teruglopende kracht en vervrouwelijking zonder hormonen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Jullie laten de emoties denk ik vrij spel, en reageren naar gevoel.

Wanneer je bnu eens rustig alle zaken die voor jou van belang zijn op papier zet, en ze die geeft en vraagt of ze die eerst helemaal willen lezen. En daarna overdenken. En tenslotte pas reageren.

Dan krijg je een meer inhoudelijke discussie.
Ik denk dat dat het proberen waard is.
Uiteindelijk zullen ze liefhebbende ouders zijn die het beste met je voor hebben.
Alleen moeten ze leren inzien dat dit voor jou het beste is.
Cyn.
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Cynthia schreef:Jullie laten de emoties denk ik vrij spel, en reageren naar gevoel.

Wanneer je bnu eens rustig alle zaken die voor jou van belang zijn op papier zet, en ze die geeft en vraagt of ze die eerst helemaal willen lezen. En daarna overdenken. En tenslotte pas reageren.

Dan krijg je een meer inhoudelijke discussie.
Ik denk dat dat het proberen waard is.
Uiteindelijk zullen ze liefhebbende ouders zijn die het beste met je voor hebben.
Alleen moeten ze leren inzien dat dit voor jou het beste is.
Heb ik allang geprobeerd cynthia.

Ze weigeren me gewoon als meisje te zien. Ik loop al a femme buiten en op school en nog zegt ze dat ik niet op een meisje lijk :@ :@

Over mun pa nog maar te zwijgen. Die zwijgt in alle talen over Ramona en blijft als een jongen behandelen :cry:

De enigste die er een beetje normaal mee omgaat is mijn zusje. Voor de rest krijg ik compleet geen enkele steun van hun.

Ja de afdankertjes van mun zus die ik toch meestal weg kan doen omdat ze me niet passen.

Ook van te voren boterte het niet tussen mij en mun ouders en liep het vaak op ruzie uit. Sins ik uit de kast ben gekomen is dat alleen maar erger geworden.

Ik heb sterk het gevoel dat dit , als ze niet bijdraaien, op een breuk uitloopt.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik begrijp dat het moeilijk voor je is, maar het moet echt van twee kanten komen Ramona.

Misschien is een afkoelingsperiode wel goed om een tijdje van elkaars lippen te zijn.

Om het niet al te drastisch door te voeren zou je kunnen overwegen tijdelijk bij een familielid of vriendin te gaan logeren.

Sterkte

Irene
Kleine stapjes
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

ff deze weer kicken :evil:

ondertussen gaat het wel redelijk thuis :)
En helaas hebben ze me door in de klas :( :(

volgens mijn exvriendin (die ik nog geregeld spreek) zijn mijn borsten ondertussen een stuk groter geworden dan een paar maanden trug.
ze zouden nu op een redelijk a flinke a-cup zitten.

Ik merk ook dat mijn lijf en karakter flink het veranderen is.
Het vervrouwelijken

Ik vind het nogal raar :-? :-?
Plaats reactie