dipje, zomertijd, transgendergevoelens.

Algemeen

Moderator: Moderators

Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

P.S. Wendy ik vind je foto op je profiel erg mooi,zo puur en sereen.
Jij kan jezelf niet verstoppen ,de mensen moeten je zien.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hallo Dhiamara,

Ik ben blij dat ik een klein steentje heb kunnen bijdrage aan het proces van je innerlijke onderzoek. Gek genoeg moeten we vaak door anderen aangezet worden bij ons zelf binnen te kijken.

en voor Robin: Hoewel ik me meer vrouw dan androgyne voel ga ik vaak uit praktische overwegingen androgyn naar buiten, om juist niet op te vallen en dat is tot dusver altijd gelukt.

Irene
Kleine stapjes
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Dat vind ik gaaf Irene draag je dan ook make up?
En wat voor kleding draag je dan?

Ik doe meestal lijntjes onder mijn ogen en soms mijn wimpers,meer niet.
En als kleding draag ik dan echte vrouwenbroeken ,stretch met wijde pijpen in vrouwelijke motieven,en altijd gekleurde dames tuniks of truitjes met een hoge col,en lederen dames jackets.
En mijn haar is halflang en draag ik naar achteren meer mannelijk dus.
Soms draag ik dan suede dames laarzen,en een andere keer cowboylaarzen of echte boots met ronde neuzen.
Wel altijd een glad geschoren gezicht.
Ik ben beniewd hoe jij je kleed als androchine?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Eindelijk een een vraag die makkelijk te beantwoorden is: Wat ik aantrek als ik gemakkelijk de stad in ga? Uiteraard damesondergoed inclusief gevulde BH en een panty (voor mezelf, maar vooral voor het geval ik iets wil passen). Een damespantalon en blouse en platte schoenen die ook voor gemakkelijke ietwat tuttige herenschoenen zouden kunnen doorgaan, maar ik heb ze op de damesafdeling gekocht en dat is voldoende voor mij. Een beetje niet al te opvallende lipstick en mascara en het vrouwelijke deel is klaar. Geen oorbellen want dat is te opvallend als ze je recht aankijken. Meestal trek ik in de zomer mijn colbertje aan en in de winter een unisex skijack. Colbertje dient vooral als handtas, want met handtas val je weer te veel op. dat is het wel zo'n beetje.

Irene
Kleine stapjes
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou dat is inderdaad androchine,s,winters draag ik als jas een dames lammycoat met borduursel en nepbont afgezet.

In de zomer heb ik soms een sporttight met een bies en daarover zwarte laarzen.En een halflange sweater met capichon.
Een soort van '"Ridder Adidas" met oogpotlood en masccara (zwart).

En als het echt warm is dan draag ik suede of lederen hesjes met blote borst en een strech jeans in bv groen met strepen ,damessneakers,en natuurlijk zwarte oogpotlood en mascara.

Wat ook leuk is bv een jeans met wijde pijpen ,helemaal opslijten en dan de kniejen openscheuren en daaronder een tegen overgestelde kleur net panty eronder.
Bijvoorbeeld een groene broek met daaronder een rode (net)panty.

Of een strak blauwshirt met lange mouwen,en daaroverheen een witte blouse met franjes afgezet en ipv knopen veters .De mouwen iets te kort zodat het blauwe shirt eronder uitkomt.
Enzv

nou zo verveel ik mij nooit,haha
.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Robinhood schreef:P.S. Wendy ik vind je foto op je profiel erg mooi,zo puur en sereen.
Jij kan jezelf niet verstoppen ,de mensen moeten je zien.
Dankje. :oops:

En ik verberg me nauwelijks meer, hoor. Alhoewel, zo'n kort rokje vind ik nog wat gewaagd om mee de straat op te gaan.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Robinhood schreef:Mijn doel is simpel gezegt,ooit te sterven met een glimlach!!!!
Mooi doel!

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Wendy B schreef:Alhoewel, zo'n kort rokje vind ik nog wat gewaagd om mee de straat op te gaan.
Ik denk dat dat gevoel ook bij veel vrouwen speelt, zou het niet?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Dat denk ik ook,want wanneer ik ging stappen in een kort rokje was dat om op te vallen en omdat ik het leuk vond om mijn mooie benen te showen.En dat is volgens mij de reden waarom een vrouw juist niet over de lijnbaan loopt in deze bovengenoemde stijl.
Sterker nog vaak vinden ze van zichzelf dat ze geen mooie benen hebben ,en kleden zij zich in b.v. een spijkerbroek.
.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté luitjes

Zag dit stukje weer eens naar voren komen en heb alles nog eens doorgelezen. Wel grappig om dan op die manier mijn eigen ontwikkeling nog eens terug te zien. Problemen die opgelost zijn en enkele andere verandering die ik toegepast heb.

zoals: inkijk : Na enkele dagen met vitrages gewerkt te hebben die volledig dicht waren heb ik dit toch maar veranderd door tussen beide vitrages een grote ficusplant te zetten. Ikzelf kan keurig aan de onderkant naar buiten kijken en vanuit buiten is door de gebladerte maar weinig te zien. Ook inkijk van boven is hierdoor niet meer mogelijk. Tevens heb ik voor buiten in het eerste gedeelte van mijn tuin een privé zitje gecreeerd zodat ik daar ook even kan zitten. Verder geef ik aan mijn vrienden/innen gauwer aan dat ik even een avond voor mijzelf wil hebben en dan ook de gelegenheid neem om mij gedurende die avond als vrouw uit te leven.

Gesprekken met mijn vriendinnen zijn er nog niet geweest i.v.b. met crisis tussen hun beiden maar komen wel. Kortom ik creeer de gelegenheid om mij uit te leven en dat bevalt mij prima Sta ook weer even steviger in mijn schoenen. Ik merk dat ik steeds stapje voor stapje mijn zelfgekozen weg uitzoek en deze manier bevalt mij prima.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

oh ja ben blijkbaar wat vergeten :D Ben ook bezig om een kamertje in te richten als kleedkamer enz enz. Wordt het tenminste niet meer zo'n puinhoop op mijn slaapkamer. Kleding wordt nu netjes opgehangen en pruiken goed neergezet Er is even wat meer ruimte gemaakt om voor de spiegel te staan en binnenkort moet ik nog achter een andere spiegel aan voor op de tafel. :D Wie weet of ik nog eens met make-up e.d. bezig ga :oops:

Psycholoog noemde het gekscherend : je privé -boudoir
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Make up ,dat moet je doen iedere man heeft vrouwelijke gelaatsuitdrukkingen de kunst is om ze eruit te halen wanneer je er eenmaal aan begonnen ben kom je er niet meer van los totdat je echt verzadigt ben.Bij de meeste is het in het begin een gezonde verslaving.
En oh oh wat maken we dan er een puinhoop van,en dat is juist lachen om je zelf ,niks is leuker dan make up ik ben benieuwd wat je ervaringen zijn ?Wat zeg je?Ga je morgen al beginnen?HaHa.

Ik hou van je, Robin
.
Plaats reactie