Meisjes mogen met auto's spelen

Algemeen

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Even los van het volwassen worden, blijven mannen doorgaans speelser, zonder daar mee jou opmerking over infantiliserende vrouwen te willen ontkrachten Mila.

Irene
Kleine stapjes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Irene, ik denk dat je andere mannen tegenkomt dan ik. Uhm, mannen speels?? Ik zie hoofdzakelijk stijve harken in pak en das. :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Moet je ze thuis zien met de lego van hun kinderen, of de playstation, om het nog maar niet over sporten te hebben.

Irene
Kleine stapjes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Irene schreef:Moet je ze thuis zien met de lego van hun kinderen, of de playstation, om het nog maar niet over sporten te hebben.

Irene
Dat verklaart wat, ik bevind me zelden in dat soort situaties.
(Om een of andere reden ga ik eerder en makkelijker om met vrouwen dan met mannen)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Irene schreef:Moet je ze thuis zien met de lego van hun kinderen, of de playstation, om het nog maar niet over sporten te hebben.
Vergeet de modeltreinen niet :D :D
liefs, Josette
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Kim_E schreef:Irene, ik denk dat je andere mannen tegenkomt dan ik. Uhm, mannen speels?? Ik zie hoofdzakelijk stijve harken in pak en das. :-?
Leasebak hoort daar toch ook bij?
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Josette schreef:
Niets mis met modeltreinen toch??? :roll:
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nancy Koppens schreef:
Josette schreef:
Niet met die kleine treintjes. Maar moet je de heren eens horen als het om een discussie over puntcontacten of detaillering of rijgeluid gaat. Dan zijn ze geen heren meer, maar grand enfants. Prijzen van 200 Euro voor een locomotief, daar kan ik meerdere paren dameslaarzen kopen. :D

En dameslaarzen kun je 2x per jaar heel goedkoop in de uitverkoop halen, locomotieven van bijvoorbeeld Marklin niet.
liefs, Josette
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Josette schreef:
Nancy Koppens schreef:
Josette schreef: Vergeet de modeltreinen niet :D :D
Niet met die kleine treintjes. Maar moet je de heren eens horen als het om een discussie over puntcontacten of detaillering of rijgeluid gaat. Dan zijn ze geen heren meer, maar grand enfants. Prijzen van 200 Euro voor een locomotief, daar kan ik meerdere paren dameslaarzen kopen. :D

En dameslaarzen kun je 2x per jaar heel goedkoop in de uitverkoop halen, locomotieven van bijvoorbeeld Marklin niet.
Maar één ding is zeker... naar mate ze ouder worden worden het, zowel laarzen als oude locs collectem items :wink:
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

tijgertje schreef:Nee maar geen stap vooruitgang na 4,5 maand, me niet als meisje willen zien, me een jongen blijven noemen, ect
Maak je niet (mogeljk onnodig) zorgen............Marcella haar moeder heeft tot het laatste moment haar bij haar jongensnaam genoemd en 'hij' gezegd.
Na haar SRS waren haar ouders ongeveer de 1e die op bezoek kwamen, haar moeder zei ook weer 'hij' ....................en verbeterde zichzelf op nagenoeg hetzelfde moment :lol: :lol: .
Was een schitterend moment wat ons allebei geraakt heeft.
Groetjes,

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie