Ja als het nu gewoon een vrije keuze was...
dat je zelf kon kiezen M of V...of "?"
dat zou beter zijn...
Klinkt niet goed...
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Mina,
Inderdaad: m, v, <spatie>, T (transgender? transseksueel?), Q (Queer), F (Frederique), C (clown
)... Ik gun 't ieder om z'n eigen letter met z'n eigen foto op het paspoort te zetten. Zolang het allemaal maar de intentie heeft om ook de eigen identiteit weer te geven en niet om ten koste van anderen ongenuanceerde, harde, regels af te dwingen...
Groetjes,
Frederique
Inderdaad: m, v, <spatie>, T (transgender? transseksueel?), Q (Queer), F (Frederique), C (clown
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
je geslacht wordt bij je geboorte vastgesteld..het is best dat ze het dan registreren maar het lijkt me onnodig dat te herhalen op ID pasjes. Als je lijkt op de foto op de pas moet het toch voldoende zijn, lijkt me....
Ik vind het niet echt een verstandig idee in identiteitspapieren te vermelden dat mensen transgender of homo of wat ook zijn..
Ik vind het niet echt een verstandig idee in identiteitspapieren te vermelden dat mensen transgender of homo of wat ook zijn..
Hoihoi,
toen ik 13 jaar geleden eens een medische keuring moest ondergaan ivm een sollicitatie/aanname, heb ik gewoon bij 'm/v doorhalen wat niet van toepassing is' een cirkel om m/v heen getrokken. Duidelijker kon het niet. Met gunstige gevolgen overigens, leuk gesprek gehad met de vrouwelijke keuringsarts.
Humor kan nooit kwaad namelijk; ik grapte dat mijn sexe er eigenlijk niet toe deed, en dat het erger was geweest als ik aambeien had gehad. Per slot van rekening was het een zittend beroep, ja toch?
Na een (onnodig) gesprek met een psychiater, die me stabiel en intelligent bevond, werd ik dus goedgekeurd.
Een paar jaar later kreeg ik eens een formulier in handen, weet helaas niet meer waarvan, waarop stond m/v/anders, nl: waarbij tussen haakjes stond: (hier valt niet over te discussiëren).
En volkomen terecht, gezien sommige oeverloos ouwenelende muggezifters.
Groetjes Mila, geen tg meer maar een authentieke, echte non op TS.
toen ik 13 jaar geleden eens een medische keuring moest ondergaan ivm een sollicitatie/aanname, heb ik gewoon bij 'm/v doorhalen wat niet van toepassing is' een cirkel om m/v heen getrokken. Duidelijker kon het niet. Met gunstige gevolgen overigens, leuk gesprek gehad met de vrouwelijke keuringsarts.
Humor kan nooit kwaad namelijk; ik grapte dat mijn sexe er eigenlijk niet toe deed, en dat het erger was geweest als ik aambeien had gehad. Per slot van rekening was het een zittend beroep, ja toch?
Na een (onnodig) gesprek met een psychiater, die me stabiel en intelligent bevond, werd ik dus goedgekeurd.
Een paar jaar later kreeg ik eens een formulier in handen, weet helaas niet meer waarvan, waarop stond m/v/anders, nl: waarbij tussen haakjes stond: (hier valt niet over te discussiëren).
En volkomen terecht, gezien sommige oeverloos ouwenelende muggezifters.
Groetjes Mila, geen tg meer maar een authentieke, echte non op TS.
authentieke vrouw in mannenkleren met baard? jawel frederique heeft gelijk, en mischien is daar wel meer moed voor nodig dan even snel wat op te smeren en een jurkje aan te doen waar dat van je verwacht wordt en het veilig is
je laat jezelf zien hoe je in het dagelijks leven bent, ( da s dus authentiek mila) Als het goed voelt neem je de volgende stap om ook op werk en club in vrouwenkleding te verschijnen, die stapjes doe ik heeeel voorzichtig
als het goed is komt mn baard trouwens niet meer terug
in tegenstelling tot mischien anderen hier voel ik mij niet altijd beter in dameskleding omdat het mij gewoon niet zo goed staat als een biologische vrouw
dat gedoe met hoge hakken en rokjes niks voor mij hoor
komt wel met de tijd, ik laat mij niet voorschrijven wat ik moet doen om aan jullie criteria te voldoen, voor iets waar we het over eens zijn waar we de oorzaak niet eens van weten
laat mij dan in mijn waarde aub
ik zou wel willen dat mensen niet alleen hun ogen vertrouwen maar ook hun hart en hun ogen dicht
doen we hier weer hele discussie dunnetjes over...?
je laat jezelf zien hoe je in het dagelijks leven bent, ( da s dus authentiek mila) Als het goed voelt neem je de volgende stap om ook op werk en club in vrouwenkleding te verschijnen, die stapjes doe ik heeeel voorzichtig
als het goed is komt mn baard trouwens niet meer terug
in tegenstelling tot mischien anderen hier voel ik mij niet altijd beter in dameskleding omdat het mij gewoon niet zo goed staat als een biologische vrouw
dat gedoe met hoge hakken en rokjes niks voor mij hoor
komt wel met de tijd, ik laat mij niet voorschrijven wat ik moet doen om aan jullie criteria te voldoen, voor iets waar we het over eens zijn waar we de oorzaak niet eens van weten
laat mij dan in mijn waarde aub
ik zou wel willen dat mensen niet alleen hun ogen vertrouwen maar ook hun hart en hun ogen dicht
doen we hier weer hele discussie dunnetjes over...?