ja ik wilde die post ook weghalen maar da konnie meer omdat iemand al gereageerd had ! en dan mag dat niet, maar ja kwam wel uit mn hart, dan let je niet zo op of je wel of niet stomme dingen zegt
ik kan zo boos worden over die nuchtere cynische fel realistische opmerkingen, een beetje zachtheid naar elkaar kan geen kwaad, romantiek kan op elke date Mila, en ik pretendeer helemaal niet te kunnen concurreren met biologische vrouwen, als die dates dan gaan stemmen (wat een vals idee trouwens weer je moet voor de Mol gaan werken) ga ik wel even mn neus poederen, kan ik gelijk mn jas halen als de sfeer op een heksenjacht gaat lijken.
mijn toekomstige partner moet me maar gewoon nemen als ik ben/word. Ik zal nooit liegen over wie ik ben of waar ik vandaan kom ook al had ik dat liever allemaal niet hoeven doen
dat voordeel heb jij wel als volkomen geaccepteerde en passabele en geliefde en en en
joy:
wil mezelf ook niet als slachtoffer zien maar denk wel dat ik het verlegen wichtje was dat je in de wachtkamer zag !