Irene
Risico
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Risico
Zoals ik wel vaker doe als ik alleen op kantoor ben, had ik me omgekleed. Ik was vandaag van plan om redelijk op tijd te vertrekken. Een aantal langdurige telefoontjes hielde me lang en femme op de zaak. Tegen de tijd dat ik eindelijk kon vertrekken was volgens mij het hele gebouw al leeggelopen. Ik besloot spontaan me niet terug om te kleden de boel af te sluiten en gewoon naar mijn auto te gaan. Het trappenhuis vergt iets meer concentratie op hakken
, maar verder ging alles goed. Het gaf een goed gevoel
Irene
Irene
Kleine stapjes
- mireille
- Eredivisie
Het lijkt me erger om met een niets vermoedende collega enfemme in de lift vast komen te zitten dan er eentje tegen te komen in het trappenhuis 
Oh ja vervang "collega" met "buur (m/v)" voor mijn persoonlijke situatie
Irene... heb je soms een aparte kast voor dat alles op de zaak ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Ik ruik hier een mooi verhaal mireille, dus vertelmireille schreef:Het lijkt me erger om met een niets vermoedende collega enfemme in de lift vast komen te zitten dan er eentje tegen te komen in het trappenhuis
En weten je collegas van irene?
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Mireille schreef:
Ik heb trouwens nog wel een anekdote over een lift van 25 jaar geleden.
Mireille schreef:

Juliette schreef:
Irene
Ik heb nog even overwogen om de lift te nemen, maar ik wilde niet het risico lopen om vast te komen te zitten in een leeg gebouw.Het lijkt me erger om met een niets vermoedende collega enfemme in de lift vast komen te zitten dan er eentje tegen te komen in het trappenhuis
Ik heb trouwens nog wel een anekdote over een lift van 25 jaar geleden.
Mireille schreef:
Ik heb een speciaal vak in mijn ruime computertas, waar ik altijd een setje in heb zitten, zodat ik altijd iets bij me hebIrene... heb je soms een aparte kast voor dat alles op de zaak ?
Juliette schreef:
Zover ik weet niet.En weten je collegas van irene?
Irene
Kleine stapjes
- mireille
- Eredivisie
Een paar "narrow escapes" toen ik naar een T&T ging maar het klapstuk moet nog een keer komen vrees ikJuliette schreef:Ik ruik hier een mooi verhaal mireille, dus vertel.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Gave actie, Irene!
Zelfs al was ik fatsoenlijk uit de kast, dan zou ik dat nog niet durven, denk ik, toch iets teveel bewakingscamera's bij ons (en ik hoef niet zo nodig en femme op video te worden vastgelegd)
Al moet ik ook toegeven dat mijn rugtas niet altijd "femme-free" is, en ik toch een beetje voorzichtig moet zijn als ik er iets uit pak 
Zelfs al was ik fatsoenlijk uit de kast, dan zou ik dat nog niet durven, denk ik, toch iets teveel bewakingscamera's bij ons (en ik hoef niet zo nodig en femme op video te worden vastgelegd)
Ik zou toch wel een hele grote computertas nodig hebben. Ik heb altijd flink wat spulletjes nodig om er enigszins geloofwaardig uit te zienIrene schreef:Ik heb een speciaal vak in mijn ruime computertas, waar ik altijd een setje in heb zitten, zodat ik altijd iets bij me heb![]()
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Wat zit er allemaal in jou tas dan?Arike schreef:Gave actie, Irene!![]()
Zelfs al was ik fatsoenlijk uit de kast, dan zou ik dat nog niet durven, denk ik, toch iets teveel bewakingscamera's bij ons (en ik hoef niet zo nodig en femme op video te worden vastgelegd)![]()
Ik zou toch wel een hele grote computertas nodig hebben. Ik heb altijd flink wat spulletjes nodig om er enigszins geloofwaardig uit te zienIrene schreef:Ik heb een speciaal vak in mijn ruime computertas, waar ik altijd een setje in heb zitten, zodat ik altijd iets bij me heb![]()
Al moet ik ook toegeven dat mijn rugtas niet altijd "femme-free" is, en ik toch een beetje voorzichtig moet zijn als ik er iets uit pak
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Niet veelJuliette schreef:Wat zit er allemaal in jou tas dan?Arike schreef: Al moet ik ook toegeven dat mijn rugtas niet altijd "femme-free" is, en ik toch een beetje voorzichtig moet zijn als ik er iets uit pak
Maar op één of andere manier had een pakje pantysokjes zich in mijn agenda weten te worstelen...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short
Altijd handigArike schreef:Niet veelJuliette schreef:Wat zit er allemaal in jou tas dan?Arike schreef: Al moet ik ook toegeven dat mijn rugtas niet altijd "femme-free" is, en ik toch een beetje voorzichtig moet zijn als ik er iets uit pak![]()
Maar op één of andere manier had een pakje pantysokjes zich in mijn agenda weten te worstelen...
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Inderdaad, mijn agenda draagt ook graag laarsjesJuliette schreef:Altijd handigArike schreef:Niet veelJuliette schreef: Wat zit er allemaal in jou tas dan?![]()
Maar op één of andere manier had een pakje pantysokjes zich in mijn agenda weten te worstelen...Je weet nooit wanneer het van pas komt.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Arike
"But life is too short