Heel druk gehad met verhuizen en vooral met mezelf
Dus hierbij even een updateje want er is weer veel gebeurd
Ik zit nu op het punt dat bijna al mijn vrienden het nu weten
En eigenlijk heb ik nog helemaal niet zoveel slechte reacties gehad
En de slechte reacties die ik gehad heb vielen ook nog mee
Aangezien ik zowiezo al veel meiden in mijn vriendengroep had en op de een of andere manier meiden het tog makkelijker accepteren als de jongens heb ik het hun als eerste verteld en die hebben het eigenlijk allemaal zonder utizondering geaccepteerd
Toen ben ik ook aan de mannelijke vrienden gaan vertellen en eigenlijk hebben ook die allemaal goed gereageerd
Sommige snappen het niet en vinden het heel vreemd en alles
Maar zelfs de "stoerste" jongens doen hun best om er mee te leren omgaan
Ik ben blij dat ik er achter ben gekomen dat ik tog best veel echte vrienden heb
Tuurlijk het weten is een groot verschil met het zien ervan maar ook daar maak ik me bij mijn vrienden niet zoveel zorgen over
Velen vinden het moeilijk er over te vragen of grapjes over te maken omdat ze bang zijn dat ze me er mee beledigen maar ook dat gaat beter naarmate ik er zelf over begin en er zelf ook wel eens een grapje over maak
(erom lachen kan een goeie manier zijn om er uiteindelijk serieus over te kunnen praten)
Ook ben ik steeds meer gaan winkelen in de stad ipv via het internet samen met vriendinnen of me zusje en dit zijn echt geweldige dagen
Vooral me vriendinnen vinden het echt superleuk dat ze er een nieuwe "vriendin" bij hebben
Naja dit was het voor even ik houd jullie op de hoogte
Kus Megan