tsja, zo kan het dus ook...Een Thaise boeddhistische monnik heeft zijn penis eraf gesneden met een machete. Dit omdat hij een erectie had tijdens de meditatie en hij alle aardse geneugten had afgezworen.
De 35-jaar oude monnik ging wel naar het ziekenhuis om de wond te verzorgen, maar de dokters mochten zijn penis er niet opnieuw aanzetten, aldus de directeur van het betreffende ziekenhuis. "We hebben de wond schoongemaakt, maar hij weigerde het toen wij hem vroegen of we de penis opnieuw aan zijn lichaam vast mochten maken, omdat hij alles had afgezworen."
http://frontpage.fok.nl/nieuws/70701
de zo-kan-het-ook-geslachtsoperatie
Moderator: Moderators
de zo-kan-het-ook-geslachtsoperatie
spamqueen 
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
Quelle con mon Dieu, dit is toch wel interessant! Deze monnik is gewoon een eunich geworden. Men zou alle biologie boeken moeten herzien. Man/Vrouw/Eunich/Transseksueel/Transgender/Travestiet en in de volgende eeuw is deze 6 hokjes geest achterhaald? Dan spelen de kinderen met een atoomblokkendoos van Lego. (Nanobots, heerlijk!)
Neem mij niet al te serieus, ik zit op de bodem van een Vals Baai, South Africa Chardonnay. Implodeer gevaar is in ieder geval niet aanwezig. Zoiets als de film The Abyss? Ik heb recentelijk The Lorelei gezien! De heks van de Pacific! Een Japanse film! Waanzinnig gaaf!
Mandy
Neem mij niet al te serieus, ik zit op de bodem van een Vals Baai, South Africa Chardonnay. Implodeer gevaar is in ieder geval niet aanwezig. Zoiets als de film The Abyss? Ik heb recentelijk The Lorelei gezien! De heks van de Pacific! Een Japanse film! Waanzinnig gaaf!
Mandy
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Een echte monnik zal dit niet gauw doen. Zoals jullie weten ben ik al meer dan 10 jaar vrouw en ook ik heb seksuele gevoelens. Dit hoort bij ons, het gaat er om dat je je gevoelens kunt beheersen. Dit leer je niet op school, hiervoor moet je richting de kerk of tempel. Op school willen ze dat je het kunt! Een lichaamsdeel er afsnijden wilt niet zeggen dat je iets hebt overwonnen. Het kan zijn dat deze monnik vreselijke spijt zal krijgen. Welke normale man doet zoiets geks? Als het een trans is, is het een ander verhaal, maar we hebben het over een monnik. In Krishna bewustzijn leren we over materiele geaardheid. Deze kan in 3 vormen bestaan. 1. Onwetenheid, 2 Hartstochtelijk, 3 Goed.
Ik kan die monnik heel goed begrijpen. Ook ik verkeer nog te veel in de tweede vorm. 1 en 2 wordt gezien als niet goed, omdat die tijdelijk is. Alleen wie de 3de stage kan halen is goed. Recentelijk ben ik in Amsterdam geweest in de ISKON tempel. Ik weet wat mij te doen staat. Ik ben het de mensheid verplicht om vorderingen te maken in bhakti yoga en dit is vele malen belangrijker dan mijn vorderingen in de TU Delft scene of welke dan ook of het behalen van de Dirksen certificaten.
Bismilah il rahmaan il rahiem, Mandy Fatima

Ik kan die monnik heel goed begrijpen. Ook ik verkeer nog te veel in de tweede vorm. 1 en 2 wordt gezien als niet goed, omdat die tijdelijk is. Alleen wie de 3de stage kan halen is goed. Recentelijk ben ik in Amsterdam geweest in de ISKON tempel. Ik weet wat mij te doen staat. Ik ben het de mensheid verplicht om vorderingen te maken in bhakti yoga en dit is vele malen belangrijker dan mijn vorderingen in de TU Delft scene of welke dan ook of het behalen van de Dirksen certificaten.
Bismilah il rahmaan il rahiem, Mandy Fatima

"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Mandy schreef:
Irene
Ik zou die studie voor de zekerheid toch maar afmaken, wat je hebt grote kans dat toekomstige werkgevers hier anders tegenaan kijken.Ik ben het de mensheid verplicht om vorderingen te maken in bhakti yoga en dit is vele malen belangrijker dan mijn vorderingen in de TU Delft scene of welke dan ook of het behalen van de Dirksen certificaten.
