laatste keer......
Moderator: Moderators
-
yelena35
- ff weer wat posten
- Contacteer:
laatste keer......
dit is de laatste keer dat ik hier op dit forum zit.
Omdat is beslist dat ik niet mezelf mag zijn, mag ik ook niet meer op dit forum komen. ik ben ten einde raad.
Er is geen weg meer.
En alles is zoals het is.
daar valt niks aan te veranderen.
Omdat is beslist dat ik niet mezelf mag zijn, mag ik ook niet meer op dit forum komen. ik ben ten einde raad.
Er is geen weg meer.
En alles is zoals het is.
daar valt niks aan te veranderen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Yelena,
Als dat is wat je gelukkig maakt dan moet je het niet nalaten.
Als het je niet gelukkiger maakt - waarom straf je jezelf dan door dat niet meer te doen?
Kun je dan niet beter genieten van wat er wel mogelijk is?
En proberen alsnog wegen te vinden om voor elkaar te krijgen wat jij ten diepste wilt?
Zou het bijvoorbeeld een idee zijn als een van ons eens contact opneemt met de mensen die je begeleiden?
Neem anders eens contact met mij op per persoonlijk bericht ("PB-knopje" hieronder).
Groetjes,
Frederique
Als dat is wat je gelukkig maakt dan moet je het niet nalaten.
Als het je niet gelukkiger maakt - waarom straf je jezelf dan door dat niet meer te doen?
Kun je dan niet beter genieten van wat er wel mogelijk is?
En proberen alsnog wegen te vinden om voor elkaar te krijgen wat jij ten diepste wilt?
Zou het bijvoorbeeld een idee zijn als een van ons eens contact opneemt met de mensen die je begeleiden?
Neem anders eens contact met mij op per persoonlijk bericht ("PB-knopje" hieronder).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Re: laatste keer......
Beste Yelena,yelena35 schreef: Omdat is beslist dat ik niet mezelf mag zijn, mag ik ook niet meer op dit forum komen. ik ben ten einde raad.
Mag ik vragen waarom jij wel naar de beslissing van een genderteam luistert, maar niet naar ons? Wie heeft beslist dat je niet meer op dit forum mag komen? Het genderteam niet, de moderators van dit forum niet, en wij, lezeressen ook niet.
Liefs, Kitty.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Dit is even slikken.....
Ik dacht dat er een serieus verschil bestaat tussen een Verpleger en God.
Gelukkig weet God dat wel.
God hoeft ook niet altijd (meteen) uit te leggen waarom iets gebeurt.
Een verpleger wel: staat in z'n contract, is wel zo fatsoenlijk en hij is maar een mens.
Als iemand niet snapt dat wij, die 'lijden aan een persoonlijkheidsstoornis', al zo'n zware last te dragen hebben, niet kan begrijpen hoe dit op een aantal van ons over kan komen, mag zo'n persoon zich dan überhaupt wel bemoeien met mensen die geestelijk buiten de boot vallen?
Lieve Yelena, als de medische bijstand tekort schiet, is er ook nog een juridische weg: Om te beginnen heb je recht op een second opinion.
En wij, jou vriendinnen, hebben recht op een verklaring. Als jij dat niet kan, MOETEN je begeleiders dat doen......
Carla.
Ik dacht dat er een serieus verschil bestaat tussen een Verpleger en God.
Gelukkig weet God dat wel.
God hoeft ook niet altijd (meteen) uit te leggen waarom iets gebeurt.
Een verpleger wel: staat in z'n contract, is wel zo fatsoenlijk en hij is maar een mens.
Als iemand niet snapt dat wij, die 'lijden aan een persoonlijkheidsstoornis', al zo'n zware last te dragen hebben, niet kan begrijpen hoe dit op een aantal van ons over kan komen, mag zo'n persoon zich dan überhaupt wel bemoeien met mensen die geestelijk buiten de boot vallen?
Lieve Yelena, als de medische bijstand tekort schiet, is er ook nog een juridische weg: Om te beginnen heb je recht op een second opinion.
En wij, jou vriendinnen, hebben recht op een verklaring. Als jij dat niet kan, MOETEN je begeleiders dat doen......
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Kan het zijn dat je bedoelt te zeggendit is de laatste keer dat ik hier op dit forum zit.
dat je begeleiders het niet goed vinden dat je aanwezig bent dit forum?
Bedoelde je dat?
Liefs, Sanne
Ik droom, dus ik ben.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Yelena....je hebt dit topic geopend en je ziet al wat reakties van verschillende mensen, dat was zeker ook je bedoeling, anders had je het dan ook niet gedaan.
Je hebt zeker ook in die andere ontspoorde draad kunnen lezen, dat je niet de enige bent, die het genderteam *weggestuurt* heeft en je hebt zeker ook gelezen, dat ik ondanks dat ik ooit met voorwaarden ben afgewezen bij het genderteam, maar alsnog nu alles achter de rug heb......
.....wil je alleen ff laten zien, dat un second opinion zin heeft....ik heb de voorwaarden vervult, die aan mij toen werden gestelt en et voila....ik werdt geholpen bij het genderteam om aan de nodige SRS-verklaring te geraken.....ja het heeft jaren geduurt, maar ik wist wat ik wou en ik lees in je onderschrift, dat je dat ook weet, wat je wil.....dus go girl, vecht om je rechten!!!
Er is maar een iemand, die de diagnose TS stelt bij jou.....en dat ben jij!!!!
Ik kan best begrijpen, wat het voor een impakt is, dat het genderteam tijdelijk de deuren op slot doet...ik heb het ook meegemaakt....maar ben ondanks dit nu gelukkiger dan ooit....juist omdat ik gevecht heb en aan mezelf heb gewerkt!
Als je opgeeft, doe je alleen zelf pijn, bedenk dat goed!
Groetjes, Mara
Je hebt zeker ook in die andere ontspoorde draad kunnen lezen, dat je niet de enige bent, die het genderteam *weggestuurt* heeft en je hebt zeker ook gelezen, dat ik ondanks dat ik ooit met voorwaarden ben afgewezen bij het genderteam, maar alsnog nu alles achter de rug heb......
.....wil je alleen ff laten zien, dat un second opinion zin heeft....ik heb de voorwaarden vervult, die aan mij toen werden gestelt en et voila....ik werdt geholpen bij het genderteam om aan de nodige SRS-verklaring te geraken.....ja het heeft jaren geduurt, maar ik wist wat ik wou en ik lees in je onderschrift, dat je dat ook weet, wat je wil.....dus go girl, vecht om je rechten!!!
Er is maar een iemand, die de diagnose TS stelt bij jou.....en dat ben jij!!!!
Ik kan best begrijpen, wat het voor een impakt is, dat het genderteam tijdelijk de deuren op slot doet...ik heb het ook meegemaakt....maar ben ondanks dit nu gelukkiger dan ooit....juist omdat ik gevecht heb en aan mezelf heb gewerkt!
Als je opgeeft, doe je alleen zelf pijn, bedenk dat goed!
Groetjes, Mara
Wees niet bang, je mag opnieuw beginnen
vastberaden of aarzelend op de tast
hou je aan de regels, volg je eigen zinnen
Laat die hand maar los of hou er juist een vast.
Wees niet bang voor al te grote dromen
Ga, als je het zeker weet en als je aarzelt, wacht
Hoe ijdel zijn de dingen die je je hebt voorgenomen
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht.
Wees niet bang voor wat ze van je vinden
Wat weet je van een ander als je jezelf niet kent
Verlies je oorsprong niet door je te snel te binden
Het leven lijkt afwisselend maar zelfs de liefde went.
Wees niet bang, je bent een van de velen
En tegelijk is er maar een zoals jij.
Dat betekent dat je vaak zult moeten delen
En soms zal moet zeggen: laat me vrij.
Freek de Jonge.
vastberaden of aarzelend op de tast
hou je aan de regels, volg je eigen zinnen
Laat die hand maar los of hou er juist een vast.
Wees niet bang voor al te grote dromen
Ga, als je het zeker weet en als je aarzelt, wacht
Hoe ijdel zijn de dingen die je je hebt voorgenomen
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht.
Wees niet bang voor wat ze van je vinden
Wat weet je van een ander als je jezelf niet kent
Verlies je oorsprong niet door je te snel te binden
Het leven lijkt afwisselend maar zelfs de liefde went.
Wees niet bang, je bent een van de velen
En tegelijk is er maar een zoals jij.
Dat betekent dat je vaak zult moeten delen
En soms zal moet zeggen: laat me vrij.
Freek de Jonge.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Fitnessen is voor mij ook baaah!
(Weer iets waar Mara en ik het niet eens zijn - schiet lekker op zo
)
Groetjes,