groetjes Elsa

Moderator: Moderators
Was je nog en femme Franscien ?franscien schreef: Afgelopen woensdag naar de T&T geweest. Op de terugweg naar huis kwam ik tot de ontdekking dat ik m'n huissleutels was vergeten![]()
Tja ... als je midden in de nacht uit je bed wordt gebeld ....Toen ze wakker was is ze erg geschrokken.
Hoop dat de krachttermen met het nachtelijk uur te maken hadden en niet met "Franscien"...Ben toen onder protest van enige kracht termen binnen gelaten.
Dat zie ik - en voor je het weet zo op de 4000 berichten?Joanne schreef:Hmmm tijdje weg geweest
Wel inderdaad ik wou toen wel in de grond kruipen. Maar door de verkoopster direct geholpen die zei dit topje is te klein ik haal wel een grotere. Dus ik weer in het pashokje en gewacht. Na de grotere top aangepast te hebben en toen de pruik op ook weer voor de spiegel gekeken, kreeg ik van 2 dames te horen "leuk dat je op deze manier winkelt" en ikzou deze top ook niet nemen is nog te klein. En dat gaf mij moed om toch nog langer in die winkel rond te kijken.Cynthia schreef:Achteraf zul je er zelf ook om kunnen lachen. Maar op het moment zelf zul je wel in de grond wiillen kruipen denk ik. In ieder geval heel lang in de kleedkamer blijven totdat de winkelende bio dames weer weg zijn.Elsa schreef:Bea, ik vind het wel een heel grappige blooper![]()
Zag dat je eerder in deze draad je 2000ste berichie neerplantte vandaar. By the way ga jij dit jaar ook naar de Fun? Zou het zo leuk vinden jou ook eens in real life te mogen begroeten.Nathalie schreef:hee lieffie. en medeforumdiva. Leuk je weer eens te zien !joanne schreef:Hmmm tijdje weg geweest en wat zien ik????? Die Nathje toch. Nu eens van mijn kant uit gefeliciflapstaart
.. Maarre gefeliciteerd.. wrom ?