Irene
Kleine stapjes
Hoi hoi,
ik heb niet het idee dat de toekomstige werkgevers de kwaliteit van je leven bepalen, toch? Naar mijn smaak zijn er al veel te veel mensen uitsluitend met het materiele bezig en lang niet genoeg met het spirituele. Ik kan me heel goed voorstellen dat je spiritualiteit heel erg belangrijk vindt; dat geeft toch wel wat meer houvast dan een baas. En als je bv. voor jezelf werkt kun je spiritualiteit veel beter combineren met werk en inkomen; ik doe dat ook zo.
Groetjes en liefs,
Babette.
ik heb niet het idee dat de toekomstige werkgevers de kwaliteit van je leven bepalen, toch? Naar mijn smaak zijn er al veel te veel mensen uitsluitend met het materiele bezig en lang niet genoeg met het spirituele. Ik kan me heel goed voorstellen dat je spiritualiteit heel erg belangrijk vindt; dat geeft toch wel wat meer houvast dan een baas. En als je bv. voor jezelf werkt kun je spiritualiteit veel beter combineren met werk en inkomen; ik doe dat ook zo.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hoi hoi,
ik denk dat je vooral moet doen wat je zelf prettig, goed of belangrijk acht, en dat je met je studie en andere levenslessen meer bezig dient te zijn met je eigen inzichten dan die van een eventuele toekomstige werkgever. Bovendien vind ik de pre-occupatie met werkgevers een rare mentaliteit, die hier in Nederland erg sterk heerst. Ik zou veel meer ondernemerschap willen prediken: mensen moeten vooral hun eigen talenten ontwikkelen in richtingen die zij belangrijk vinden, en niet hun oren laten hangen naar werkgevers, zoals ene Gerda Verburg dat nog niet zo lang geleden suggereerde. Daar kreeg ik het gevoel bij dat we allemaal maar lijfeigene zijn van de de BV Nederland en dat stoorde mij ontzettend.
Groetjes en liefs,
Babette.
ik denk dat je vooral moet doen wat je zelf prettig, goed of belangrijk acht, en dat je met je studie en andere levenslessen meer bezig dient te zijn met je eigen inzichten dan die van een eventuele toekomstige werkgever. Bovendien vind ik de pre-occupatie met werkgevers een rare mentaliteit, die hier in Nederland erg sterk heerst. Ik zou veel meer ondernemerschap willen prediken: mensen moeten vooral hun eigen talenten ontwikkelen in richtingen die zij belangrijk vinden, en niet hun oren laten hangen naar werkgevers, zoals ene Gerda Verburg dat nog niet zo lang geleden suggereerde. Daar kreeg ik het gevoel bij dat we allemaal maar lijfeigene zijn van de de BV Nederland en dat stoorde mij ontzettend.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik denk niet dat wij het zo vreselijk oneens zijn, maar even los van of je je nu prettig voelt als werknemer of als werkgever, kennis is altijd belangrijk, dat heeft niets met pre-occupatie te maken.
Uiteraard moet iedereen zelf weten hoe ze hun leven willen indelen, zolang ze dat maar niet over de nek van een ander doen.
Irene
Uiteraard moet iedereen zelf weten hoe ze hun leven willen indelen, zolang ze dat maar niet over de nek van een ander doen.
Irene
Kleine stapjes
Re: de zo-kan-het-ook-geslachtsoperatie
aaaah, dus dat is er mis met mij !Tijn schreef:
tsja, zo kan het dus ook...
x
M
Namaste Anakin
ik heb ook de werken van de Swami Bhaktivedanta (hoop dat ik het goed spel) gelezen en vond het erg mooi
maar haal ook inspiratie uit de bijbel en de veda
spiritualiteit kan ook goed samengaan met je studie afmaken werk hebben . wordt zo vaak gedacht dat je dan niet meer in de werkelijkheid zou staan, ziet juist de werkelijkheid zonder sluiers
peace xx
ik heb ook de werken van de Swami Bhaktivedanta (hoop dat ik het goed spel) gelezen en vond het erg mooi
maar haal ook inspiratie uit de bijbel en de veda
spiritualiteit kan ook goed samengaan met je studie afmaken werk hebben . wordt zo vaak gedacht dat je dan niet meer in de werkelijkheid zou staan, ziet juist de werkelijkheid zonder sluiers
peace xx
er komen in nedeland per jaar zon 50.000 bedrijven bijBabette schreef:Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
zelfstandige ondernemers, daarvan crashed 50 % het eerste jaar
de jaren daaropvolgend valt er nog een aaanzienlijk deel af
nederland is een ondernemersland, nederland is ook een land waar ikweeniehoeveel mensen als gevolg van de grote beevees en hun mentaliteit en de algemene mentaliteit mbt prestatie, in ziektewet dan wel wao belanden
mij zie je niet meer werken voor een baas