Zeg maar Carla.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ciska Lacomte
Banned Lid

Zeg maar Carla.

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik ben nieuw hier. Toch een beetje eng eigenlijk, dat dit deurtje voor mij is opengegaan, sta nou wel een beetje te wiebelen op m'n benen.
Een aantal van jullie kent me al enigszins uit het TG- forum, en ja ik weet, ik reageer soms heel diep van binnenuit.
Ik ben zeker geen jonge Blom meer, word dit jaar 45. Ik ben zeker niet iemand die nu opeens ontdekt dat ik eigenlijk een vrouw ben, het is gewoon zo dat ik op een punt ben aangekomen dat ik het eigenlijk niet langer op kan brengen net te doen of ik een man ben.

Ik wens jullie alles wat ik mezelf ook gun,

Carla.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Heyyy, Carla,

Ten eerste zou ik willen zeggen: welkom hier. En ja, misschien voelt het een beetje eng aan. Allemaal dingen en termen wat voor jou waarschijnlijk allemaal nieuw is.

Maar geen zorg, we bijten niet :wink:

Liefs, Kitty.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Carla

Je moet maar eens een aantal profielen lezen.
Zul je wel een hoop herkenbaars tegenkomen.
Zelf ben ik 53, en vorig jaar pas om gegaan. En zo ken ik er nog wel meer hoor.
Gewoon de boel ontdekken, en zien waar je op uitkomt zou ik zeggen.
Cyn.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi Carla,

ook namens mij van harte welkom! Ik zit hier zelf ook nog maar kort, maar beter laat dan nooit, moet je maar denken. En wat betreft het jonge blommetje: ik ben een laatbloeier van 54, dus maak je daar vooral geen zorgen over! Dus gewoon lekker jezelf zijn, hoe wiebelig of ingewikkeld dat soms ook kan zijn!

Liefs,

Babette.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Dank jullie wel voor het warme welkom! Ik weet nog he-le-maal niet hoe mijn weg er de komende tijd uit gaat zien, maar het geeft me wel een gerust gevoel dat er een stel Wijze Vrouwen bestaat die al schouderkloppend etc. wil helpen dit meisje overeind te houden. :)

Carla.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Carla 2tone schreef:Dank jullie wel voor het warme welkom! Ik weet nog he-le-maal niet hoe mijn weg er de komende tijd uit gaat zien, maar het geeft me wel een gerust gevoel dat er een stel Wijze Vrouwen bestaat die al schouderkloppend etc. wil helpen dit meisje overeind te houden.
Carla

We zijn geen wijze vrouwen die jou overeind houden hoor.
We zijn allemaal zoekende of onderweg, en helpen elkaar. En wie het laatst aan het traject begint heeft vanezlf vragen die anderen al voor zich hebben beantwoord; al dan niet met hulp van anderen hier.
En zo zul ook jij je steentje weer bij kunnen dragen.
Cyn.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Maak je geen zorgen, Cynthia. Ik verwacht echt niet van jullie dat je me helemaal weet-ik-waarheen gaat dragen.
Je reactie is helemaal waar, maar dát je dit zegt is precies wat ik bedoel.

Dikke knuffel,

Carla
Plaats reactie