Herenpanty van Collanto Heeft iemand hier ervaring mee ?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ninetdejong
daar ben ik weer

Herenpanty van Collanto Heeft iemand hier ervaring mee ?

Bericht door ninetdejong »

Ik heb op lindsays kousenwinkel panties gezien en overweeg om ze te kopen.

b.v.
Aurel 70
70den pantyhose with microfibre reinforced toe, without reinforced heel special front panel gusset color: skin, black, grey, opaque 89% Polyamid, 11% Elastan

of

Adam
100den tights with cotton reinforced toe, without reinforced heel special front panel gusset, color: skin, black, grey, very opaque 60% BW, 37% Polyamid, 3% Elastan
reg. selling price only € 7,99

of
Legsupport 70
70den supporting pantyhose with Lycra, reinforced toe, without reinforced heel, reinforced top, special front panel gusset, flat seemes, 10mm Hg pressure at ankles, skin and black 80%Polyamid, 20% Lycra
reg. selling price only € 12,90

Heeft iemand ervaringen met deze merken? En zo ja wat wordt er bedoeld met special front gusset? Zijn ze zo ontworpen dat ze net wat meer ruimte hebben aan de voorkant??? of Hebben ze een gulp???

Het liefst wil ik skin color maar weet niet zeker of m'n haar erdoor heen zichtbaar is. Ik heb maar een soort panties waarbij dat niet zo is en dat zijn panties die ze ook bij kunstrijden gebruiken.

Wie heeft antwoord op m'n vragen???

[/img]
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
Karin-Ta
is nieuw hier

Re: Herenpanty van Collanto Heeft iemand hier ervaring mee ?

Bericht door Karin-Ta »

ninetdejong schreef:Ik heb op lindsays kousenwinkel panties gezien en overweeg om ze te kopen.

b.v.
Aurel 70
70den pantyhose with microfibre reinforced toe, without reinforced heel special front panel gusset color: skin, black, grey, opaque 89% Polyamid, 11% Elastan

of

Adam
100den tights with cotton reinforced toe, without reinforced heel special front panel gusset, color: skin, black, grey, very opaque 60% BW, 37% Polyamid, 3% Elastan
reg. selling price only € 7,99

of
Legsupport 70
70den supporting pantyhose with Lycra, reinforced toe, without reinforced heel, reinforced top, special front panel gusset, flat seemes, 10mm Hg pressure at ankles, skin and black 80%Polyamid, 20% Lycra
reg. selling price only € 12,90

Heeft iemand ervaringen met deze merken? En zo ja wat wordt er bedoeld met special front gusset? Zijn ze zo ontworpen dat ze net wat meer ruimte hebben aan de voorkant??? of Hebben ze een gulp???

Het liefst wil ik skin color maar weet niet zeker of m'n haar erdoor heen zichtbaar is. Ik heb maar een soort panties waarbij dat niet zo is en dat zijn panties die ze ook bij kunstrijden gebruiken.

Wie heeft antwoord op m'n vragen???

Hallo Ninetdejong,

Ik ben Karin-Ta en vind het heerlijk om panty's te dragen. Ik heb ervaring met de 20den Evona Filip (Collanto).
Deze Panty voelt zacht aan. Ik heb de maat XL gekocht, ben zelf 1.92. De kleur Haut (Beige) is wat aan de lichte kant. Ze past zeer goed. Ze zit los om mijn benen en zakt niet af. Ze heeft wel een extra stukje aan de voorkant, "een hangzakje". Ik persoonlijk geef liever de voorkeur aan Panty's voor dames. Het hangzakje vind ik maar niets. Een panty moet wat mij betreft aan mijn lichaam vast zitten. Ik wil de panty de hele tijd voelen. Ik geef daarom ook de voorkeur aan gladde panty's en die zijn er gelukkig in overvloed. ook in mijn maat.

Sterkte met je keuze,

Karin

[/img]
Ik heb, voor mezelf, kort geleden geaccepteerd dat ik een Cross Dresser ben.
Nu ga ik op zoek naar mijn grenzen en zal hierbij ondersteund worden door mijn echtgenote.
Tot in de toekomst,

Karin
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Re: Herenpanty van Collanto Heeft iemand hier ervaring mee ?

Bericht door Kim Femme »

ninetdejong schreef:Wie heeft antwoord op m'n vragen???[/img]
Hi Ninetdejong,

Ik heb geen ervaring met deze merken.

