Hallo allemaal,
Het moet nog kerst worden, maar is ook alweer tijd voor de vakantiegidsen voor 2007. En daar zit ik een beetje mee, want eigenlijk zoek ik een bestemming, met veel mooi weer, waarbij er ook een stukje Claudia mee in de koffer kan. Stille strandjes, en plaatsjes waar niet op je wordt gelet, of juist plekken waar alles kan en niemand ergens gek van opkijkt. Misschien hebben sommigen van jullie hier ervaring mee, en kunnen eens waardevolle tips aan de hand doen, want ik ben toch zeker niet de enige CD die op vakantie wil?
Claudia Zomer
Vakantie 2007
Moderator: Moderators
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Vakantie 2007
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
- mireille
- Eredivisie
Lees even dit reisverslag zou ik zeggen
In Playa del Ingles is overal travestie
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- mireille
- Eredivisie
"te" vriendelijk ????
(sorry, kon het niet laten!)
Ik zat trouwens als jongetje op Tenerife van de zomer, de koffer was al zwaar genoeg (neem veels te veel troep mee altijd maar goed).
Het is zowiezo een erg mooi eiland als je de toeristengebieden een beetje verlaat. 't valt me wel op dat men beter Duits dan Engels kent daar in die gebieden...
Ik zat trouwens als jongetje op Tenerife van de zomer, de koffer was al zwaar genoeg (neem veels te veel troep mee altijd maar goed).
Het is zowiezo een erg mooi eiland als je de toeristengebieden een beetje verlaat. 't valt me wel op dat men beter Duits dan Engels kent daar in die gebieden...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!