Moderator: Moderators
Wat gezellig, jij hebt dezelfde auto als ikzelf hebFrederique_ schreef:Ik wel, hoor... Ik gebruik een strippenkaart, onafhankelijk van merk, type of kleur van de bus.
Groetjes,
Frederique
tja best wel gecompliceerd ben ik ook nogwel over te halen maar gelijk eisen stellen
Ligt het aan mij, maar ik kan hier geen touw aan vastknopen.... ???Dorine schreef:tja best wel gecompliceerd ben ik ook nogwel over te halen maar gelijk eisen stellen![]()
hmmm hoe zou dat nou komen? In ieder geval wel on topic Frederiekje want namelijk gaat het over meet n greet enzo, en de agenda
phew
nou ja Joy die cursus verleiden heeft bij jou gewerkt heb ik toch weer wat gepost
Joy schreef:Ciska Lacomte wrote:
Ik reed vorige week op de A2 en ik merkt dat ik een haakje aan mijn nagel had. Het was niet druk, dus ik kon gewoon 130 blijven rijden en ik had precies genoeg tijd tot Amsterdam om keurig mijn nagels te vijlen.
Ik geloof dat jij aardig wat van auto's weet, dus wil ik aan jou vragen: De 700/900 zijn achterwielaandrijvers. Zijn die koersvast genoeg om mijn nagels te kunnen lakken tijdens het rijden? En is het stuur wel stroef genoeg zodat het niet wegglijdt over m'n panty als ik met mijn knie zit te sturen?
-sjezus, hoe kom je derop
-ik weet trouwens geen moer van autoos, dat heb je je zelf wijsgemaakt
Joy