Vorige week heb ik een wonderlijk voorval mee gemaakt, waaraan ik de hele week heb moeten denken.
Toeval of niet?? Is je levenslijn al van te voren uitgestippeld, en zijn we zelf verantwoordelijk hoe, en wat wij daar mee doen.
Dit is mij vorige week overkomen.
Ik was al zeker al 5 jaar niet meer bij de T&T in Eindhoven geweest, maar ik had de laatste tijd weer echt zin om daar naar toe te gaan.
Ik had met een T-vriendin afgesproken die ik via Travestie.org heb leren kennen, deze vriendin zag ik voor de eerste keer.
Zij bracht ook een T-vriendin mee die voor de eerste keer naar een T&T avond ging, maar toen ik haar binnen zag komen dacht ik "he wat een bekend gezicht", maar ik heb een slecht geheugen dus wist ik niet waar ik haar van zou kunnen kennen.
We hebben over van alles gepraat, en op een gegeven moment wisten wij het. Wij hadden elkaar 14 maanden eerder ontmoet, in een hele andere omstandigheid, die niets met het hele T-gebeuren te doen had. In een groep van 10 personen heb ik misschien toen 30 minuten met haar gepraat over van alles en nog wat, ik heb toen niet gezegd "Ha, ik ben Piet en ik ben Travestiet". Niets van dit alles, en we wonen ook nog eens 60 km uit elkaar. Ik vind dit heel wonderlijk en ik hoop haar nog eens vaker te kunnen ontmoeten om uit te vinden wat ons bind, want daar ben ik van overtuigd, dit is geen toeval.
Ik ben benieuwd of Jullie ook wel eens iets wonderlijks meegemaakt hebben??
Moderator: Moderators