geslachtsverkeer

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

geslachtsverkeer

Bericht door Robinhood »

Voorwoord

Voor het volgende onderwerp vraag ik om jullie steun,en hoop ik dat de moderators van dit forum het gewenste begrip kunnen opbrengen omdat het van groot belang is dat het volgende onderwerp uit de taboe sfeer komt.Mijn bedoeling is oprecht om mensen te helpen.
Omdat sommigen weten dat ik Homo ben krijg ik nog wel eens vragen over geslachtsverkeer,wat mij dan opvalt is de totale onwetendheid en de daar uitvoorkomende soms levensbedreigende situaties.Er zijn T,s en TS,en(die aan het begin van hun proces staan)die niet weten waar ze terecht kunnen met hun vragen.Wanneer ze dit wel weten durven ze vaak de stap niet te nemen om bv de Rutgerstichting te bellen.Helaas weet ikgeen site adressen,maar misschien zijn er hier mensen die dit wel weten.
Voor deze T,s en TS,en is het van groot belang dat zij het geslachtsverkeer op vrouwelijke wijze beleven en beseffen dat anale bevrediging hun enige optie is.Het is belangerijk dat dit met liefde en respect alsmede met veiligheid en hygiene gebeurt.

Hygiene
Naast de vaginale dousches bestaan er ook anale douches,dat zijn flacons met een inbrengtuit.Het principe is gebaseerd op de klisma,s zoals die gebruikt wordenin ziekenhuizen en bij ontslakkingen.
Voor details leest men goed de gebruiks aanwijzing,de flacons zijn te verkrijgen bij sommigen apothekers en erotische winkels.
Er zijn echt normale erotische shops zoals My Sin in R'dam waar twee dames de winkel beheren en op eerlijke en open wijze de mensen verderhelpen.

Veiligheid
Gebruik altijd goede bescherming,er zijn speciale condooms verkrijgbaar waarvan het materiaal sterker is,gefabriceerd voor deze vorm van geslachts verkeer.
Sommigen gebruiken de gewone condooms dubbel over elkaar heen,dit is NIET VEILIG.

Liefde en Respect
Geef jezelf alleen dat waar je jezelf goed bij voelt,wees duidelijk tegenover je partner,en vooral de eerste keren voorzichtig en beleidzaam
Gebruik de hievoor bestemde glijmiddelen!!!

Ik heb hierbij antwoord gegeven op de meest gestelde vragen.
Deze antwoorden zijn geen vrijgeleide,ben je getrouwd en heb je kinderen bedenk dan goed wat je doet.
Welke vorm van geslachts verkeer dan ook vreemdgaan is niet respectvol ten opzichte van je partner en kinderen alsmede jezelf.
Kan je dit niet opbrengen wees dan eerlijk tegen jezelf en de partner en denk er dan over na om dit leven alleen te gaan leiden opdat er niet onodig mensen gekwetst gaan worden.

Ik weet niet alles over dit onderwerp en vraag aan diegene die op dit forum zitten en meer weten over de( Medische)verzorging,om een kleine bijdrage te doen op het gebied van geslachtziektes en analeverzorging.
HET KAN LEVENS REDDEN.
Tevens wilde ik vragen of er nog mensen zijn die onze medepasagiers kunnen helpen met goede fatsoenlijke EroShop adressen elders in Nederland.

Dit is een serieuze aangelegenheid ,ik zal dus niet reageren op sexuele en discriminerende getinte vragen of bijdragen en hoop dat de Forumwatch mij hier in steunt.

RobinHood
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Ik ben heel erg blij dat ik asexueel ben en er dus niks mee kan...

Kit.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Re: geslachtsverkeer

Bericht door Frederique_ »

Robinhood schreef:Wanneer ze dit wel weten durven ze vaak de stap niet te nemen om bv de Rutgerstichting te bellen.Helaas weet ikgeen site adressen,maar misschien zijn er hier mensen die dit wel weten.
Klik eens rond op de volgende sites:
http://www.rutgersnissogroep.nl/adresse ... gischehulp
http://www.schorer.nl/
http://www.coc.nl/

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Robin,

volgens mij heb je het al prima uitgelegd. Wat betreft besmettingen zou ik willen toevoegen dat het belangrijk is je te realiseren dat er meer is dan alleen HIV. De kans dat je chlamydia oploopt is bijvoorbeeld vele malen groter dan de kans op HIV, maar daar lijken mensen zich vaak minder bewust van te zijn. Mocht je vermoeden dat je wat hebt opgelopen ga dan altijd naar je huisarts, en licht ook je partner(s) in, om te voorkomen dat die in hun onwetendheid wat doorgeven.

De juiste condooms en glijmiddelen zijn bij elke sex-shop te koop. Christine le Duc zit door het hele land en is een vertrouwd adres. Vraag om Gaysafe of Durex extra sterk. Gebruik altijd een glijmiddel op waterbasis, nooit één op oliebasis en al helemaal geen vaseline of zoiets!

veel plezier ;-)

Monica
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Er zijn nog talloze andere dingen waar je op moet letten tijdens de sessie:

-hou er de belangrijke noodnummers bij de hand
-vergeet niet genoeg te drinken om dehydratie te voorkomen
-pas op met roken in bed, dat zelfde geldt voor de sfeerkaarsjes
-wees niet te zuinig met de glijmiddel
-bedenkt, dat het voor de buren anders kan klinken als je het zelf beleeft
-zorg voor frisse lucht maar vermijdt tocht
-stem je vantevoren un beetje af om misverstanden te voorkomen
-stoor je niet aan de blikken van je huisdieren
-kijk vantevoren of het strijkijzer uit het stopcontakt is getrokken
-gebruik alleen geschikte onderwerpen om intevoeren
-gebruik geen scherpe/puntige voorwerpen om ze intevoeren of om ermee te penetreren
-leg er altijd een reservesleutel van de handboeien op een veilige makkelijk te onthouden plek

en ga zo maar door :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Mara Mara,ik krijg de slappe lach van jou als mijn pacemaker er mee stopt is dat jou schuld.Ik krijg het nog ns aan mijn hart.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Nee, Robin,

Wat Mara zegt is serieus. Oke, de sessies die ik geef gebeuren in m'n studio, maar qua veiligheid mag je nergens wat vergeten. Zeker zaken als sleuteltjes, kaarsen en dergelijk kunnen op een ramp uitlopen. Wanneer ik een bekende heb, oefen ik dat wel eens, om heel erg snel iemand ergens uit te krijgen of los te maken.

En voor ik de reacties over me heen krijg van "jij bent asexueel, hoe kan jij een sessie geven", ja dat kan ik juist heel goed.

Kitty.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik kon de humor van de ongetwijfeld serieus bedoelde opmerking van Mara ook wel in zien en ben zo nu en dan (niet altijd) wel blij met de kwinkslagen van Robin. Het leven is zoveel gemakkelijker als je kan relativeren. Het onderwerp beschouw ik echter als uitermate serieus. Zelf heb ik op dit gebied absoluut geen ervaring en om de ook door Robin genoemde redenen is het verstandig dat voorlopig ook zo te houden.
Waar het hoofd van vol is loopt de mond van over (mijn hoofd, mijn mond, voor de duidelijkheid :-) )

Irene
Kleine stapjes
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

[quote="Kitty Mermaid"]

En voor ik de reacties over me heen krijg van "jij bent asexueel, hoe kan jij een sessie geven", ja dat kan ik juist heel goed.

Kitty.[/quote]

Nou Kitty ik kan dat heel erg goed begrijpen,ik ben bij vlagen van maanden totwel soms meer dan een jaar volkomen A-sexueel.
Maar dat wil niet zeggen dat je als mens geen gevoel heb,ik kijk nog wel naar mannen en vaak ook naar vrouwen maar dat heb niks met sex maken.De schoonheid zowel innerlijk als uiterlijk raakt mij soms tot diep in mijn ziel,dat geeft eigelijk een grotere euforie dan sex.

De laatste 2 jaar heb ik geen relatie gehad omdat ik er geen zin meer in heb,ik heb een beetje genoeg van mannen(sorry)en heb voor mijzelf besloten op diegene te wachten ,die ik ken zonder te weten wie hij is.
Een soort van zielsverwant,en komt deze niet voorbij nou ja dan accepteer ik dat want ik kan het uitermate goed met mijzelf vinden.
Ik heb wel een hele goede vriendin,waar het woord vriendin te kort aan doet,het is eigenlijk een relatie op geestelijk niveau .Ik denk wel dat jij begrijp wat ik hier mee bedoel.

PS.Kitty sorry dat ik niet zoveel op de MSN zit,maar ik word er echt zenuwachtig van,en weet dan niet meer wat ik moet schrijven.Black Out!!

Ik hou van jou ,Robin!!!!!
.
Plaats reactie