vraag over behandeling of operatie
Moderator: Moderators
- joke
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
vraag over behandeling of operatie
hallo dames ik wil graag weten of er al mensen zijn die een behandeling/operatie gedaan hebben . wandt ik wil er ook op den duur ook aan beginnen .maar ik heb wel eens gehoort dat het veel pijn en ellende met zich mee brengt is dat waar . daarom zal het mij er niet van weer houden . maar toch wil ik het weten waar ik aan begin . groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: vraag over behandeling of operatie
Misschien lees ik het wel verkeerd, maar ik vind het net klinken alsof je van plan bent een pakje boter te gaan halen bij de supermarkt...joke schreef:hallo dames ik wil graag weten of er al mensen zijn die een behandeling/operatie gedaan hebben . wandt ik wil er ook op den duur ook aan beginnen .
Een transitie is in mijn ogen niet iets zo van "nja lijkt me wel leuk, dus dat doe ik maar even". Uiteindelijk is het een manier om een psychisch lijden weg te nemen. Als dat het geval is, ok dan is het een juiste keuze.
Pijn en ellende in de zin van.... ? Lichamelijk weet ik nog niet alles. Ik heb mijn SRS nog niet gehad. Verder hangt het allemaal af van jezelf. Bij de ene loopt alles gesmeerd, bij de ander krijg je te maken met tegenwerking uit je leefomgeving.joke schreef:maar ik heb wel eens gehoort dat het veel pijn en ellende met zich mee brengt is dat waar . daarom zal het mij er niet van weer houden . maar toch wil ik het weten waar ik aan begin .
Nogmaals als je echt er psychisch aan onder doorgaat en je ziet geen uitweg meer, dan is een transitie verantwoord. Anders niet.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- joke
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hoi hoi Chantal zo bedoel ik het niet helemaal.ik wil het heel graag zelfs. als het kon deed ik het morgen maar dat is niet mogelijk . er zijn nog wat andere dingen die eerst moeten . zo als mijn vrouw wil graag een kindje van mij .alleen ik weet goed hoe ik daar mee om moet gaan dat bedoel ik met op den duur . ik ben nog niet helemaal vrij als je dat snapt wat ik bedoel.begrijp me goed ik heb altijd graag vrouw willen wezen ik droom er vaak van . soms huil ik om het feit dat ik man ben ik hed zelf twee jaar bij een psycholog lopen ,ik zal je PM sturen lees dat maar hele dikke kus joke
vrouw voelen is vrouw zijn