Eigenlijk is mijn eerst gedachte als ik je verhaal zo lees: “Waarom zou je een herenpanty kopen?” (Je draagt toch ook geen herenonderbroek als je en femme bent?)
Maar dit terzijde.
Aan de specificaties die je geeft begrijp ik dat je belangstelling uitgaat naar dikkere panties.
In dat geval heb je misschien iets aan mijn ervaringen op dit gebied:

Als ik in travestie ben draag ik altijd een rok die voor mij ook altijd per definitie "mini" moet zijn en die ik altijd (dus ook zomers) draag in combinatie met de mooiste glanspanties. Wolford is daarbij mijn favoriete merk. Inmiddels heb ik er een godsvermogen aan uitgegeven.

Maar vaker nog (de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar) draag ik panties van het merk Kunert. Daarbij gaat mijn voorkeur uit naar merk/type:
Kunert, 70 den, Leg control, Glossy, teint 352 (= de lichtste kleur) Prijs Euro 12,00.

Als maat neem ik hier altijd een maatje minder; in mijn geval "III 42-44". Een maat die gezien mijn lengte van 1.86 m en (heren)confectiemaat 52 eigenlijk aan de krappe kant is maar de panty heeft een buitengewoon grote rekkracht en is ijzersterk.
In het dragen heb ik van die kleinere maat nooit enige hinder ondervonden.
Sterker nog het heeft een drietal voordelen:
1. Je benen worden prachtig strak getrokken en
2. De kleur wordt nog lichter (ziet er dus absoluut niet uit als een "oudevrouwen-panty" wat je misschien zou verwachten bij een dikte van 70 den) en last but not least
3. Het is een prima hulp bij het “tucken”.

Andere byzonderheid is de tip die wij (= mijn vrouw en ik; mijn vrouw zet n.l. mijn keuze om in de daadwerkelijke koop omdat ik niet zo'n held ben op het gebied van "travestie-inkoop") van de verkoopster kregen om deze panty van Kunert binnenstebuiten te dragen. De panty glanst dan nòg meer. Het lijkt een grap maar het is ècht waar.

Uit jouw posting begrijp ik dat je je benen niet scheert. Of het haar dan zichtbaar zal zijn? Ik ben bang van wel…

Ik hoop dat je iets aan mijn ervaring hebt.
Als je wilt zien hoe de panty toont klik dan op onderstaande link van flickr. photos.

Succes!

Groetjes,

Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Kim,

ik snap niet dat je ,zoals je er op de foto's uitziet niet durft te winkelen.
Echt meisje dat is geen enkel probleem. Maar ik moet wel bekennen dat de eerste keer het moeilijkste is.

Afgelopen weekend En Femme naar the Lion king geweest in het Circus Theater in Scheveningen. Gewoon geweldig zo mooi dat was en geen enkel persoon die aandacht aan ons schonk. Dus onze uitstraling was gelijk aan de ARTISTEN. Het is een ieder aan te bevelen er heen te gaan. Het is wel duur maar echt de moeite waard.

Groetjes bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ze heeft wel een extra stukje aan de voorkant, "een hangzakje".
Voor mij een reden om damespanty's te kopen. Zeeman (goedkoop maar gaat snel kapot) of Hema. Je kunt nooit genoeg panty's hebben :)
liefs, Josette
Kim Femme
dagelijks aanwezig

Bericht door Kim Femme »

TV-Bea schreef:Afgelopen weekend En Femme naar the Lion king geweest in het Circus Theater in Scheveningen
Hi TV-Bea,
Knap hoor, en femme naar het Circus Theater.
Voor mij is dat nog nèt even een stapje te ver.
(Ik vond The Lion King overigens ook een erg mooie musical)
Dank voor je leuke reactie.
groetjes,
Kim Femme.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
rbruinsma
is nieuw hier

Bericht door rbruinsma »

Hallo,

Je kunt nu ook herenpanty`s kopen bij beenmodeonline op de volgende pagina (geen verzendkosten):

http://www.beenmodeonline.nl/index.php?cPath=50

Gr,

Ronald
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik koop mijn pantys al jaren zelf, meestal V&D of Hema. Hema is erg goed voor het geld en V&D heeft merkpanty's die in alle andere winkels veel duurder zijn. Mijn favorieten zijn Kunert en Oroblu, gewoonlijk maat 44/46, soms een maatje groter. Hangt er van af hoe krap ze uitvallen. Ik hou me namelijk niet aan één soort of type.
De haren scheer ik af, net als alle vrouwen die ik ken. Als je dat niet wilt, kunt of durft is echt de enige manier om ze te camoufleren een bewerkte panty.
Zelf kopen moet voor niemand een probleem zijn. Ik was bijvoorbeeld eergisteren nog bij een Livera-vestiging in zo'n suf winkelcentrum in zo'n halfdode nieuwbouwwijk. Ik kwam daar voor het eerst, en terwijl ik wat BH-tjes stond te bekijken kwam een verkoopster even bij me staan om te zeggen dat "die met die kussentjes niet fijn zitten met protheses".......
Er zijn best veel winkels waar er echt geen punt van gemaakt wordt dat een boom van een vent met een baard van twee dagen lingerie of panty's komt kopen en de wat oudere verkoopsters prikken zo door het 'voor-mijn-vrouw' verhaaltje heen. (BH-maat 90C en een slipje maatje S... :wink: )
Als je maar zorgt dat je schoon bent, niet vies ruikt, geen smoezelige kleding draagt komt het eigenlijk altijd goed. En een beetje zenuwachtig zijn vindt men meestal juist schattig of charmant.

Succes,

Carla.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Carla 2tone schreef: ...de wat oudere verkoopsters prikken zo door het 'voor-mijn-vrouw' verhaaltje heen. (BH-maat 90C en een slipje maatje S... :wink: )
Het is een beetje off-topic, sorry. Maar dat vroeg ik mij wel eens af. Er moeten toch wel behoorlijk wat mannen zijn die lingerie enzo voor zichzelf kopen? Nou zijn de maten hierboven ook wel erg obvious (of je moet met het smoesje komen dat het een voor je vrouw is en het andere voor je vriendin, en of ze het even apart wil inpakken :wink: )
Ik bedenk me net, dat bij de kassa van de Hunkemöller mij nooit gevraagd wordt of ik wil dat ze het inpakken :-? :wink:
Maar ik heb absoluut nooit het gevoel gehad dat iemand in een lingeriezaak ooit raar kijkt als een man wat leuks staat uit te zoeken, dus er is beslist geen reden om je te laten weerhouden om wat te kopen.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als je als man panty's koopt in een speciaalzaak, gaan ze er vermoedelijk wel vanuit dat ze voor je zelf zijn, maar daar wordt nooit moeilijk over gedaan, ze helpen je net zo goed als ze iedere andere vrouw zouden helpen. Ik heb een keer meegemaakt dat ik iets speciaals zocht, wat ze alleen in een grote maat op voorraad hadden, waarop de verkoopster zegt maar die is veel te groot, zonder dat ik had aangegeven welke maat ik zocht. Dat kon ze zo zien :-)
Overigens Herenpanty's? daar kan ik me echt niks bij voorstellen, en die zal ik ook niet snel dragen.

Irene
Kleine stapjes
Ciska Lacomte
Banned Lid

Ze zijn wel stevig...

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik heb 't begin van deze draad nog 's bekeken, maar het valt me op dat het eigenlijk geen panty's zijn, maar eerder maillots of steunkousen: 70 denier, 90, zelfs 100 denier. Ik wist niet eens dat ze zo dik bestonden.
Ikzelf heb bij 40 denier al het gevoel dat ik me in een wetsuit sta ta hijsen.
Het lijkt me overigens wel dat zulke dikke panties je beenbeharing zonder meer onzichtbaar maken.
Ik kies toch voor scheren en 'gewone' dunne panties (20 den.) of helemaal geen. Heerlijk, glad scheren, beetje olie met een subtiel geurtje. Voel ik me zelfs in mannenkleren al véél beter.

Carla.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
suzanneR
ff weer wat posten

Bericht door suzanneR »

15 den glans graphite van de hema. . . . .gaan tijden lang mee. . . . . .
in de winter lekker 20 den matt, lekker warm en zacht, ook onder "herenkleding".

Zelfs op de mountainbike neem ik ze graag mee. . . . . .

maar eigenlijk is alles van de hema best okee. . . .
ook het ondergoed en lingerie, daar kan livera niet aan tippen. . . . .
Tara
dagelijks aanwezig

Bericht door Tara »

Ik zie niets in een herenpanty.
Meestal draag ik kousen en dan liefst met jarretelles.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ben van de jarretels e.d afgestapt omdat het gefrunnik met de knopjes e.d mij irriteerde en dan schieten ze ook nog regelmatig los :cry: Dit jaar maar eens op jacht naar mooie panty's denk ik zo :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie