Mijn mons-pubisnaat is onder wat opengesprongen en zo is het hoedje over de klit niet optimaal......maar het is niets ergs, dat zal nog wel in een ambulante ingreep verholpen kunnen worden, storen doet het me nie....
....het stuk zwellichaam, wat eigenlijk bij tweede ingreep verwijdert moest worden is er nog steeds un beetje aanwezig waardoor de plasstraal schuin naar voren gaat....ook dat is iets, wat niet echt stoort.....
....het vrije implantaat in mijn vaginatop doet bij het oprekken ietsje bietsje pijn, maar eens deze naden daar opgerekt, voel ik het niet meer.....geen sprake van iets naars, erder normaal.
Mijn klit zit de zeer verstopt onder de huid, maar dat vind ik best goed zo, ik kan klaarkomen en is dit dus niet echt vervelend, de meesten vrouwen vinden het gerubbel direkt op de klit toch niet zo geweldig....ik dus ook nie.....
.....nee van echte complikaties dus geen sprake......had vanmdaag eigenlijk un afspraak in Essen, maar heb gebeld dat ik nie kom, het was me gewoon te warm nu weer op eens en mijn pantser doet mooilijk met de koppeling en op un treinreis had ik geen zin.....ik zal wel volgend jaar ergens mevrouw Krege de boel nog us laten bekijken, schrijf haar morgen wel nog un e-mailtje en leg het un beetje uit, tis handig dat we e-mailcontakt hebben......dat hoor ik namelijk niet bij de nederlandse operateurs, dat ze zo contakt met de patienten hebben.....mevrouw Krege geeft op elke e-mail binnen enkele dagen antwoord.....
.....nu ga ik eerst us weer werken en laat de boel nu wat rusten....had wel genoeg operaties dit jaar.....ik ben wel echt niet ontevreden met het resultaat en mijn sekspartner(bio) ook nie....in tegendeel...mijn sekspartner is wel ontevreden met haar geslachtsdeel omdat ze al van vroeg af aan veelste grote kleine schaamlippen heeft en daar erder un beetje jaloers op de mijne is, hahahaha.....ze draagt nooit onderbroeken juist daarom, anders heeft ze namelijk pijn....
Wat ik wel vervelend vind is, dat ik al 3 keer dit jaar een urineweginfektie ben opgelopen, iets wat ik niemand wens, want dat doet nou echt zeer en is altijd weer met un antibiotikakuurtje verbonden, wat je eigenlijk niet te vaak moet doen, ik bedoel antibiotika slikken
Maar spijt of wat dan ook, never nooit, ook neem ik de meer of minder vervelende dingen gewoon zo als wat ze zijn, namelijk als normaal bij een (biologische) vrouw
groetjes
-->