Sommige mensen
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik schrijf dit als moderator van het forum.Patricia27 schreef:ja inderdaad, daarom wordt het tijd voor een slotje!Elsa schreef:Is herfst he....storm op komst! Toch beter dat foremwatch ingrijpt
Ik weiger om alle draden waar jij en florieke hun ongenoegen jegens elkaar openbaar maken op slot te doen.
Verder is het zo dat persoonlijke aanvallen niet zijn toegestaan (op straffe van een ban) en daar maken jullie je beide (patricia en florieke) schuldig aan.
Ik geef hierbij ook voor jullie beiden met nadruk aan: NU STOPPEN.
Als het aan mij alleen had gelegen hadden jullie beiden een (tijdelijke?) ban te pakken.
Dit soort zaken bespreken wij altijd met elkaar ('bestuur') en daar ligt het nu dan ook, de uitkomst hiervan is een kwestie van (korte) tijd.
Ik ga mij er niet in mengen wie 'begonnen' is en/of wie de meeste 'schuld' heeft maar constateer slechts dat er 2 leden zich niet behoorlijk gedragen op het forum.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Re: Sommige mensen
Man, hou je b*k toch is joh.Patricia27 schreef:Ja ja en vertel je hier ook even wat je zelf uitspookt! Profielen verkrachten met je ziekelijke berichten! Minstens 20 berichten per dag bij mijn profiel. Die zijn allemaal afkomstig van jou! En je gaat gewoon door! Nu nog! En dat gaat al een paar weken aan zo!Florieke schreef:Het is natuurlijk de bedoeling (volgens de poster van deze geweldige zinvolle berichtjes) dat ik ze verwijder.
Maar dat doe ik lekker niet.
Neem voor de gein eens een kijkje op mijn profiel!:D
http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=3573
Wie stuurt mij 40 berichtjes per dag die nergens op slaan?
Ga een leven zoeken .. jezus.. Laat mij eens met rust ofzo..
Ik vraag mezelf wel elke keer af waarom ik nog op je reageer, het is zonder van mij tijd.
Ik zal niet meer op je reageren.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Mijn voorstel: de discussie per onmiddelijk stoppen, wie van de twee nog irritant zit te doen wordt accuut beloond met onmiddelijke afsluiting van deze site (zowel het forum als de profielen). Onafhankelijk van wie/wat de aanleiding is. Dit getreiter moet stoppen, en wel nu.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Forumwatch
- de baas van de dag
Ook wij zijn het zat. Na beraad hebben wij het volgende besloten:
- Florieke en Patricia zijn met onmiddelijk ingang gebannd van het forum.
- De profielen van Florieke en Patricia zijn verwijderd.
- Florieke en Patricia mogen opnieuw hun profielen plaatsen, echter, zodra de een wordt vervuld door wie dan ook, worden ze allebei verwijderd.
- Blijven de profielen 'schoon' dan mogen ze, individueel of gezamenlijk, een verzoek indienen per e-mail naar forum@travestie.org om de ban op te heffen. Dit zullen wij dan opnieuw bespreken en beoordelen aan de hand van hun gedrag in het profielen gedeelte.
Klik hier voor onze huisregels