Tijdelijk afscheid van Anakin_TS

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anakin_TS
ForumFan

Tijdelijk afscheid van Anakin_TS

Bericht door Anakin_TS »

Afbeelding
Utrecht, Uithof 12 junie 2006

Omdat ik dit jaar nog een paar puntjes op de i moet zetten, moet ik minder on line zijn.
Eenmaal achter mijn computer raak ik bijna niet los van forums en MSN. Het is reuze gezellig, maar ik moet meer tijd besteden aan de elektrotechniek, wiskunde en A+.

Het zal niet meevallen, maar ik moet het gebruik van bier, internet en sigaretten drastisch omlaag brengen. Ik moet beter omgaan met stress, uitrusten en nog gerichter bezig zijn.

Natuurlijk betekent het niet dat ik van dit forum verdwijn, maar het zal even duren voordat ik weer van mij laat horen. Ik wil iedereen bedanken voor hun reacties en aandacht. Achter de lamellen, gekluisterd aan mijn labo zal ik af en toe aan jullie denken. (Ik zal jullie vreselijk missen)

Jullie kunnen mij altijd een PM sturen, daar krijg ik automatisch bericht van in mijn mailbox.

Tot over een paar maanden!

Mandy
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoihoi,

Dat 'verslavende' karakter van MSN en fora heb ik ook gekend. Het lijkt wel of dat alles is. Ik heb om andere redenen mijn wat teruggetrokken. Ten eerste is MSN in vergelijking met telefoon vreselijk traag, primitief en kost echt veel teveel tijd. Een avond chatten is zo voorbij, wat je in een half uurtje via de telefoon kunt doen. Alleen veel lotgenoten hebben liever MSN omdat dat zo anoniem is, en zij bang zijn om hun stem te laten horen.

Op fora ben ik ook minder actief, maar dat heeft te maken omdat ik gewoon m'n leven leid en de onderwerpen mij minder boeien. Ik kom hier ook niet 'omdat het zo gezellig is', maar voor informatie of om anderen informatie te geven. Gezelligheid vind ik wel in het cafe om de hoek of tijdens een avondje stappen :wink: en zeker niet als ik alleen achter (of was het nou voor..) de pc zit.

Meid, succes met je studie dan (ik ken dat, heb dezelfde vakken gedaan) en tot laters...

Liefs, Kit.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Mandy

Je hebt helemaal gelijk als je studie e.d. laat prevaleren.
Jammer als je je internet gebruik niet wat kunt doseren (bijv 1 uur per dag om ....). Maar dat is lastig als je er moeilijk af kunt blijven.

Zet hem op; flink je best doen, en we spreken elkaar weer!
Cyn.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Mandy,

een heel verstandige besluit om toch de studie op de eerste plaats te zetten. En daarna uiteraard een loopbaan, want zonder dat kun je niet echt leven. Ikzelf heb dat gedeelte van mijn leven gehad en ja het internet en de uurtjes achter de PC zijn verslavend. En dan doe ik noch niet echt mee op de chat van deze site.

Doe je best bij de eindsturt van je studie en we zien je wel weer verschijnen tegen de tijd dat je je bul hebt gehaald.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Dat verslavende effect komt mij bekend voor. En dan doe ik nog maar alleen dit forum.
Aan de andere kant valt de tijdsbesteding wel weer mee, vooral als je je beperkt tot het lezen van de nieuwe postings.
Mijn PC staat dag en nacht aan, dus ik kan er zo mee aan de slag. Daarom zit ik meestal op het forum in de 'pauzes', zoals nu, bijvoorbeeld. Ik heb net ontbeten en zit nu met mijn laatste kopje thee aan de PC.

Succes met je studie, Mandy.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Succes met je studie Mandy,

Het chatten laat ik ook regelmatig schieten, omdat er veel tijd in zit en er meestal maar heel weinig gebeurd (hetzelfde geldt voor MSN), daarom vind ik dit forum ook zo prettig, omdat je dan niet constant on-line hoeft te zijn. Even tussen twee dingen door een paar berichten lezen en schrijven is vaak geen probleem.

Irene
Kleine stapjes
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Hey Mandy!

Heel veel succes! :)
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Voor iemand die tijdelijk afwezig is, ben je wel veel aanwezig, Mandy ;-).

No offence overigens, just a mere constatering.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

Hahaha!

Ja ik weet het, maar het is al een stuk minder en ik ben aan het afbouwen. MSN ligt al helemaal plat, laat die mensen maar lekker bellen als ze mij nodig hebben. Ik kom nu gewoon even tien minuten voorbij vliegen, om de reaties in mijn mail te beantwoorden etc.

XXX, Mandy
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Mandy,

Ook van mij succes!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

Many, wat een goed initatief van je.
In iedergeval heel veel succes toegewenst! ook wij zullen je erg missen ;)
anna_r
dagelijks aanwezig

Bericht door anna_r »

Mandy ik wens je sterkte met je studie.
Plaats reactie