Meisjes mogen met auto's spelen
Moderator: Moderators
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Dat verklaart wat, ik bevind me zelden in dat soort situaties.Irene schreef:Moet je ze thuis zien met de lego van hun kinderen, of de playstation, om het nog maar niet over sporten te hebben.
Irene
(Om een of andere reden ga ik eerder en makkelijker om met vrouwen dan met mannen)
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
-
Nancy Koppens
- dagelijks aanwezig
Niet met die kleine treintjes. Maar moet je de heren eens horen als het om een discussie over puntcontacten of detaillering of rijgeluid gaat. Dan zijn ze geen heren meer, maar grand enfants. Prijzen van 200 Euro voor een locomotief, daar kan ik meerdere paren dameslaarzen kopen.Nancy Koppens schreef:Niets mis met modeltreinen toch???Josette schreef:Vergeet de modeltreinen nietIrene schreef:Moet je ze thuis zien met de lego van hun kinderen, of de playstation, om het nog maar niet over sporten te hebben.![]()
En dameslaarzen kun je 2x per jaar heel goedkoop in de uitverkoop halen, locomotieven van bijvoorbeeld Marklin niet.
liefs, Josette
-
Nancy Koppens
- dagelijks aanwezig
Maar één ding is zeker... naar mate ze ouder worden worden het, zowel laarzen als oude locs collectem itemsJosette schreef:Niet met die kleine treintjes. Maar moet je de heren eens horen als het om een discussie over puntcontacten of detaillering of rijgeluid gaat. Dan zijn ze geen heren meer, maar grand enfants. Prijzen van 200 Euro voor een locomotief, daar kan ik meerdere paren dameslaarzen kopen.Nancy Koppens schreef:Niets mis met modeltreinen toch???Josette schreef: Vergeet de modeltreinen niet![]()
En dameslaarzen kun je 2x per jaar heel goedkoop in de uitverkoop halen, locomotieven van bijvoorbeeld Marklin niet.
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Maak je niet (mogeljk onnodig) zorgen............Marcella haar moeder heeft tot het laatste moment haar bij haar jongensnaam genoemd en 'hij' gezegd.tijgertje schreef:Nee maar geen stap vooruitgang na 4,5 maand, me niet als meisje willen zien, me een jongen blijven noemen, ect
Na haar SRS waren haar ouders ongeveer de 1e die op bezoek kwamen, haar moeder zei ook weer 'hij' ....................en verbeterde zichzelf op nagenoeg hetzelfde moment
Was een schitterend moment wat ons allebei geraakt heeft.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens