En zo was het (tamelijk oude foto):

Met dank aan mijn moeder.
Moderator: Moderators

Wat een prachtig gezicht heb jij Luciel. En inderdaad hele fraaie brauwtjesLuciel schreef:zo zien ze er uit, dit is toch wel een betere foto:P
http://www.travestie.org/html/profielen ... o/2865.jpg
Een geepileerde baard (au au au) maar het resultaat mag er inderdaad zijn. Je ziet er leuk uit zo.Luciel schreef:Nadat ik mijn baard ge-epileerd had was het deze avond tijd voor mijn wenkbrauwen dit is het geworden:
Met dank aan mijn moeder.
Die krengen kosten geen drol. De kwaliteit van een digicam is eigenlijk slecht in vergelijking met digitale of analoge camera's maar voor simpele plaatjes zoals bij de profielen wel acceptabel. Besteed er vooral niet te veel aan 15 tot 20 Euro is meer dan voldoende voor zulke gevallen.Robinhood schreef:Maar ik wil eigenlijk nog foto,s in Robin Hood stijl ,maar dan moet ik eerst een digicam hebben.
Dat zijn webcams met een resolutie van 0,0.Josette schreef:Die krengen kosten geen drol. De kwaliteit van een digicam is eigenlijk slecht in vergelijking met digitale of analoge camera's maar voor simpele plaatjes zoals bij de profielen wel acceptabel. Besteed er vooral niet te veel aan 15 tot 20 Euro is meer dan voldoende voor zulke gevallen.Robinhood schreef:Maar ik wil eigenlijk nog foto,s in Robin Hood stijl ,maar dan moet ik eerst een digicam hebben.
Paradigit (zit ook in Rotterdam): merkloos vanaf € 12,95, Creative vanaf € 14,95
Computerland (zit ook in Rotterdam): Logitech vanaf € 29,50
Funprice vanaf € 12,50
Of kijk anders bij Media Markt (Rotterdam Centrum en Alexandrium)