Net uit bed en naar de spiegel
Moderator: Moderators
Waarom wordt er vaak zo lacherig gedaan over cosmetische chirurgie? :S
Voor mij is het echt de oplossing om me goed te voelen.
En ik wil JUIST mezelf niet meer herkennen in de spiegel omdat ik namelijk als MAN geboren ben en dat is nou precies wat ik niet wil zien.
Ik zit nu diep in de schulden maar zodra ik een deel heb afbetaald ga ik weer naar de cosmetisch chirurg voor de volgende gezichtsoperaties.
Voor mij is het echt de oplossing om me goed te voelen.
En ik wil JUIST mezelf niet meer herkennen in de spiegel omdat ik namelijk als MAN geboren ben en dat is nou precies wat ik niet wil zien.
Ik zit nu diep in de schulden maar zodra ik een deel heb afbetaald ga ik weer naar de cosmetisch chirurg voor de volgende gezichtsoperaties.
ik begrijp het best,maar het probleem is dat men denkt dat men er zich beter door gaat voelen, vraag ik me af
heb statistieken zo niet bij de hand, maar die plastische chirurgiepatienten die via een tv programma een make over krijgen, daarvan is na een jaar een hele grote groep net zo (on)gelukkig als daarvoor
uiterlijke schoonheid is maar betrekkelijk
je zou het alleen maar moeten doen als je bewezen hebt voor jezelf passabel door het leven te kunnen, je je staande kan houden, en je jezelf iets extras gunt om net ff de ' kers op de taart' te bewerkstelligen , uit liefde voor jezelf, en innerlijke problemen aan de kant zijn
is zelden het geval
Joy
heb statistieken zo niet bij de hand, maar die plastische chirurgiepatienten die via een tv programma een make over krijgen, daarvan is na een jaar een hele grote groep net zo (on)gelukkig als daarvoor
je zou het alleen maar moeten doen als je bewezen hebt voor jezelf passabel door het leven te kunnen, je je staande kan houden, en je jezelf iets extras gunt om net ff de ' kers op de taart' te bewerkstelligen , uit liefde voor jezelf, en innerlijke problemen aan de kant zijn
is zelden het geval
Joy
Ja maar jij schreef dat je dat nooit zou doen omdat je jezelf wel wilde herkennen in de spiegel. En dat deel snap ik dus niet.Patricia1979 schreef: Ik begrijp je wel, maar waar ligt de grens dan voor jou?
Ik denk ook, waar is het einde dan? Wanneer houd 't op?
Wanneer ben je tevreden?
En uhhh...we zijn als trans toch allemaal als man geboren.
En waar de grens ligt? Ik heb nu maar 2 operaties aan mijn gezicht gehad. (Tracheal shave en een neuscorrectie.) En ik heb een mannelijke kaaklijn en kin en een typisch mannelijke browridge. Als dat allemaal weggewerkt is, denk ik dat ik geen operaties meer nodig acht aan mijn gezicht.
Gaat mij niet om uiterlijke schoonheid maar om feminisatie van uiterlijk.Joy schreef:ik begrijp het best,maar het probleem is dat men denkt dat men er zich beter door gaat voelen, vraag ik me af
is zelden het geval
Joy
Ik ga geen afspraken met mezelf maken voor de toekomst. Maar ik ga zeker geen vervrouwelijkende operaties nu laten omdat ik misschien later nog wel behoefte krijg aan meer operaties erdoor.Patricia1979 schreef: Denk je ja. Je geeft het zelf dus zelf al aan. Je weet dus niet zeker of het daarmee zal eindigen. Misschien is er tegen die tijd wel weer iets anders wat je niet vindt deugen aan je gezicht.
en ik vind het allemaal primaDorine schreef:ik ben het met jamie eens
ik ben liever een saaie/wat minder mooie vrouw dan dat ik mijn huidige 'mooie' mannengezicht houdt
daar walg ik namelijk van
dat is het verschil Joy
en ja heb ook al plannen en een spaarpotje
ik zet alleen vraagtekens bij al die verbouwingen, want innerlijk heb je ook nog het eea te verbouwen en dat los je niet permanent op met uiterlijkheden