Robbie Williams als vrouw

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy schreef:(...een dooddoener...)
Don't take it personally Joy

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

xou nie weten hoe

(benny neijman)

:)

oja, de eindconclusie

er zijn in de t wereld mensen met baarden in bloemetjesjurken, sm pakjes, wellicht ook sm bloemetjespakjes, zweepjes, mensen die op een vrouw lijken, mensen die dat nog meer doen, mensen die dat doen met zweepjes en ook in bloemetjesjurkjes, ook in ander soorten stoffen, mensen met groene wenkbrauwen, mensen zonder groene wenkbrauwen maar met groene panties, mensen zonder panties, mensen zonder panties met beenharen, mensen met panties met zweepjes, mensen met oorbellen en panties, mensen die zich aftrekken bij de string van de vriendin, of moeder, mensen die dat doen in de string van hun geliefde, mensen die zich sexueel opgwonden voelen in vrouwenkleren, mensen die dat doen en dat ontkennen, mensen die zich laten gebruike als dienstmeid in string, mensen die dat doen zonder string, mensen die niet sporen, mensen die wel sporen in rok en blouse, mensen die supervrouwlijk gedrag vertonen en daar mee wegkomen, mensen die dat niet doen en er ook mee wegkomen, mensen met bierbuiken in jurken, mensen superslank in de verkeerde jurken,maar wel met oorbellen,mensen die naast het dragen van vrouwenkleding ook lichamelijk willen vervrouwelijken, mensen die dat onzin vinden, mensen die zeggen zich vrouw te voelen,maar hun pik willen behouden, mensen die dat zeggen maar daarover twijfels uitten,etcetcetcetcetc

(en dan laat ik het omgekeerde spectrum gemakshalve maar ff buiten beschouwing)

kortom.............

het zijn mensen

:)
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

...en zo predikt de profeet...

Hosanna!
If all else fails, buy new shoes
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

geloof nie dat ik in de eindconclusie voorkom :cry:

nou kom ik niet Joy s traject door
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

En laat staan dat het nog over Robbie's nieuwe clip gaat :-?
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

robbie wie?
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Lisa,

ik ben half indisch, in Nederland geboren en opgegroeid in een geassimileerd milieu.
Overigens willen mensen idd graag denken dat oosterse/aziatische mensen zo ruimdenkend zijn, maar dat valt heel erg mee.
A: westerlingen brengen geld mee, dus zijn ze aardig tegen m/v/tv/ts, en voor wat die laatste 2 categorieen betreft; het maakt wel degelijk uit hoe zo'n tv/ts toerist(e) eruitziet.
Daar ging ik namelijk ook van uit, maar het tegendeel bleek waar toen ik voor de 1e keer in Thailand was met een TS die daar haar SRS door dr S liet doen.
Wijzende en lachende thais, scheldende thais, hoogst verbaasde thais, en zelfs het hotelpersoneel, toch wel eea aan TS gewend deed een duit in het zakje.
En ja, dat kwam door hun opvattingen over haar uiterlijke verschijning. Te mannelijk.

Mila.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mila schreef:
Overigens willen mensen idd graag denken dat oosterse/aziatische mensen zo ruimdenkend zijn, maar dat valt heel erg mee.
Tegen!

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

kheb de clip gezien, wel grappig muziek zelf iets minder grappig

iig geval zag ik een aardig gemiddelde van de travestiewereld

Joy
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

hahaha moet wel lachen hoor. Ruim denkende Aziatische mengelmoesjes!

Waar zijn ruimdenkende Aziaten? Als je denkt dat je er een gevonden hebt dan heb je het mis. Als je denkt ze in de ashram te vinden, mooi niet! Dan praat ik liever met een Nederlandse/Belgische monnik.

Alleen God weet wie ruim denkt en wie niet. Misschien waren het de ruimdenkende Japanners die Lexus bedachten voor Amerika.

Ik denk dat je ruimdenkend kan omschrijven als intelligentie, maar ook daar heb je weer gradaties in. Oppervlakkige intelligentie, kunstmatige intelligentie en ECHTE intelligentie. (Ja dat bestaat ook)

Dalai Lama, dat mag wel ruimdenkend heten. Zo n denkende leider, maar zijn land is ingepikt door China....(And so you can go on untill you fall apart)
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Uitgegeven: 13 februari 2007 10:36

LONDEN - Robbie Williams is opgenomen in een afkickkliniek om van zijn medicijnverslaving af te komen. Dat heeft zijn woordvoerder dinsdag aan de Britse omroep BBC laten weten.
The bitch is back...

Afbeelding
Plaats reactie