hij zaterdag zou terugkomen.
Fred Zomerhuis weet een ding zeker. "We weigeren voortaan mannen een jurk te laten passen"zegt hij als zijn vrouw naar de politie is vertrokken. "En Pien die redt zich wel, ze is geen type voor slachtofferhulp".
Bar vervelend dat iemand zich zo gedraagt, en erg vervelend dat er zo'n negatief beeld van een travestiet in de krant komt. Het is ook een aanrander, en zeker die koppeling moet er niet zijn. Slechte beeldvorming heb je zo voor elkaar, die weer opheffen valt niet mee. Mijn ervaringen in Deventer met het passen en kopen van dameskleding zijn tot nog toe prima, ze zijn daar niet moeilijk, zoals trouwens in de meeste plaatsen.
Ik ga proberen iets van de schade te herstellen.
Mocht de dader dit bericht ook lezen: Schaam je, probeer je verantwoordelijkheid te nemen en doe iets aan je obsessie!
Groetjes, Colline
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
-
Colline
- is nieuw hier
hoe het verder gaat...
Vervolg actie:
Vanmiddag ben ik met een flinke bos zonnebloemen naar Pien in haar winkel gegaan.
Ze was verrast dat ik kwam om haar een andere indruk te geven van wat een travestiet is en hoe wij tegenover het gedrag van die aanrander staan. Ze stelde dat zeer op prijs. We hebben een leuk en persoonlijk gesprek gehad.
Zij bleek gelukkig niet te veel geleden te hebben onder haar onaangename ontmoeting en blijkt heel ruim denkend.
We zijn gelukkig nog steeds welkom in haar winkel. Ik heb een truitje dat ik nergens kan krijgen bij haar besteld, dat gaat ze voor me zoeken.
Verder ben ik met de krant in contact over een serieus achtergrondartikel over de T wereld waaraan ik ook mijn bijdrage wil leveren.
Hopelijk komen we zo weer wat verder met maatschappelijke acceptatie.
Groetjes,
Colline
Vanmiddag ben ik met een flinke bos zonnebloemen naar Pien in haar winkel gegaan.
Ze was verrast dat ik kwam om haar een andere indruk te geven van wat een travestiet is en hoe wij tegenover het gedrag van die aanrander staan. Ze stelde dat zeer op prijs. We hebben een leuk en persoonlijk gesprek gehad.
Zij bleek gelukkig niet te veel geleden te hebben onder haar onaangename ontmoeting en blijkt heel ruim denkend.
We zijn gelukkig nog steeds welkom in haar winkel. Ik heb een truitje dat ik nergens kan krijgen bij haar besteld, dat gaat ze voor me zoeken.
Verder ben ik met de krant in contact over een serieus achtergrondartikel over de T wereld waaraan ik ook mijn bijdrage wil leveren.
Hopelijk komen we zo weer wat verder met maatschappelijke acceptatie.
Groetjes,
Colline
- mireille
- Eredivisie
Grrrrrrr
Ja hier kan ik eigenlijk best wel ziedend om worden... Omdat ik weer eens besef dat dat het stempel is wat we opgeplakt krijgen. Maar aan de andere kant kan je geen acceptatie van de maatschappij afdwingen van de een op de andere dag, dat heeft z'n tijd nodig en zo nu en dan stapje terug zoals nu... Voorlopig hoort dit dus erbij.
Ja hier kan ik eigenlijk best wel ziedend om worden... Omdat ik weer eens besef dat dat het stempel is wat we opgeplakt krijgen. Maar aan de andere kant kan je geen acceptatie van de maatschappij afdwingen van de een op de andere dag, dat heeft z'n tijd nodig en zo nu en dan stapje terug zoals nu... Voorlopig hoort dit dus erbij.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Re: masturberende man.....
Weet je, ik zie nergens het woord 'travestiet' in deze tekst staan. Kennelijk leggen andere mensen die link niet zo snel .. dus voorlopig lijkt me niet dat 'jullie' naam is aangetast, toch?Colline schreef:Man masturbeert in pashokje
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Kim Femme
- dagelijks aanwezig
Hi Colline,
Châpeau!
Prima initiatieven heb je genomen.
groetjes,
Kim Femme.
Châpeau!
Prima initiatieven heb je genomen.
groetjes,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
- mireille
- Eredivisie
Neuh, maar meer op deze manier:Maruscha schreef:
Weet je, ik zie nergens het woord 'travestiet' in deze tekst staan. Kennelijk leggen andere mensen die link niet zo snel .. dus voorlopig lijkt me niet dat 'jullie' naam is aangetast, toch?
Stel je woont in een buurt waar een persoon steeds notoir troep op straat laat liggen en andere vormen van overlast veroorzaakt. Een persoon maar. Maar dan gaat wel de hele buurt achteruit (in de ogen van buitenstaanders). Zoiets dan...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Oh, ik begrijp best wel hoe jullie dit ervaren, denk alleen dat het grote onzin is. De masturberende man is gewoon een perverseling, dat heeft niets met travestie te maken, en zo zullen de meeste mensen er over denken. En zij die dat niet doen hadden waarschijnlijk sowieso al geen hoge pet op van travestietenmireille schreef:Neuh, maar meer op deze manier:Maruscha schreef:
Weet je, ik zie nergens het woord 'travestiet' in deze tekst staan. Kennelijk leggen andere mensen die link niet zo snel .. dus voorlopig lijkt me niet dat 'jullie' naam is aangetast, toch?
Stel je woont in een buurt waar een persoon steeds notoir troep op straat laat liggen en andere vormen van overlast veroorzaakt. Een persoon maar. Maar dan gaat wel de hele buurt achteruit (in de ogen van buitenstaanders). Zoiets dan...
Als ik een dragqueen zie met veel te veel make-up die zichzelf belachelijk maakt ga ik me ook niet zitten ergeren omdat hij 'mijn' naam te grabbel gooit. Ik heb nl. niets gemeen met zo iemand, net zoals de meesten hier dat ook niet te maken hebben met de hoofdrolspeler uit dit verhaaltje.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Re: hoe het verder gaat...
Fantastische actie!Colline schreef:Vanmiddag ben ik met een flinke bos zonnebloemen naar Pien in haar winkel gegaan.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- mireille
- Eredivisie
Re: hoe het verder gaat...
Ja, hulde!Frederique_ schreef:Fantastische actie!Colline schreef:Vanmiddag ben ik met een flinke bos zonnebloemen naar Pien in haar winkel gegaan.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Mireille
Wat een walgelijk figuur. Het doet de acceptatie van meiden als ons geen goed.
Gelukkig zijn er dan toch nog engeltjes die het een en ander rechtzetten.
Colline, een welgemeend compliment.
Trouwens ben je daar als meisje de winkel in gelopen?
Liefs,
Martiene
Gelukkig zijn er dan toch nog engeltjes die het een en ander rechtzetten.
Colline, een welgemeend compliment.
Trouwens ben je daar als meisje de winkel in gelopen?
Liefs,
Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
-
Franscien
- dagelijks aanwezig
Nee ik heb ook niks gemeen met een dergelijke persoon. Toch bestaat er veel onbegrip en hebben veel mensen een verkeerd beeld over travestieten.Als ik een dragqueen zie met veel te veel make-up die zichzelf belachelijk maakt ga ik me ook niet zitten ergeren omdat hij 'mijn' naam te grabbel gooit. Ik heb nl. niets gemeen met zo iemand, net zoals de meesten hier dat ook niet te maken hebben met de hoofdrolspeler uit dit verhaaltje.
Van de week was het programma jouw vrouw, mijn vrouw op TV waar een homopaar bij betrokken was. De homo stelde voor om in het weekend uit te gaan. Waarop de de huisgenoot antwoorde "als we maar niet naar zo'n travestieten tent gaan" Hieruit blijkt volgens mij dat er nog veel zaken toegelicht moeten worden aan de buitenwereld. Op deze manier wordt het nooit geaccepteerd.
Ik ben dan ook heel erg blij dat Colinne bij die winkel een positief gebaar heeft gemaakt!!
groetjes,
Franscien