Vanavond in Man bijt hond: Boer --> Boerin

Algemeen

Moderator: Moderators

Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Derya schreef: In het dagelijkse leven ben ik nog man...
wow, dat zou je echt niet zeggen. Derya, je ziet er zonder meer super uit! :P
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Dat had ik ook niet verwacht, maar dat heb ik wel bij meer meiden hier :) . In ieder geval super dat je zo in beeld durfde te komen en je hebt al bijna een fanclub nu
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

muntje valt.... mevrouw blinde kip keek snel even de vodcast door van man bijt hond en dacht dat de rest wel de volgende dag zou volgen... beetje druk met werk enzo...

Goed ik heb het nu echt helemaal gezien en ik kom even op een aantal dingen terug die ik eerder heb gezegd:
mireille schreef:Kunnen we er een vinger op leggen wanneer de "Man bijt Hond" aflevering komt ? Ik zie mezelf al zitten tussen de familie:
  • "Hee die ken ik, en die ook"
    "Oh ken jij die ? hoe dan ?"
    "Ach ik kom er wel eens langs op een blauwe Zaterdag..."
Das dus niet doorgegaan... heb er een klein dipje aan overgehouden want ik vond het wel een mooie ongedwongen manier van een coming out tegenover m'n familie... :( Ik wil gewoon van de geheimzinnigheid af, ze hoeven het verder niet te zien of zo.

Ik heb het portret van Dirkje dat was uitgezonden op omroep brabant niet gezien maar wat werd getoond bij MBH (en uiteraard op de kenmerkende MBH manier) was zeker niet hilarisch te noemen. Derya en Renate, jullie staan er schitterend op! Ook leuk om te horen dat Dirkje het naar d'r zin heeft gehad maar ook dat een nieuwelinge op Renate d'r avond het voor herhaling vatbaar vond :D

Tja wat betreft dat licht in Nieuwegein, uiteraard moet de camera ook wat "zien". Maar in het algemeen, "werkverlichting" uit, "sfeerverlichting" aan.
En een leuk muziekje :wink:

Met al, ik vond het allemaal positief en ongedwongen.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mireille schreef:
Das dus niet doorgegaan... heb er een klein dipje aan overgehouden want ik vond het wel een mooie ongedwongen manier van een coming out tegenover m'n familie... Ik wil gewoon van de geheimzinnigheid af, ze hoeven het verder niet te zien of zo.
Ik heb destijds het programma lief en leed (begin januari 1995) gebruikt (misbruikt) om het mijn partner te vertellen. Dat leek een inkopper, maar ik heb daar nog altijd spijt van, niet dat ik het verteld heb, maar de manier waarop.

Irene
Kleine stapjes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Misschien is dat wel de wijsheid die er besloten in ligt... er is nooit een goed moment....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat is waarschijnlijk heel erg waar, maar daar hebben we natuurlijk helemaal niets aan :-)

Irene
Kleine stapjes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Er is inderdaad nooit een goede moment -- alleen minder slechte momenten

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Irene schreef:Mireille schreef:
Das dus niet doorgegaan... heb er een klein dipje aan overgehouden want ik vond het wel een mooie ongedwongen manier van een coming out tegenover m'n familie... Ik wil gewoon van de geheimzinnigheid af, ze hoeven het verder niet te zien of zo.
Ik heb destijds het programma lief en leed (begin januari 1995) gebruikt (misbruikt) om het mijn partner te vertellen. Dat leek een inkopper, maar ik heb daar nog altijd spijt van, niet dat ik het verteld heb, maar de manier waarop.

Irene
Voor mijn gevoel is er nog een groot verschil tussen het vertellen aan je partner en de rest van je familie. Het moment kiezen voor het eerste vond ik al heel moeilijk en over de familie wil ik echt niet denken... :-?

Eigenlijk vind ik het al heel erg dat er voor T-zijn iets als een coming out (een vreselijk woord overigens) nodig is. Het is toch niet fout ofzo :-? :(
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Arike schreef: Eigenlijk vind ik het al heel erg dat er voor T-zijn iets als een coming out (een vreselijk woord overigens) nodig is. Het is toch niet fout ofzo :-? :(
Mooier kan je het niet samenvatten. Het is niet fout, maar toch moet je je schamen... :(
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Renate den Heijer schreef:
Ben heel benieuwd hoe je collega's morgen op je werk reageren!!!
Velen hebben het gezien op mijn werk en andere via uitzending gemist
Ik krijg alleen maar positieve reactie's
Zelfs van mijn direkte leiding gevende, hij steunt me en helpt me als het nodig is.
Ben daar heel blij om, wat heb ik het getroffen.
Het is voor mij stukken makkelijker geworden om er over te praten door de uitzending.
Groetjes,
Derya
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Volgens de site van LKGT&T wordt deze uitzending op 5 januari herhaald:
Site LKGT&T schreef:In september zijn o.a. bij T&T Utrecht opnames gemaakt voor het programma Man Bijt Hond. Deze opnames, met Dirkje van Os in de hoofdrol, zijn in oktober uitgezonden. De NCRV heeft laten weten dat de uitzending herhaald wordt op vrijdag 5 januari om 18:55 uur.
Groetjes,

Frederique
N.B: tip: als je van te voren weet dat je je gaat ergeren kijk dan liever niet, tenzij je je graag ergert.
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie