Dorine schreef:ja ik wist dat je gezond leefde, daarom maakte ik me zorgen dat je naar drank greep enzo!!!!
je hebt helemaal gelijk je moet dat ook helemaal niet doen, maakt je leven kapot letterlijk, lever botten alles (drank ook trouwens)
zelfs de meest ruimdenkende vrienden zullen (ik hoop tijdelijk) afstand houden en het moeten verwerken als dat al kan
en uiteindelijk ben je niet meer passable dan je al was, en gehoond door de wereld
-ik heb helemaal geen zin er moeite voor te doen, ik heb helemaal geen zin me zodanig te gaan aanpassen dat ik daadwerkelijk niet meer gespot wordt , men me ziet als vrouw, en dan, een deel van mijn persoonlijkheid kwijtraken daarmee?
-ik ben vandaag iig lekker dwars, ik ga niet voldoen aan een beeld van wat een ander verwacht, daarmee maak ik het mezelf misschien moelijk, toch liever mezelf blijven , iemand die motorisch onhandig is, die niet loopt als de gemiddelde vrouw, die zich niet zo florisant beweegt
-ach, bij vu zag ik een medewerkster met ontzettende o benen en ze liep alsof ze 50 kilo haver om der nek had hangen, daarnaast zwaaide haar lichaam van links naar rechts, terwijl ze wel een heel knap vrouwelijk gezicht had, ja zij viel op, so what ,denk ik dan ook weer
is allemaal het zwartste scenario maar wel mogelijk, of nog erger er gebeurd iets (ziekte, beroerte etc) waardoor je geen hormonen meer mag en je nooit ook maar in de buurt komt te zijn van degen die je wilt zijn (uiterlijk)
of het wordt niet meer vergoed of of of of
toch zijn er malloten die het doen of willen gaan doen
' De waarheid tegen de wereld'
het is JOUW waarheid die telt
wat je weet in je hart is veel meer waard dan al die rationele argumenten die je weet in je hoofd
accepteer dat je een malloot bent Joy in de ogen van de wereld velen groten zijn je voor gegaan:
of accepteer dat je gewoon te intelligent bent om dit te doen en dan kan je toch wel een redelijk leven als man leven, acteer lessen nemen, er mogen best gevoelige mannen zijn, of juist macho (acteren?)
-ach, nogmaals, je weet wat je hebt en bent, je bent er succesvol mee en geen hond snapt waarom je je zo *** voelt, waarom je zon problemen hebt met het leven zelf, volgende keer maar weer gewoon ontkennen dat er iets aan de hand is en gewoon beamen dat ze volledig gelijk hebben, doe al 35 jaar niet anders
of geef het wat tijd?
(ik vond je wel een stuk als man op die foto! dus bel me even als ik wat verder ben in mijn transitie en jij stopt dus weer terug gaat naar die stoere vent)
maar ja mischien val je niet op niet-passable grote trans vrouwen
-ik weet nog steeds niet wat ik nou met die opmerking moet, je bedoeld hem grappig maar ergens doet het pijn
Ik haak ook af als mijn wens niet realistisch is ( zeg maar 60-70% passabel) ik weet dat zon percentage niet veel zegt maar je weet wat ik bedoel. Maar ik weet zeker dat als mijn zelfverzekerdheid groeit dat hele passable gezeik minder belangrijk wordt voor me, ook met leeftijd
hoop dat je weer gelachen hebt
-nou nee
Joy
xxx
dorine