Oh sole mio......ohhhhh sole mio..... ;o)
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Wel ik hoop dat je dat beter kunt dan mij. Ik probeer al 9 jaar wat spaans te leren maar dat lukt mij niet. Over 14 dagen ga ik naar de Dominicaanse Republiek maar ik moet weer gewoon opnieuw beginnen. Veel succes met taalstudie.
groetjes Bea.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gameboy was een spelcomputertje, dat je op de tv kon aansluiten. Met van die grote cartridges.Mara schreef:Wat is dan een gameboy.....un vrouwenverwenner....??? En wat heeft nu pizza met computerspelen te maken......![]()
En pizza heeft er niks mee te maken Behalve dat ze van origine uit Italie komen.
Cyn.
Tijn schreef:graagen hem ook even bedanken voor zijn gastrol in lord of the crack
tuna productiesMara schreef:Wie is Lord of the Crack....???
Lord of the Crack is een van mijn animaties, wat een parodie op lord of the rings moet voorstellen. mario heeft daar dus een gastrol in als the bad gut 
en wat mario met pizza te maken heeft is dat hij uit italie komt, en iets zegt me dat hij een pizzabakker is... of loodgieter... weet het niet meer
en ik ben oud genoeg om hier te mogen komen, d'r zit geen leeftijdsgrens he
en wat mario met pizza te maken heeft is dat hij uit italie komt, en iets zegt me dat hij een pizzabakker is... of loodgieter... weet het niet meer
en ik ben oud genoeg om hier te mogen komen, d'r zit geen leeftijdsgrens he
spamqueen 
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
-->