Travestieten dansen de sterren van de hemel
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Travestieten dansen de sterren van de hemel
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index. ... =3&pid=ftv
Eerst even de reclame afwachten
Eerst even de reclame afwachten
If all else fails, buy new shoes
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Hallo Lisa,een leuke clip maar te kort er is op dit gebied best wel veel.Travestie word ook gebruikt in de serieuze dansacts,soms zijn er damesacts die door als dames verklede mannen worden uitgevoerd omdat de act te zwaar is om door dames te worden uitgevoerd!
Mannen zijn vaak beter in sprongen en "acrobatische'"handelingen!
Vreemd genoeg gebeurt het ook wel eens dat er in een gezelschap er te weinig dames aanwezig zijn en de heren dan ook om die reden een damesact uitvoeren.In mijn geval zal dat helaas niet voorkomen,want ik dans met acht dames,jammerrrrrr!!!
Mannen zijn vaak beter in sprongen en "acrobatische'"handelingen!
Vreemd genoeg gebeurt het ook wel eens dat er in een gezelschap er te weinig dames aanwezig zijn en de heren dan ook om die reden een damesact uitvoeren.In mijn geval zal dat helaas niet voorkomen,want ik dans met acht dames,jammerrrrrr!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Wat raar allemaal het vrouwtje uithangen,maar niemand houd van ballet?
Zie je wel de stijfheid is de heerser op dit forum,waar is "the walk"gebleven?
Gooi die heupen een voor een naar voren,voel je voeten,zwaai met die armen.Luister desnoods naar de Parliament of Zappa en move yourself to a higher level!
Het word tijd dat jullie homo worden,de eenzaamheid is nabij!
Zie je wel de stijfheid is de heerser op dit forum,waar is "the walk"gebleven?
Gooi die heupen een voor een naar voren,voel je voeten,zwaai met die armen.Luister desnoods naar de Parliament of Zappa en move yourself to a higher level!
Het word tijd dat jullie homo worden,de eenzaamheid is nabij!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
-
kim dietrich
- ForumFan
Ik hou wel van ballet en dansen. Ben er eigenlijk best dol op. Zowel om te zien als te doen. Ik heb ook aan jazzballet gedaan. En in travestie a gogo gedanst. Te gek. Wel veel werk. En je moet eigenlijk veel, heel veel oefenen.Robinhood schreef:Wat raar allemaal het vrouwtje uithangen,maar niemand houd van ballet?
Groetjes,
Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
- mireille
- Eredivisie
Ik krijg een signaal van bovenaf door.... binnenkort wordt dit draadje gesplitst als "Gekissebis deel III"
Robin, eerlijk gezegd... je maakt nu een karikatuur van jezelf. En overdaad schaadt. Prima dat je je mening verkondigt hier maar momenteel jaag je mensen alleen maar op de kast (waarschuwing, potentieel woordgrapje coming up!) waar ze dan wel of niet inzitten...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
Robin, eerlijk gezegd... je maakt nu een karikatuur van jezelf. En overdaad schaadt. Prima dat je je mening verkondigt hier maar momenteel jaag je mensen alleen maar op de kast (waarschuwing, potentieel woordgrapje coming up!) waar ze dan wel of niet inzitten...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
dhiamara
- ForumFan
Namasté luitjes
Nou dit lijkt echt niets voor mij
Als ik mijzelf al projecteer op een toneel dan zou ik ter plekke door de bodem zakken van schaamte
Nee dan lijkt het mij beter om deel te nemen aan de oude toneelstukken in japan waarbij de vrouwelijke rollen gespeeld wordt door een man. Hieruit zijn vele beroemde acteurs naar voren gekomen en die werden met alle egards behandeld.!
Nou dit lijkt echt niets voor mij
Nee dan lijkt het mij beter om deel te nemen aan de oude toneelstukken in japan waarbij de vrouwelijke rollen gespeeld wordt door een man. Hieruit zijn vele beroemde acteurs naar voren gekomen en die werden met alle egards behandeld.!
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Wat mij nou weer opvalt is dat Lisa deze pagina opende met een voorbeeld van Travestie met de hoofdletter T.Wonderbaarlijk reageert er niemand op tot ik gisteravond er een berichtje achter plakte,
en er vervolgens wel op werd gereageerd.
De enige die reageerde op het dansen zelf dat was Kim Dietrich EN Dhiarma .
Wat ik trouwens heel erg leuk vind,omdat ik ook aan modern ballet doe alweer twee jaar,ik heb zelf nog nooit op een podium gestaan en eerlijk gezegd hoef dat ook niet.Ik dans om lekker los in mijn lichaam te zitten ,daarom doe ik ook alweer vijf jaar Yoga.
Helaas oefen ik maar twee uurtjes dansen in de week.Maar thuis dans ik op mijn eigen muziek dan kan ik me helemaal uitleven,want tijdens de les moet ik doen wat de jufvruow zegt.
Er zijn twee dingen die ik altijd heb gehad,een klein hartje en een grote mond
.En homo worden dat doe je niet zomaar daar moet je wel wat voor doen,dat weet jij toch wel Coco zouden wij beiden niet een soort van een zelfde weg zijn gegaan,vertel jij nou eens hoe dat zit?
en er vervolgens wel op werd gereageerd.
De enige die reageerde op het dansen zelf dat was Kim Dietrich EN Dhiarma .
Wat ik trouwens heel erg leuk vind,omdat ik ook aan modern ballet doe alweer twee jaar,ik heb zelf nog nooit op een podium gestaan en eerlijk gezegd hoef dat ook niet.Ik dans om lekker los in mijn lichaam te zitten ,daarom doe ik ook alweer vijf jaar Yoga.
Helaas oefen ik maar twee uurtjes dansen in de week.Maar thuis dans ik op mijn eigen muziek dan kan ik me helemaal uitleven,want tijdens de les moet ik doen wat de jufvruow zegt.
Er zijn twee dingen die ik altijd heb gehad,een klein hartje en een grote mond
.En homo worden dat doe je niet zomaar daar moet je wel wat voor doen,dat weet jij toch wel Coco zouden wij beiden niet een soort van een zelfde weg zijn gegaan,vertel jij nou eens hoe dat zit?
.
.
Nee, hoor. Ik wist al heel jong hoe de vork in de steel zat bij mij. Ik ben niet eerst gaan trouwen en kindertjes op de wereld gaan zetten om er vervolgens na jaren achter te komen dat ik mijn eigen sekse toch eigenlijk aantrekkelijker vind. Zoals bij jou duidelijk wel het geval is.
En verder vond ik nog deze uitspraak van je:
Maar ik ben ook vaak A-sexueel,envind ik mannen net zomin intresant als vrouwen.
Dusseh... leg jij het maar eens uit.
En verder vond ik nog deze uitspraak van je:
Maar ik ben ook vaak A-sexueel,envind ik mannen net zomin intresant als vrouwen.
Dusseh... leg jij het maar eens uit.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Goed lezen papagaaitje van mij,zeker in combinatie waarin ik het geschreven heb.Als je echt eerlijk was geweest dan had je gelijk de pagina er bij vermeld,maargoed ik ben wel gewend van ons papagaaitje,dat ze zaken uit het verband trekt.En niet helemaal eerlijk de zaak naar voren brengt,dat is natuurlijk de reden dat jij mij op liegen probeerd te betrappen,je weet misschien toch wel van je zelf hoe je bent.
En oh oh oh oh wat doe jij toch je best,wat is er toch allemaal aan de hand met jou.Pilatus
En vertel nog eens wat meer over jezelf,het begint er op te lijken,wat zijn je intresses,wat voor werk doe jij,heb je hobbies,hoe sta je in het leven,wat is jou eigen kijk op de maatschappij,wat vind je van jezelf,envertel ook eens wat meer over je verleden.
Hou je ook van mensen???
En oh oh oh oh wat doe jij toch je best,wat is er toch allemaal aan de hand met jou.Pilatus
En vertel nog eens wat meer over jezelf,het begint er op te lijken,wat zijn je intresses,wat voor werk doe jij,heb je hobbies,hoe sta je in het leven,wat is jou eigen kijk op de maatschappij,wat vind je van jezelf,envertel ook eens wat meer over je verleden.
