Hi mensjes
Ik ben niet zo vaak hier , maar dat houdt de spanning er een beetje in:)
Afgelopen dinsdag moest ik weer naar Amterdam, en aldaar aangekomen was het zo druk, er was een hoogleraar die bij het Vu weg ging , en veel artsen waren bij de afscheidsreceptie aanwezig , met als gevolg veel mensen en weinig hulpverleneners.
Op een zeker ogenblik was ik gewoon in slaap gevallen,maar Anouk had goed nieuws voor mij.
De donderdag ervoor hebben ze met het psychologenoverleg mij bespreken en dit was oki doki.
Aanstaande 1 juni kom ik in het Genderteam ter sprake en volgens haar zat dat ook wel goed, eindelijk joeppie..........
Ik laat het hier wel weten
Fijn weekend allemaal
P.s. ze heeft mijn naam ook nog veranderd in Antoinette dat vond ik helemaal nieuw , die dag kon niet meer kapot
gr van Antoinette
Bijna groen licht
Moderator: Moderators
-
antoinette41
- dagelijks aanwezig
Bijna groen licht
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hoi Antoinette
Of heb je liever Toni? Gefeliciteerd met dit bericht.
Geweldig he, als je een pasje met je nieuwe naam krijgt.
Wordt nog leuker als de behandeling begint, en je de papieren krijgt om te tekenen. Dan kun je het ook bij je verzekering laten wijzigen.
EN nog een aantal instanties. Ik heb er destijds een heleboel aangeschreven. Zelfs de belastingdienst gebruikt mijn nieuwe naam.
Alleen banken en sommige verzekeringen zijn lastig. En bij de gemeente moet je wachten tot de geboorteakte gewijzigd is (na de operatie).
Of heb je liever Toni? Gefeliciteerd met dit bericht.
Geweldig he, als je een pasje met je nieuwe naam krijgt.
Wordt nog leuker als de behandeling begint, en je de papieren krijgt om te tekenen. Dan kun je het ook bij je verzekering laten wijzigen.
EN nog een aantal instanties. Ik heb er destijds een heleboel aangeschreven. Zelfs de belastingdienst gebruikt mijn nieuwe naam.
Alleen banken en sommige verzekeringen zijn lastig. En bij de gemeente moet je wachten tot de geboorteakte gewijzigd is (na de operatie).
Cyn.