Hotel-avonturen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joyce_
ForumFan

Hotel-avonturen

Bericht door Joyce_ »

In het boek Het Grimmig Genieten van (toen nog) René Stoute wordt beschreven hoe de hoofdpersoon zich terugtrekt in een hotelkamer met 2 koffers (1 met mannenkleding en 1 met 'damesweelde'). Dit alles onder het motto 'Vandaag gaat een man ontdekken wie hij is'.

Het idee om voor enkele dagen in een anonieme omgeving fulltime 'en femme' te zijn klinkt mij wel als muziek in de oren. Wel gecombineerd met leuke uitstapjes natuurlijk :)

Wie van jullie heeft ooit iets dergelijks gedaan? Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.

Groetjes,

Joyce
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hallo joyce,

wel morgen ga ik en Femme naar Almere en blijf daar tot dinsdag. Ik neem voor de zekerheid 1 stel herenkleding mee maar die blijft in de auto. Dit is de 3de keer en dat bevalt heel goed. We gaan uit winkelen naar de bios en misschien uit eten of nog iets anders leuks.
Het enigste probleem is wat voor kleding en bijpassende schoenen/laarzen enz moet ik meenemen. Dus normaal had ik aan 1 klein koffertje genoeg. Nu gaan er waarschijnlijk 3 mee.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Elsa
Forumdiva

Re: Hotel-avonturen

Bericht door Elsa »

Joyce_ schreef:In het boek Het Grimmig Genieten van (toen nog) René Stoute wordt beschreven hoe de hoofdpersoon zich terugtrekt in een hotelkamer met 2 koffers (1 met mannenkleding en 1 met 'damesweelde'). Dit alles onder het motto 'Vandaag gaat een man ontdekken wie hij is'.

Groetjes,

Joyce
Hallo Joyce, als partnervan ,is
dit een van mijn eerste boeken die ik gelezen heb over travestie. Erg indrukwekkend, heb het boek nog. Ik kan mij wel indenken dat dit een heel bijzondere ervaring is. Als je zo'n stap zet lijkt het mi heel intens.
groetjes, elsa
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Joyce,

Het weekend voor kerst ben ik met een T-vriendin drie dagen naar Antwerpen geweest. Niks geen koffer met herenkleding hoor, gewoon en femme in de trein. Dan kan je meer vrouwenkleding meenemen :-)

We logeerden in het Hilton aan de Groenplaats, middenin het centrum, en hebben het daar uitstekend naar onze zin gehad. Het eten, het personeel ("ja mevrouw, nee mevrouw"), de service en de glühwein waren dik in orde. En Antwerpen is natuurlijk een heerlijke stad om te winkelen, eten en een museum te pakken. De Antwerpenaren reageren niet gekker dan de Nederlanders.

Dus zoek een leuke stad uit en leef je uit.

Veel plezier,

Monica
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Elsa schreef:
Joyce_ schreef:In het boek Het Grimmig Genieten van (toen nog) René Stoute wordt beschreven hoe de hoofdpersoon zich terugtrekt in een hotelkamer met 2 koffers (1 met mannenkleding en 1 met 'damesweelde'). Dit alles onder het motto 'Vandaag gaat een man ontdekken wie hij is'.

Groetjes,

Joyce
Hallo Joyce, als partnervan ,is
dit een van mijn eerste boeken die ik gelezen heb over travestie. Erg indrukwekkend, heb het boek nog. Ik kan mij wel indenken dat dit een heel bijzondere ervaring is. Als je zo'n stap zet lijkt het mij heel intens.
groetjes, elsa
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Joyce,

Ik ben ruim een jaar geleden voor het eerst in vrouwenkleren naar een hotel in Egmond geweest (heb wel gezorgd dat het tijdstip waarop ik vertrok een tijdstip was waarop de kans op "ontmoetingen" met collega's en buurtgenoten zo klein mogelijk was). Het grote voordeel (naast meer kleren kunnen meenemen) was dat het hotelpersoneel mij maar op één manier tegenkwam. Het ging allemaal goed! Inmiddels heb ik op deze manier ervaring in drie hotels in Nederland, geen enkel probleem ondervonden (buiten het feit dat men mij soms "meneer" noemt - maar daar heb ik geen problemen mee).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Bericht door Kim Femme »

Joyce_ schreef: Het idee om voor enkele dagen in een anonieme omgeving fulltime 'en femme' te zijn klinkt mij wel als muziek in de oren. Wel gecombineerd met leuke uitstapjes natuurlijk :)
Wie van jullie heeft ooit iets dergelijks gedaan?
Hi Joyce,
Zo voel ik dat ook.
Misschien is het "Sparkle" event in Manchester dan ook wel iets voor jou.
Daar kun je anoniem en gezellig voor een paar dagen 'en femme' zijn .
In 2005 is "Sparkle" voor het eerst georganiseerd.
I.v.m. verplichtingen elders moest ik helaas verstek laten gaan maar dit jaar (op 23, 24 en 25 juni) wil ik er zeker bij zijn.
Om een indruk te krijgen zie: http://www.sparkle.org.uk/index.php
In het archief van travestie.org kun je nog de vooraankondiging van "Sparkle" 2005 terugvinden:
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=379
evenals een reisverslag van Monica Dreamgirl:
http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=424
Wie weet tot ziens straks in Manchester...
Liefs,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Florence
ff weer wat posten

Bericht door Florence »

Beste Joyce,

Ongeveer een jaar geleden heb ik de stoute pumps aangetrokken en ben voor 3 dagen in een hotel in Gent geweest,eerst savonds met een bonzend hart naar buiten en de volgende dag overdag.
ik heb gewinkeld en musea bezocht en ook gegeten in restaurants,nergens vervelende op- of aanmerkingen gekregen, wel wat vragende en nieuwsgierige blikken.
Inmiddels heb ik al 3 maal in Gent en 2 maal in Brugge gelogeerd.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

groetjes Florence.
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Hallo dames,

Erg bedankt voor jullie enthousiaste verhalen! Heel leuk om te lezen.
Mocht ik ooit een zelfde ervaring gaan opdoen dan zal ik zeker op dit forum een verslagje plaatsen.

Veel liefs,

Joyce
Plaats reactie