travestie for dummies

Algemeen

Moderator: Moderators

paula25
dagelijks aanwezig

travestie for dummies

Bericht door paula25 »

Afbeelding Heeeyy
Ook nog zo'n groot gevoel van onzekerheid...
Lijkt je een T&T avond je iets teveel van het goede...
Geen vrienden of vriendinnen waarmee je kan uithangen...

Een aantal van de jongste leden op het forum lijken het leuk om iets te organiseren voor een groepje onder de 25 jaar.
Post een reactie als het je leuk lijk om deel te nemen aan een jongeren evenement.

Wij zijn benieuwd naar leuke ideeën wat we kunnen doen?

Paula22 en Juliette
Afbeelding
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ligt eraan wat we gaan doen en of ik daar het geld voor kan opbrengen, maar ik wil wel meedoen =)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Ik ben nog nooit naar een T&T of iets dergelijks geweest, ben er niet zo heel erg het type voor. Maar ik heb er op zich wel interesse in, afhangende van waar het is, wat we gaan doen, wat het kost, etc.

Sowieso heb ik gemerkt dat de jongere T*'s in opkomst zijn. Een paar jaar geleden was dit forum nog vooral gevuld met 30+ mensen, en het laatste jaar of twee zie ik steeds meer tieners en twintigers hier. Dus zo'n jongeren evenement is misschien geen slecht idee, omdat ik denk dat de gemiddelde tiener niet zo goed aansluiting kan vinden met 30+'ers.

En wat betreft ideeën... Ik weet het niet precies. De meest voor de hand liggende optie is om het in een T-vriendelijk café te organiseren, maar ik weet niet of dat een slim idee is, om een stel totale vreemden naast elkaar in een café neer te zetten. Dan krijg je straks van die hele akelige doodse stiltes omdat iedereen verlegen is en niet goed weet waar ze het over moeten hebben - de enige echte link die je immers hebt is dat je beide T* bent.
Misschien dat er ook iets te doen moet zijn, om een beetje interactie op gang te krijgen. Op T&T avonden hebben ze geloof ik lezingen of zoiets, maar dat is misschien een beetje te 'ouwbollig' of formeel voor een jongeren evenement.

Het hangt er ook heel erg vanaf wat je wilt bereiken. Gewoon een clubje vriendinnen dat af en toe met elkaar afspreekt? Of een open avond waarbij iedereen welkom is, en wat net als de T&T door velen gebruikt wordt als eerste stap 'naar buiten' ? In het eerste geval heb je wat meer vrijheid en kan je wat losser zijn, maar in het tweede geval moet je denk ik heel erg rekening houden met de angstgevoelens van de gemiddelde jongere T* (en die zijn enorm!).

Hadden jullie zelf al iets in het bijzonder in gedachten?
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Echt een gedachte was er niet. Het is eerder een proefballontje om eens te kijken of er inderdaad voldoende behoefte is aan zoiets. Het begon met deze quote van Tijn in een ander draadje.
Tijn schreef:a: omdat ik het zie als uitgaan net als naar een kroeg ofzo, en daar verveel ik me iedere keer enorm, dus zie ik hier ook al tegenop
b: een vriend van me is er eens een paar keer geweest, kwam terug met het verhaal dat de leeftijd zo'n 40 jaar hoger is dan de mijne en dat het vooral over kleding en make-up gaat, vind ik nou niet bijzonder boeiend om dan met 20 anderen iedere keer weer over te kwebbelen.

maar a is toch wel het belangrijkst, want ik heb een best diepe hekel aan uitgaan
En iets in het bijzonder? Geen idee, het is een beetje wat de mensen willen eigenlijk. Je kan vanalles verzinnen, maar als er vervolgens geen hond komt, is het ook zonde.
En qua kosten kan je het ook zo gek maken als je wil, maar ik heb niet het vermoedde dat er veel mensen met een geldboom in de tuin hier zitten. :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Tja ik vind het echt een heel cool initiatief maar oma hier is met d'r 30 alweer te oud denk ik ? :-?

