Lelieblank

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mila
Forumdiva

Lelieblank

Bericht door mila »

Hoihoi,

vergis ik me nou, of is de gemiddelde poster hier autochtoon/blank? Ik zie namelijk hoegenaamd geen suri/anti/afrik posters hier, en ook al geen turk/marok posters. Wel 1 mix, teweten ikzelf.

Bestaan er wel suri/anti/afrik/turk/marok tv's/tg's/ts'en in Nederland, en zo ja, dan blijkbaar aanmerkelijk minder dan onder autochtonen?

Een repressieve cultuur geldt in dit geval niet als argument of excuus, want zoals we allemaal weten is het internet DE plek bij uitstek om een anonieme, geheime 'identiteit' te creeëren om de geheime verlangens en verborgen fantasieen uit te leven. En het komt mij voor dat allochtonen net zo veel toegang hebben tot het internet als autochtonen.

Bestaan er bv turk/marok tv's die stiekem de hoofddoek van hun vrouw opzetten en zich in niqaab hullen? Of juist niet, omdat die uiting van 'vrouwelijkheid', niet sexy word gevonden?

Multi-culti Nederland, een (overwegend) blanke travestie.org populatie.

Hoe kan dat?

Mila.
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

De meerderheid van de posters zijn inderdaad blank en/of Nederlands of Belg (met uitzondering van een paar andere blanke nationaliteiten zoals onze duitse Mara)

Wij hebben een aantal mensen van niet-blanke of gemengde afkomst gehad die af en toe wat postte zoals Maruscha (758 postings), Yildiz (379 postings) en Samira (148). Er zijn nog een paar wiens namen niet zo snel bij mij opkomen maar inderdaad de merendeels van de postings worden geschreven door overwegend blanke mensen; hoe het zit met de geregistreerde leden durf ik niet te zeggen
Tara
dagelijks aanwezig

Bericht door Tara »

Je zou het niet zeggen, maar ik ben ook een mix.
De helft is afkomstig uit Suriname met de meeste wortels weer uit Madeira.
Ik heb zelfs tussendoor enkele jaren in Suriname gewoond.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Forumwatch schreef:(met uitzondering van een paar andere blanke nationaliteiten zoals onze duitse Mara)
Hahaha, blanke nationaliteiten.....gaaf woord zeg, en daarbij heb ik duitse vrienden, die toch wat getinter zijn....en ja, heel erg duits zijn, hahahaha :D

Trouwens, ligt het aan de nederlanders of aan de allochtonen, dat ze hier maar weinig zijn.....goeie vraag lijkt me dat, er mag een ieder ff erover filosofieren :wink:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie