"We worden bedreigd door de moslims"

Algemeen

Moderator: Moderators

Robinhood
ForumFan
Contacteer:

we woorden bedreigt door moslims

Bericht door Robinhood »

Jij bent echt leuk Nathalie,een goeie zet van je deze pagina ,dikke zoen voor jou.
Ik wil ook heel graag een foto van mijzelf plaatsen,of meer,dat lijkt mij leuk ,maar ik heb net een maandje een computer met internet.
Ik heb ook geen digitale camera,misschien vind iemand het leuk,om van mij een foto te nemen en te helpen met plaatsen.
Allen deze week,komt mijn dochter,hoi hoi!,dan loop ik er androgine bij,daar heb ze dan geen moiete mee,want dan zie ik er uit als een rockster,maargoed we dwalen af van het onderwerp wat jij heb aangekaart Nathalie,dus weer terug!Het is een belangrijk onderwerp.

ik hou van je Robin/Rob
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

ik hou van je Robin/Rob
Hoe sneller je bent met deze kwalificatie, hoe meer het wordt ontkracht, Robin. Je kent me niet en voorlopig is dat ook nog niet het geval. Niet om lullig te doen, hoor. Maar bewaar dat soort uitspraken nou maar voor mensen die dat in dit stadium op zijn waarde willen schatten, okee ? :wink:

Maar voor wat betreft je foto. Er zijn legio mogelijkheden om een foto digitaal te krijgen, zelfs zonder digitale camera. Op elk zichzelf respecterend treinstation staat een pasfotohokje. Een beetje webcam van 15 euro maakt al acceptabele plaatjes. En iedere fotograaf met een eigen winkel wil maar al te graag jou op vier bijna gelijke plaatjes zetten voor onder een tientje.
En dan zijn er genoeg mensen hier die die foto best voor je willen digitaliseren. Free of charge.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

we worden bedreigt door moslims

Bericht door Robinhood »

Ik ben iemand die ieder mens mooi vind in al zijn gradaties,ik hou van iedereen,ik vind de wereld een groot wonder,en daar hoor jij ook bij,jij mag zeggen waar je geboren bent.Ik luister.
Nou heb ik ook nog eens ergens gelezen dat dit een forum is.
Wat word er precies ontkracht,kan je ook nog eens niet tegen complimenten.Word het geen tijd dat we allemaal,ïk hou van je",gaan zeggen,of is afzijken beter.Ik luister wederom.
Wat zegt dat over mij,en wat over jou,gelukkig kan ik niet voor jouw denken,maar ik vind ieder mens bijzonder en uniek!!!!!!!!!
Dat is wie ik ben,zo nu ken je mij wel en dat zonder foto.
Maar ik ben vereerd dat je zo nieuwsgierig bent naar mijn persoon,heb geduld met mij,zoals ik met jou.
Ik heb een album vol,geef maar een adres en ik stuur fotos
Ik hou van jou!!!!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ondertussen schop ik even tegen wat heilige huisjes aan.
Overigens kan je de link beter overslaan als je a) snel gekwetst ben b) echt niks met Hans Teeuwen hebt. :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

we worden bedreigt door mslims

Bericht door Robinhood »

huh,welke link? en wie is hans teeuwen?
Of is dit niet voor mij bedoelt,help me even o[p weg,want snel gekwtst zijn,dat gebeurt hir veel op dit forum.
.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Re: we worden bedreigt door moslims

Bericht door Lisa met een S »

Robinhood schreef:Ik ben iemand die ieder mens mooi vind in al zijn gradaties,ik hou van iedereen,ik vind de wereld een groot wonder
Robinhood schreef:Toen moest ik denken aan de Israeliers ,die door Amerika een hand boven het hoofd gehouden word,omdat ze het "grote geld bezitten'.
Misschien toch niet iedereen :(

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

we worden bedreigt door moslims

Bericht door Robinhood »

Hallo,Lisa,ik begrijp wat je bedoelt,maar wat ik schreef over de amerikanen,israeliers,de maffia en de hells angels.
Dat waren slechts waarnemingen,maar daarom hebben ze wel recht op mijn en onze liefde,die achter een sluier ligt verborgen van haat en geweld,en nog meer,.......
Dank je wel dat jemij deze kans bied.
Ik heb het al eerder gezegt,je bent een bijzonder mens.
Mag ik zeggen dat ik van je hou!
.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Robinhood schreef:Dat waren slechts waarnemingen
Waarschijnlijk uit de Protocollen van de Wijzen van Sion gehaald
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op vr feb 17, 2006 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Robinhood schreef:Ik hou van jou!!!!!!!
En dat is precies ook waar het eigenlijk allemaal om draait. Ik hou ook van ieder mens met al zijn eigenaardigheden. Ben de laatste tijd steeds onderweg met de trein en ik ontmoet de leukste mensen. Zowel mannen als vrouwen. Ik ben gewoon aardig en hou van een babbeltje dus ik praat met iedereen die aardig tegen mij is en als je zo in het leven staat lijkt niemand zich ook meer te bekommeren of je nu een vrouw of een man ben bijvoorbeeld terwijl ik toch echt mijn dagen heb dat ik stoppels heb omdat ik moest opschieten en zo. Of je nu Nederlands Marrokaans Surinaams of whatever bent. En of je nu jong oud rijk arm bent. Als mensen eens wat meer op hun gevoel af gaan en wat meer van elkaar houden zou het inderdaad een stuk gezelliger worden.
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Het is fijn als je kunt geloven dat de hele wereld lief en aardig is. Maar als T ken ik de wereld op verschillende manieren. Soms is die wereld aardig en leuk. Maar er zijn ook vaak momenten dat die lieve, aardige mensen eigenlijk helemaal niet zo lief en aardig blijken te zijn.

Laten we nu even een beetje realistisch blijven. Je hebt zelf op dit gebied ook wel de nodige ervaring, Joanne.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Hallooooo,ik hoor altijd van veel mensen dat de wereld en de mensen niet altijd leuk en aardig zijn .dat is moeilijk omdat op het moment dat een mens dit oordeelt ook zichzelf beoordeelt,terwijl we die wereld moeten maken.Met onszelf en daarvanuit met vele anderen.
Dat is ook moeilijk en soms hard Kim,maar toch blijf ik volharden,ik moet wel want ik ben ook niet altijd leuk en aardig,.............maar het punt is dat maar weing mensen dit willen zien van zichzelf!
Dat is ook liefde,want daar begint de betere wereld.Het houden van is groot,.....liefde is.
Kim jij inspireerd mij altijd,ik hoop weer snel van je te horen!
.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

kim dietrich schreef:Het is fijn als je kunt geloven dat de hele wereld lief en aardig is. Maar als T ken ik de wereld op verschillende manieren. Soms is die wereld aardig en leuk. Maar er zijn ook vaak momenten dat die lieve, aardige mensen eigenlijk helemaal niet zo lief en aardig blijken te zijn.

Laten we nu even een beetje realistisch blijven. Je hebt zelf op dit gebied ook wel de nodige ervaring, Joanne.
Je hebt volkomen gelijk in dat ik zelf ervaring heb met dat de wereld niet altijd even lief en aardig tegen je is. Zeker niet als je een dame bent zoals wij. Ik beweerde in mijn reactie dan ook niet dat alles pais en vree is in de wereld. Om precies te zijn beweerde ik dat als we met zijn alllen wat meer liefde uitdelen aan elkaar dat het allemaal vast een stuk gezelliger zou zijn. Mijn mening is dat het de laatste tijd alleen maar om angst draait. We worden gek gemaakt door de media waarbij de verhalen soms niet eens berusten op de feiten. Vervolgens is iedereen bang dingen te verliezen. Vrijheid van religie, vrijheid van meningsuiting, verblijfsvergunning, je baan, geld, spullen etc. etc. Door die angst sluiten we onszelf compleet af tegen de buitenwereld en is iedereen alleen maar bezig de ander met argus ogen in de gaten te houden. Want stel je eens voor wat er allemaal kan gebeuren.
Daarbij vergeten we dat we met zijn allen deze maatschappij moeten maken en dat gaat niet door altijd maar te nemen en als niemand contact met elkaar heeft. Ik stel dat als je liefde investeerd (uitdelen dus) in je leven en de mensen om je heen je liefde terug krijgt. Want onder al die angst snakt iedereen naar liefde en geborgenheid. Nu ik zo lekker in mijn vel zit vind ik het leuk om mensen om me heen een glimlach te bezorgen en ik merk dat mensen daar altijd positief op reageren. Thats all.
Plaats reactie