Ik werk er wel maar ik word er niks beter/slechter van als we meer/minder verkopen. Leek me gewoon wel leuk om even neer te zetten, want westernlaarzen doen me altijd aan jou denken
Ik werk er wel maar ik word er niks beter/slechter van als we meer/minder verkopen. Leek me gewoon wel leuk om even neer te zetten, want westernlaarzen doen me altijd aan jou denken
ik heb altijd al willen weten of er nou veel T*'s afkomen op zo'n opruimingsactie of is dat bedrijfsvertrouwelijke informatie?
ik heb altijd al willen weten of er nou veel T*'s afkomen op zo'n opruimingsactie of is dat bedrijfsvertrouwelijke informatie?
Ik moet je eerlijk zeggen dat dr echt bosjes mannen zijn die vrouwendingen kopen maar ik heb geen idee of dat T*s zijn of niet. Ik zie dat maar zelden dat ze als vrouw binnenkomen. Sinds ik dr wat meer mee bezig ben moet ik wel eerlijk zeggen dat ik er bij bijna elk paar (damesschoenen) wel op let . Maar er zijn ook genoeg mannen die maat 36 voor een vrouw of vriendin kopen zeg maar....I really don't know