Als kind..
Moderator: Moderators
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
Als kind..
Naar aanleiding van een artikel dat ik las op ouders.nl vroeg ik me af hoe het voor tv´s is als je nog jong bent. Deed je als kind aan travestie? Weet je nog hoe je daar zelf over dacht? Wisten je ouders het en zo ja hoe gingen ze daar mee om?
http://www.ouders.nl/seks/lseks191.htm
http://www.ouders.nl/seks/lseks191.htm
The bitch is back...

- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik kan me mijn eerste voorzichtige stapjes nog wel herinneren. Ik heb nog een tijdje gedacht dat het heel normaal was, maar ik kwam er al snel achter dat dat niet zo was. Zover ik weet hebben mijn ouders er nooit echt iets van gemerkt, of anders in ieder geval hun ogen ervoor gesloten.
Irene
Irene
Kleine stapjes
Mijn verhaal komt in grote lijnen wel overeen met dat van irene, alleen had ik in het begin al wel het idee dat het niet 'normaal' was. Daarom heb ik het altijd voor mezelf gehouden en nooit laten zien of merken. Hoe moeilijk dat voor een kind ook is.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Tsja, ik ben nog niet eens achttien (over een maandje wel trouwens
) dus volgens mij ben ik dan een kind. m'n vader en stiefmoeder weten het ondertussen zo'n 3 jaar, en m'n moeder 2.5 jaar ofzo, volgens mij heeft m'n moeder het er nog wel eens moeilijk mee maar m'n vader en stiefmam doen er echt niet moeilijk over.
Als ik het ze trouwens niet had verteld zouden ze het nu misschien nog niet weten, want in de 3 jaar dat ik het geheim deed heeft m'n vader maar een echte aanwijzing gehad, een slipje dat achter m'n bed lag. hij vertelde me laatst wel dat hij m'n moeder al had verteld dat hij dacht dat ik misschien TV zou zijn toen ik nog maar drie was, dus misschien was het wel redelijk duidelijk voor hem
Als ik het ze trouwens niet had verteld zouden ze het nu misschien nog niet weten, want in de 3 jaar dat ik het geheim deed heeft m'n vader maar een echte aanwijzing gehad, een slipje dat achter m'n bed lag. hij vertelde me laatst wel dat hij m'n moeder al had verteld dat hij dacht dat ik misschien TV zou zijn toen ik nog maar drie was, dus misschien was het wel redelijk duidelijk voor hem
spamqueen 
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
-
Florence
- ff weer wat posten
als kind
Beste vriendinnen,
Ik was een jaar of drie/vier toen ik stiekem het ondergoed van mijn moeder aantrok, ik wist toen al dat, dat niet hoorde, mijn ouders hebben het nooit geweten.
Groetjes Florence.
Ik was een jaar of drie/vier toen ik stiekem het ondergoed van mijn moeder aantrok, ik wist toen al dat, dat niet hoorde, mijn ouders hebben het nooit geweten.
Groetjes Florence.
- mireille
- Eredivisie
Mireille's profiel schreef:Even bij het begin beginnen...
Van wat ik nog van vroeger weet is dat toen ik een jaar of vijf was thuis graag prinsesje speelde, maar wat ik dan niet meer weet is dat ik me een keer heb proberen op te maken met viltstift. Het Hoe en Waarom weet ik eigenlijk niet maar goed, dat geldt wel voor de meesten denk ik zo...
Daarna is het een hele tijd weggeweest, en ik was het ook helemaal vergeten totdat ik aan het begin van m'n pubertijd een aflevering op tv zag waarin travestie in voorkwam. M'n wereldje veranderde als een donderslag bij heldere hemel, alsof na jaren geheugenverlies ik plotsklaps m'n verstand terug had. Ik was toen een jaar of 13 geloof ik, en sindsdien heeft het me niet meer los gelaten. Uiteraard eerst in moeders kleren, zag er niet uit en uiteraard ook een aantal keren gesnapt.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Hoi hoi,
ook ik herken me wel in Irene's verhaal, en ik dacht dat het volstrekt "normaal" was, maar kwam er erg snel achter dat dit niet het geval was. Mijn ouders hebben er, voor zover ik weet, nooit iets van gemerkt; m'n zusjes denk ik wel, want ik "leende" in hun absentie wel eens wat.
Nu ben ik er best wel open over. Al mijn vrienden zijn bekend met "Babette" en m'n dochter ook. Met mijn familie heb ik geen contact meer en ik heb ook geen behoefte om dit soort dingen met ze te delen. Andere dingen met m'n ouders delen was al ingewikkeld genoeg.
Groetjes en liefs,
Babette.
ook ik herken me wel in Irene's verhaal, en ik dacht dat het volstrekt "normaal" was, maar kwam er erg snel achter dat dit niet het geval was. Mijn ouders hebben er, voor zover ik weet, nooit iets van gemerkt; m'n zusjes denk ik wel, want ik "leende" in hun absentie wel eens wat.
Nu ben ik er best wel open over. Al mijn vrienden zijn bekend met "Babette" en m'n dochter ook. Met mijn familie heb ik geen contact meer en ik heb ook geen behoefte om dit soort dingen met ze te delen. Andere dingen met m'n ouders delen was al ingewikkeld genoeg.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela