Tracheal shave en neuscorrectie bij de Welness-kliniek.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Jaimee
Eredivisie

Tracheal shave en neuscorrectie bij de Welness-kliniek.

Bericht door Jaimee »

Hi!

Ben vanmiddag terug gekomen na het laten doen van deze 2 ingrepen. Voel me nog een beetje wazig maar dat zal wel door de slaap-verdoving komen. Vond de ingreep zelf erg meevallen het was ook erg snel klaar.
Mocht ook erg snel weer naar huis waar ik zelf erg gelukkig mee was. Alleen gebeurde er onderweg van Belgie naar Amsterdam iets vervelends; ik werd erg misselijk en moest erg veel bloed overgeven op een parkeerplaats. Hierdoor raakte ook het verbandje onder de neus los waardoor er weer bloed uit mijn neus kwam. Maar op de wc van het wegrestaurant heb ik even mijn gezicht voorzichtig schoongeveegd en een nieuw neusverbandje aangebracht. Daarna ging het weer prima maar het was wel even schrikken.

Ben nu aan het herstellen bij een goede vriendin van me (ook van de site) die me ook gebracht heeft en gehaald, het consult heeft bijgewoond en erg goed voor me zorgt. (Heel erg bedankt Christa; I owe you 1..)

Zodra het verband en de spalk eraf mag zal ik een paar foto's maken om het voor en na resultaat te laten zien.
Vooral de neus is, zover ik kan zien, erg klein en verfijnd geworden. Waar eerst de adamsappel zat is het nu plat.

Ik hou jullie op de hoogte!

xxx

Jamie
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Waarom staat ie er nou 2x in?? :-? Lieve moderator; kunt u deze misschien verwijderen?? Thanks!

xxx
Plaats reactie