Ik heb even niet gevolgd hoe 'innig' je omgaat met je MSN- vriendje, maar ik wil wel even mijn ervaring met een soortgelijk vriendje met je delen. O, hij is een absolute schat, hoor. Heel begripvol, meedenkend en ik kan dagen met'm kletsen zonder dat we het over sex hebben. Kortgeleden vroeg ik of ' ie misschien eens zin had om mee te gaan winkelen. Hij had al voor me gekeken op internet en dingen uitgezocht die hij leuk vindt enzo, maar nee, 'hij was er nog niet aan toe' om met een vrouw als ik in het openbaar t verschijnen.... (Ik weet genoeg, hoor Mila)

Verder heb ik zomaar eens de Nick die hij in z'n freemail-account gebruikt bij wat zoekmachines ingetikt. Er waren twee hits die me opvielen: Eén verwees naar een inmiddels verwijderd profiel bij travestie.org en een ander verwees naar een space bij Yahoo (is inmiddels 'verdwenen') waar onder die Nick ene Esther (Geslacht: man) haar liefhebberijen liet zien.
Ik ben er vanaf het eerste moment vanuit gegaan dat ik gewoon een lovedoll in cyberspace was voor hem. (Dank je Mila! Jouw waarschuwingen zijn niet helemaal voor niks, hoor !!)
Ik 'misbruik' hem ook vooral om iets meer te leren over de nieuwe man/vrouw verhouding in mijn leven. Even door deze 'pubertijd' heen komen, zal ik maar zeggen. Zolang hij "nog niet zover is om met mij door de stad te lopen", is het niet meer dan een spelletje waarbij ik niet bang hoef te zijn dat ik misbruik maak van zijn 'liefde voor mij'. Die is er namelijk niet echt.....
Let op: Dit is mijn ervaring...... Ik zeg hier niet dat 'alle mannen hetzelfde zijn....'
Ciska