wat drinkt jij als je uit gaat
Moderator: Moderators
- joke
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
wat drinkt jij als je uit gaat
hallo dames ik ben benieuwd wat drinken jullie als je uitgaat. ik drink vaak baileys of wijn of martini vrouwe drankjes bedoel ik. op dit moment zit ik aan de baileys ??
groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Wat ik drink als ik uitga.... in ieder geval geen alcohol. Niet alleen omdat ik alcoholische dranken niet lekker vind, maar ook om een beetje mijn lever te ontzien die door de Androcur aardig belast wordt.
Maar een zeemeermin drinkt water... veel water... Water drink ik vooral omdat ik bij freediving heel veel vocht verlies, maar ook gewoon omdat het goed is voor mijn lichaam. Bijna 3 liter per dag is geen uitzondering, en tijdens het uitgaan zet ik dat gewoon voort. Ik kan net zoveel plezier hebben tijdens het uitgaan als iemand die wel een alcoholisch medium drinkt... Bovendien voorkom ik daarmee dat ik ergens door de mand val, want ik verwacht dat mijn stem onder invloed niet meer zo is zoals het hoort...
Liefs,
Kitty.
Maar een zeemeermin drinkt water... veel water... Water drink ik vooral omdat ik bij freediving heel veel vocht verlies, maar ook gewoon omdat het goed is voor mijn lichaam. Bijna 3 liter per dag is geen uitzondering, en tijdens het uitgaan zet ik dat gewoon voort. Ik kan net zoveel plezier hebben tijdens het uitgaan als iemand die wel een alcoholisch medium drinkt... Bovendien voorkom ik daarmee dat ik ergens door de mand val, want ik verwacht dat mijn stem onder invloed niet meer zo is zoals het hoort...
Liefs,
Kitty.
Wel het ligt eraan waar we heen gaan of ik moet rijden. Dus een aantal factoren.
Altijd fris als ik moet rijden. Zijn we op een party waar ook bio mannen zijn 1 of 2 wijntjes. En als we lekker thuis zijn lust ik bijna alles. Maar ik wordt niet echt aangeschoten. Ik stop meestal eerder.
Groetjes Bea.
Altijd fris als ik moet rijden. Zijn we op een party waar ook bio mannen zijn 1 of 2 wijntjes. En als we lekker thuis zijn lust ik bijna alles. Maar ik wordt niet echt aangeschoten. Ik stop meestal eerder.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva

-->