Die discussies over verschillen tussen tolereren en accepteren vind ik eigenlijk altijd wat (te) accademisch...
Groetjes,
Frederique
Moderator: Moderators
Ja, werkelijk.Dorine schreef:ik ben nog lang niet zover, wel laatst een strakke jazzpants en hakjes ( 2 maten te klein) gekocht en blozend afgerekend
wordt dat nou echt makkelijk as time goes by?
Nee, jij kiest ervoor om je dan telkens af te vragen hoe je dat nog beter kan doen.melina_r schreef:Uiteraard, moet je je afvragen hoe je nog beter kan doen.
ja precies...we praten veel langs elkaar heen...melina_r schreef:dat kan je uiteraard pas snappen als je naar een partner op zoek gaat. Als vrouw is het redelijk belangrijk om er fysiek aantrekkelijk uit te zien ..... je aanbod aan mannen is immers iets groter dan lijkt me.
Daar is geen eenduidige definitie van te geven...melina_r schreef:Dat is juist, net zoals je zonder partner, zonder kinderen en zonder club om te sporten je ook rustiger kan leven.
Mij lijkt het dan eerder dat ik me ook meteen kan opsluiten in absolute eenzaamheid.
En ik wil dat niet nog eens 36 jaar, die eerste 36 jaar zijn al erg genoeg geweest.
Want wat is een normaal sociaal leven dan volgens jou ?