Het lijkt wel of ik kippig word.
Natuurlijk bedoel ik het ziekenfonds.
Pas had ik ook al zo'n stomme fout erin.
Zal wel een aanstaande dementie zijn of zo
Moderator: Moderators
Om een poging te wagen dit draadje weer on-topic te krijgen, lijkt mij een leuk gelegenheid voor de wat jongere T* de feesten van de Vijaya Club in Rotterdam (de laatste was afgelopen zaterdag dus moet men wachten tot volgende maand).Marloes1982 schreef:Ik ben nog nooit naar een T&T of iets dergelijks geweest, ben er niet zo heel erg het type voor. Maar ik heb er op zich wel interesse in, afhangende van waar het is, wat we gaan doen, wat het kost, etc.
Sowieso heb ik gemerkt dat de jongere T*'s in opkomst zijn. Een paar jaar geleden was dit forum nog vooral gevuld met 30+ mensen, en het laatste jaar of twee zie ik steeds meer tieners en twintigers hier. Dus zo'n jongeren evenement is misschien geen slecht idee, omdat ik denk dat de gemiddelde tiener niet zo goed aansluiting kan vinden met 30+'ers.
En wat betreft ideeën... Ik weet het niet precies. De meest voor de hand liggende optie is om het in een T-vriendelijk café te organiseren, maar ik weet niet of dat een slim idee is, om een stel totale vreemden naast elkaar in een café neer te zetten. Dan krijg je straks van die hele akelige doodse stiltes omdat iedereen verlegen is en niet goed weet waar ze het over moeten hebben - de enige echte link die je immers hebt is dat je beide T* bent.
Misschien dat er ook iets te doen moet zijn, om een beetje interactie op gang te krijgen. Op T&T avonden hebben ze geloof ik lezingen of zoiets, maar dat is misschien een beetje te 'ouwbollig' of formeel voor een jongeren evenement.
Het hangt er ook heel erg vanaf wat je wilt bereiken. Gewoon een clubje vriendinnen dat af en toe met elkaar afspreekt? Of een open avond waarbij iedereen welkom is, en wat net als de T&T door velen gebruikt wordt als eerste stap 'naar buiten' ? In het eerste geval heb je wat meer vrijheid en kan je wat losser zijn, maar in het tweede geval moet je denk ik heel erg rekening houden met de angstgevoelens van de gemiddelde jongere T* (en die zijn enorm!).
Hadden jullie zelf al iets in het bijzonder in gedachten?