Hou je ook van mensen???
.
.
- Forumwatch
- de baas van de dag
Aan alle betrokkenen in de discussie met en over Robin Hood:
In de korte tijd dat Robin Hood zich hier heeft gemanifesteert, heeft hij (ik gebruik de "hij" vorm omdat "Robin Hood" een man was, dus zal ik erop houden dat onze Robin Hood een van de "men in tights" is
) de ergernis opgewekt van een aantal forumleden met zijn manier van schrijven. Een aantal daarvan hebben dat meerdere malen geuit door de discussie aan te gaan met hem. De discussie degradeert langzaamaan tot een moddergevecht, en heeft mij genoodzakt om twee draden op te splitsen, omdat ze vervuild raakten door dit gedoe. Ook een derde draad dreigt hiervan slachtoffer te worden. Het is Travestie.org onwaardig.
IK vind het weinig zinvol om te vragen voor respect en begrip voor elkaar hierin. De schrijfstijl van Robin is duidelijk een van "in your face" en of je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Ook, omdat hij kennelijk dingen op een geheel andere manier bekijkt als velen hier, komt zijn stukken soms over als erg zweverig, en stuurt hij soms een draad een heel andere kant op, wat ook ergernis op kan wekken.
Ik verzoek men hierin dus terughoudend te zijn. Mocht zijn optreden je ergeren, en je vingers jeuken om daarop te reageren, beschouw Robin maar als de dorpsgek en laat hem met rust.
Aan Robin zelf: je bent kennelijk iemand die zich makkelijk laat leiden door je emoties -- de ene keer heftig vrolijk en positief, de andere keer heftig negatief. Je vindt jezelf door een aantal mensen hier niet begrepen. Je hoeft jezelf niet aan te passen voor ze maar ook bij jou zou terughoudendheid je sieren. Alle 'goodwill' dat je hebt opgebouwd bij een aantal forumleden met jouw vrolijke en liefdevolle bijdragen worden tenietgedaan door jouw venijnigheid in de tegenaanval aan jouw tegenstanders.
Aan beide partijen, dus, wordt het soms te veel, hou dit even voor je:
Forumwatch
In de korte tijd dat Robin Hood zich hier heeft gemanifesteert, heeft hij (ik gebruik de "hij" vorm omdat "Robin Hood" een man was, dus zal ik erop houden dat onze Robin Hood een van de "men in tights" is
IK vind het weinig zinvol om te vragen voor respect en begrip voor elkaar hierin. De schrijfstijl van Robin is duidelijk een van "in your face" en of je vindt het leuk, of je vindt het niet leuk. Ook, omdat hij kennelijk dingen op een geheel andere manier bekijkt als velen hier, komt zijn stukken soms over als erg zweverig, en stuurt hij soms een draad een heel andere kant op, wat ook ergernis op kan wekken.
Ik verzoek men hierin dus terughoudend te zijn. Mocht zijn optreden je ergeren, en je vingers jeuken om daarop te reageren, beschouw Robin maar als de dorpsgek en laat hem met rust.
Aan Robin zelf: je bent kennelijk iemand die zich makkelijk laat leiden door je emoties -- de ene keer heftig vrolijk en positief, de andere keer heftig negatief. Je vindt jezelf door een aantal mensen hier niet begrepen. Je hoeft jezelf niet aan te passen voor ze maar ook bij jou zou terughoudendheid je sieren. Alle 'goodwill' dat je hebt opgebouwd bij een aantal forumleden met jouw vrolijke en liefdevolle bijdragen worden tenietgedaan door jouw venijnigheid in de tegenaanval aan jouw tegenstanders.
Aan beide partijen, dus, wordt het soms te veel, hou dit even voor je:
Mocht je bloed toch beginnen te koken, bedenk even:Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and then beat you with experience.
En nu gaat de draad op slot.Never argue with a fool. Observers may not be able to tell the difference
Forumwatch