Anyway, kijk ook even hier ?

iig suc6! weg met de oubollgheid :D :D :D
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

mwoah, maybe ben je in je koppie nog 20 ;) :P
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

25 was maar een gok hoor, dan word het 25+Mireille :P .

Maar kom op met ideeen allemaal! :D . Anders word het heel goedkoop een voetreis naar Noordwijk op eigen kosten
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

waar in de naam der paardenuitwerpselen ligt noordwijk... en wat moet daar te doen zijn? :P
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Tijn schreef:waar in de naam der paardenuitwerpselen ligt noordwijk... en wat moet daar te doen zijn? :P
Gij zondaar! Noordwijk is een kustplaats op 10km van het altijd mooie Leiden. Een van de gezelligste badplaatsen van Nederland. Dat is heel wat anders dan het rode water (van de strokartonfabrieken) in de kaarserechte vaarten daarzo :wink:
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

*schaam schaam* vergeef mij :D
En ons water is groen van het chloor, toevallig :lol: volgens mij werken die strodingen hier niet eens meer, want ik lees overal 'vroegah met de strokartonfabrieken blablabla' :-?

maar het is dan vast ook een van de meest drukke badplaatsen? en dan wou je daar gaan liggen in je bikini ofzo :lol:
omfgwtfbbq!!one1
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Tijn schreef:maar het is dan vast ook een van de meest drukke badplaatsen? en dan wou je daar gaan liggen in je bikini ofzo :lol:
En waarom niet?
Ik ben vorige week nog met mijn dochter naar het strand geweest. Natuurlijk in bikini. En de bandjes naar beneden geschoven om geen witte strepen te krijgen. Want topless gaat me og net een stapje te ver. Misschien komt dt ooit nog wel eens.
Cyn.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Cynthia schreef:
Tijn schreef:maar het is dan vast ook een van de meest drukke badplaatsen? en dan wou je daar gaan liggen in je bikini ofzo :lol:
En waarom niet?
Ik ben vorige week nog met mijn dochter naar het strand geweest. Natuurlijk in bikini. En de bandjes naar beneden geschoven om geen witte strepen te krijgen. Want topless gaat me og net een stapje te ver. Misschien komt dt ooit nog wel eens.
omdat niet iedereen hier TS is en SRS heeft gehad? ik weet niet hoe jullie bepakt zijn, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om m'n hanger compleet onzichtbaar te maken :-? en ik zou me er zeker niet goed bij voelen als ik zo op het strand zou liggen. maar dat kan ook komen omdat ik niet graag bekeken wordt, misschien maken anderen zich daar minder druk over =)
omfgwtfbbq!!one1
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Tijn schreef:omdat niet iedereen hier TS is en SRS heeft gehad?
Er posten hier ook TS'en die niet hun srs hebben gehad.
Tijn schreef: ik weet niet hoe jullie bepakt zijn, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om m'n hanger compleet onzichtbaar te maken :-? en ik zou me er zeker niet goed bij voelen als ik zo op het strand zou liggen. maar dat kan ook komen omdat ik niet graag bekeken wordt, misschien maken anderen zich daar minder druk over =)
Maar T*'s hebben wel methoden om die bobbel te verstoppen. Klik hiervoor de draad
liefs, Josette
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

omdat niet iedereen hier TS is en SRS heeft gehad?
ok, klein foutje, hier de goede versie: omdat niet iedereen hier TS is of SRS heeft gehad

zo goed? :D

voor die bobbel: ik ken de methode van het wegstoppen tussen het zitvlees, maar dan zie je onderin nog wel iets hangen. of ik doe iets verkeerd :P
omfgwtfbbq!!one1
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Tijn

Die bobbel probeer ik zoveel mogelijk weg te werken, maar nauurljk lukt dat niet voor 100$ Alleen trek ik mij er niets meer van aan of er mensen zijn die dat opvalt. Mijn ervaring is dat er geen mensen zijn die dat zien (en als ze het wel zien doen ze met alsof ze het niet zien).
Ik heb in ieder geval geen last van staren en al helemaal niet van opmerkingen. Heeft denk ik voor een groot deel te maken met zelfbewustzijn, hoe jij je presenteert e.d.
Cyn.
Plaats reactie