Het was weer zover. In een schoonmaak aanval de lange bank op zijn kant gezet en wat een leuk stel heb ik daar aangetroffen. Het ging nogal hevig aan toe, want op de foto kan je zien dat ik zelfs de kabel van de sateliet speaker achter de tweezitter heb afgebroken.

Een hele tijd wou ik geen broques meer dragen, want dat zijn immers herenschoenen, maar nadat ik een meisje uit verkeerde handen had gehaald veranderde iets. Het meisje was in de steek gelaten door haar gekke vader. Ze heeft een tijdje bij mij gebivakeerd.
Ik liep bijna altijd op Nike Shox, grijze en zwarte en dat arme kind volgde mij bijna overal waar ik liep. Ik had een nieuwe versnellingsbak en platen in mijn wagen laten zetten, dus deden wij alles een week lopend. Ik voelde mij niet decent naast het meisje. Ik voelde mij een schooier.
Ik kocht eerst goedkope broques van Dolcis en later deze Albert Nolten. Ik draag weer broques, omdat ik mij dan serieuzer in het leven voel, mezelf beter organiseer en meer studeer. Ik weet dat het herenschoenen zijn, maar ik voel mij geen man mee of zo.

De pumps zijn overigens van Silhouette, gekregen van een andere vriendin, want met andere pumps was ik van de trap gedonderd.