http://hetgrootstetaboe.kro.nl/taboetop100lijst.aspx
We kunnen allemaal veilig uit de kast.... het is geen taboe om TV/TG/TS en alles wat er tussenin zit te zijn en anders staat het op plaats 101 of hoger.
Neem me overigens niet serieus, dat doe ik ook niet.
de taboe top 100 lijst
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
de taboe top 100 lijst
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Op 13 staat "Zonder opzet schuld hebben aan de dood van een ander". Met opzet iemand doden is dan weer geen taboe.
Er zijn blijkbaar een aantal buitencategorie taboes, zaken waarvan de wereld unaniem van overtuigd is dat ze <i>not done</i> zijn .... en ik ben bang dat wij daar ook ander vallen.
Of vallen wij onder "52. Koopziek zijn"?
Joyce
Er zijn blijkbaar een aantal buitencategorie taboes, zaken waarvan de wereld unaniem van overtuigd is dat ze <i>not done</i> zijn .... en ik ben bang dat wij daar ook ander vallen.
Of vallen wij onder "52. Koopziek zijn"?
Joyce
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Zijn we toch passabeller dan we misschien dachten?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
ik weet vrij zeker dat Monica gelijk heeft.... (ook al zou ik de passabel argumentatie leuker vinden), heb dat nl in mijn vriendenkring duidelijk gemerkt.
Van de vrienden die het ondertussen weten waren ze allemaal verbaasd omdat ze er doodgewoon nooit over nagedacht hadden dat zo'n "fenomeen" als travestie ook wel eens in je eigen achtertuin voor zou kunnen komen.
Mensen zijn er gewoon niet mee bezig. Daarom kun je ook gewoon gaan winkelen als je er voor zorgt niet al te veel van het straatbeeld af te wijken. Pas op het laatste moment zal een voorbijgangen zoiets hebben van "eh? zag ik dat nou goed?" maar dan ben je al weer een winkel of twee verderop
groetjes,
marjolein
Van de vrienden die het ondertussen weten waren ze allemaal verbaasd omdat ze er doodgewoon nooit over nagedacht hadden dat zo'n "fenomeen" als travestie ook wel eens in je eigen achtertuin voor zou kunnen komen.
Mensen zijn er gewoon niet mee bezig. Daarom kun je ook gewoon gaan winkelen als je er voor zorgt niet al te veel van het straatbeeld af te wijken. Pas op het laatste moment zal een voorbijgangen zoiets hebben van "eh? zag ik dat nou goed?" maar dan ben je al weer een winkel of twee verderop
groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?