dr van Onselen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000

dr van Onselen

Bericht door Joanne »

Hallo dames

Nou ik ben weer thuis na een middagje VU en een gesprek met de nieuwe chirurg aan het VU firmament dr van Onselen.
Dat gesprek en dat met een van zijn patienten, een vriendin, van mij hebben mijn ongerustheid weggenomen.
De man zelf is een leuk uitziende jonge man van rond de 35 en is in zijn omgang zoiezo al een stuk vriendelijker dan prof Mulder.
Daarnaast komt hij zeer zeker van zijn zaak over en weet genoeg van de materie om mijn eerste twijfels weg te nemen.
Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik best wel moeite had met het feit dat ik een nieuw chirurg krijg terwijl ik mijzelf tweeeneenhalf jaar heb voorbereid op prof Mulder.
Daar had hij begrip voor en ik kon hem vragen wat ik wilde.
Wat ik graag wilde weten is of hij de operatie zelfstandig deed of onder toezicht en indien zelfstandig hopeveel operaties hij dan al zelfstandig had gedaan.
Hij doet het dus zelfstandig en heeft al een stuk of tien eerdere operaties zelfstandig gedaan.
Hij zei er toen bij dat het niet om de hoeveelheid operaties ging maar om hoe goed hij ze doet en daar hoefde ik mij geen zorgen om te maken.
Ook zei hij dat hij de operatie erg leuk vind om te doen en dat deed het hem voor mij.
Het volgende punt wat ik met hem besproken had was mijn twijfel over de gemiddelde vagina diepte van 13 cm die er geleverd wordt bij de VU en of het niet mogelijk was al meteen extra huid van mijn dijbeen te gebruiken voor extra diepte.
Volgens hem was de diepte echt afhankelijk van de hoeveelheid huid die er beschikbaar was maar met een diepte van 12/13cm vlak na de operatie kon er door goed en regelmatig dilateren nog wel een cm of twee bijkomen.
Soms zelfs drie.
Extra diepte door middel van extra huid deed hij niet de eerste operatie.
Eerst maken ze een basis en als na een jaar blijkt dat de boel echt niet diep genoeg is dan overwegen ze een tweede operatie ter verdieping van de vagina hetzelfde geld voor de correctie van de schaamlippen.
Ik zal dus wel zien wat er gaat gebeuren.
Het derde punt waar ik met hem over gepraat heb is de maat van mijn borsten.
Hij vroeg mij wat mijn wens was en ik zei hem een royale B kleine C en dat hoop ik te krijgen met die 300cc.
Daar zouden ze rekening mee houden zei hij maar het is natuurlijk wel zo dat tijdens de operatie ze besluiten wat wijsheid is.
Als blijkt dat de huid niet genoeg rekt of er andere redenen zijn om af te wijken van mijn wens dan doen ze dat en daar krijg ik dan later over te horen waarom ze dat hebben gedaan maar in eerste instantie gaan ze uit van mijn wens.
Voor mij genoeg stof om mijn twijfels enigzins weg te nemen en door de tevredenheid van die vriendin over zijn werk een stuk geruststelling.
Als laatste heb ik hem nog gevraagd of het de bedoeling was dat hij Mulder ging overnemen na diens pensioen maar dat wist hij nog niet.
Hij vond het wel erg interessant allemaal die transen, qua werk dan he!
En oh ja ik vroeg ook nog of hij mijn bloeddruk wilde meten omdat die wat aan de hoge kant was maar daar begon ie niet eens aan.
Toen ik zei dat ik een druk van 140/95 had de laatste keer dat ik gemeten werd haalde hij zijn schouders op en zei ach dat valt best mee en bijna iedereen heeft een verhoogde bloeddruk als ze geopereerd moeten worden dus dat zien we dan wel en als het nodig is valt daar wel wat aan te doen.
Het is in ieder geval geen reden om de operatie zomaar uit te stellen.
Nou mijn zorgen zijn verdwenen voor zover dat mogelijk is zo'n twee weken voor mijn uur U en ik ben er klaar voor.
Kom maar op van Onselen :wink:
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Joanne,

fijn dat je deze informatie met ons wil delen, ben een tijdje met vakantie geweest :lol: en nu weer reizen (werk) maar geen vakantie, alhoewel.

Het moeten spannende en tevens verlossende dagen voor je zijn, ik denk dat je het de hele wereld, bij wijze van spreke, zou willen vertellen hoe je je voelt in ieder geval ik lees het tussen de regels met info door.

Je moet je voelen als het is volbracht :wink: omdat waar je naar uitgezien hebt werkelijkheid wordt, geniet van deze dagen en dat het je veel geluk mag vinden.

Lieve groeten, Adriana
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Thanks Adriana

Je bent een schat maar dat wist je al toch?
Plaats reactie