Groetjes,
Frederique
(die tips verzint waar je bij staat)
Moderator: Moderators
kortom, hanteer je eigen normen, je komt er vanzelf wel achter of het je linea recta naar huis drijft , of dat je toch iets goed doetFrederique_ schreef:Tip 6. Neem niet alles klakkeloos van een ander over. Ik ben van dit forum afgecommentarieerd door mensen die het geen stijl vonden dat ik in vrouwenkleren en borsten, maar zonder make-up naar een openbaar vrouwentoilet durfde te gaan - en dan ook nog verontwaardigd was dat ik eruit gezet werd.... Durf liever zelf een foutje te maken en te kijken wat er met jouw kleren, jouw uiterlijk, jouw omgeving, jouw houding wel-en-niet werkt dan zo maar af te gaan op meningen en berichten van anderen... Zie verder ook tip 4
Groetjes,
Frederique
(die tips verzint waar je bij staat)
Ik denk dat dat te maken heeft met ontwikkeling. Ik heb dat ook bij mijn dochter gezien, die droeg als klein meisje het liefst alleen maar rokken en jurken, maar dat is in de loop van de tijd toch minder geworden. Praktische overwegingen gaan op een gegeven moment de overhand nemen boven het aficheren als meisje. Een meisje is ze toch wel, daar heeft ze geen rokjes meer voor nodig.Opvallend in feite hoe dat met de tijd kan veranderen.
De relevantie van het dragen van een rok is helemaal verdwenen.
zij vond van nietmelina_r schreef:Joy Schreef :
naja, ook ik ken de verhalen van transen die een beweren dat je geen vrouw bent als je geen rok draagt
Vreemd is dat niet eerder zo bij een travestiet ?
Groetjes,
Melina
Dat klopt, we zijn 't eens!mila schreef:Wel fijn dat je je mooi voelde
Een rok tot net over de knie. Helaas geen rokzadel, maar wel op de fiets.mila schreef:Korte rok? Lange rok? Tot op de knie? Of er net over?
En ga je dan op de fiets naar je werk (rokzadel?), of met het OV of de auto?
Mooi dat ook jij mag en kunt kiezenmila schreef:Een capri broek met een jaren 50 truitje met lage hals, een paar ballerina's en een paar grote, zilveren oorringen, daar voel ik me het prettigst in.