Chromosoom

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Chromosoom

Bericht door Lisa met een S »

Vandaag onder het wandelen werd het voor mij duidelijk:

Een mens met twee "X" chromosomen is vrouw; een mens met een "X" en een "Y" chromosoom is man -- maar dus voor 50% vrouw.

Dus ondanks het feit dat het "X" chromosoom zoveel groter is dan het "Y" chromosoom ben ik eigenlijk met mijn doen en laten in volkomen evenwicht met de natuur :D

Afbeelding

Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Fijn voor je dat het nu allemaal duidelijk is, maar hoe zit het dan met de female -> male travo's??? 8)

Tell me more!

Gr.

Nicole
Let it be..
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Misschien biedt dit uitkomst?

http://www.aisnederland.nl/

Lisa
If all else fails, buy new shoes
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

Het klinkt zo gemakkelijk zoals ze het hier schrijven
Als je één hormoon (het mannelijk hormoon) bij pissebedvrouwtjes inspuit dan gaat er een penis groeien en krijgen ze meer haar. Als je dat doet als ze nog jong zijn worden het echte mannetjes.

Er bestaat een endocellulaire bacterie die het omgekeerde doet. Die zorgt ervoor dat pissebedmannetjes vrouw worden.
(ps. ik vergelijk nou wel mensen met pissebedden :D lol)
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

In het verleden adviseerden artsen deze aandoeningen geheim te houden voor de rest van de familie en ook de vrouwen zelf kregen vaak niet te horen wat er met hun lichaam aan de hand is. Hoewel tegenwoordig veel in de behandeling verbeterd is, zijn er nog steeds veel vrouwen die niet weten dat ze AOS of een aanverwante aandoening hebben. Als later bij medisch onderzoek, bijvoorbeeld naar infertiliteit, blijkt dat de vrouw XY-chromosomen heeft, komt de klap des te harder aan. Door de gepropageerde geheimzinnigheid in het verleden, durven veel vrouwen nog steeds niet aan anderen te vertellen dat ze AOS hebben.
Typisch die verbergtechnieken :wink: :P Voel me soms net een parel. Was vroeger een steentje wat door mijn omgeving langzamerhand met parelmoer bedekt is zodat het geen irritatie meer oplevert.
Plaats reactie